![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die twee of je wordt door mij ook genegeerd , wat denk je ? fair ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
allee nadine waar blijf je nu met dat bewijs van de kromheid van de wereld vanuit je isoleercel ? dat kan toch niet zo moeilijk zijn ![]() Laatst gewijzigd door praha : 15 februari 2005 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar, Praha, een belangrijk element dat een geloofwaardige alternatieve theorie m.i. moet hebben is een redelijk scenario voor de cover-up. Met de eindeloze kringen van samenzweerders zullen de meeste mensen geen genoegen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
past perfect in de ridiculisering ... naast het feit dat er inderdaad verzinsels tussen zitten wat de argwaan nog meer versterkt ... bij de weg, dit zijn geen theorieën, in 10 lijnen kan men het niet verklaren ...
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zelfs moest dat zo zijn, begin maar met dat volledig waterdicht te maken .... daarom hou ik me liever bezig met de technische feiten of althans de technische feiten zoals ze die ons voorschotelen als ik wat vind dat niet bepaald logisch of totale wetenschappelijke nonsens is weet ik dat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta omdat je zulke zaken eens je ze opmerkt overal kan vinden dus niet op believers-sites wat is er mis met eerst en vooral sterke bedenkingen te maken ivm het officiele technische verhaaltje ? eens dit aan diggelen ligt is het voor eenieder duidelijk dat je wat verde afstand neemt van officiele rapporten / verklaringen wat betreft het totaalverhaal zelf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier kun je je inschrijven bij mijn vriend David en dan ben je wat dichter bij Bushies home http://artemis.austincollege.edu/aca...4_Syllabus.htm Anders een goede aanrader is ook http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...26259?v=glance Misschien staat je theorie over de ontploffingen er al in "with a Panorama of Recent Developments" ![]() Dus kom terug als je er wat van begrepen hebt. Voor cursi per correspondentie zijn er ook een paar universiteiten in Nederland en zelfs een dommerik kan meedoen. of die slaagt .... andere zaak ....
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
nog steeds aan 't zoeken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leg jij mij het even uit, wil je ? ![]() of is het toch niet zo eenvoudig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() voor wie n stap achteruit kan zetten en interesse heeft in het fenomeen 'conspiracy theories'
http://www.trinity.edu/~mkearl/knowledg.html http://carbon.cudenver.edu/~mryder/i...knowledge.html moet helaas wat werken nu, ciao bambinos Laatst gewijzigd door Knipp : 15 februari 2005 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
btw bij nader inziens wil ik wel een link van je als je die hebt weet jij ergens waar ik een goed wetenschappelijk werk kan vinden of een onderwijs waar ik kan leren hoe je kan bewijzen dat de wereld rond is in een isoleercel ? want ik weet het echt niet.... hoe je dat doet zoek es effe voor me als je wilt |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() http://www.accs.net/users/cefpearson/gyro.htm En ooit over maansverduisteringen gehoord ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Praha, dit is toch iets anders dan wat de believers doen? Waarom worden we door believers overstelpt met oeverloze lijsten van "toevalligheden" en "feiten" waar na analyse meestal niet veel van overblijft als ze een goede technische case hebben? Ik denk om verwarring te zaaien en de zwakte van hun "wetenschappelijke" argumenten te verdoezelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
ik wacht al 23 minuten op dat bewijs van je dat de wereld rond zou zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Burger
|
![]() @Praha
Om niet onder te doen voor Knipp, hier een American Left visie over samenzweringstheorieën. Het is in dit artikel dat ik geleerd heb over Operation Northwoods en de verkeerde weergave ervan door de junk-sites. Weergave die Steve & Co kritiekloos slikken en hier tegen de feiten in bleven herhalen. http://www.zmag.org/content/Instruct...shalalbcon.cfm |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vandaar dit topic dacht ik Bristow en ik hoop ( maar ik vrees er al voor ) dat democratsteve en anderen er zich zullen aan houden maar het zal bij mist strooien blijven ... dat kan ook niet anders mist.. mist en nog es mist tot een redelijk mens zal gaan twijfelen aan het rapport dat kan toch niet anders ? hoe kan ik nu zwart op wit gaan bewijzen dat dit of dat echt wel niet kan ? de wetenschappelijke bewijzen die je mag/kan gebruiken eindigen waar het rapport eindigt zoals ik al es opgemerkt heb zodra ik zeg raket ipv vliegtuig bv dan ga jij mij toch wat vragen stellen, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is weer wat anders ... dan als die complottheorieën ( maar ga dat pas morgen lezen ofzo... ) en ik heb toevallig ook een redelijk bescheiden kennis psychologie opgedaan... een mens is bijzonder gemakkelijk beïnvloedbaar als de belivers over lemmings praten dan is het een even groot recht van de non-believers dat te doen daar de believersgroep ( denk ik ) even omvangrijk is en massaal believen is ook een zekere vorm van geborgenheid Laatst gewijzigd door praha : 15 februari 2005 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw Bristow hoe sta jij tegen die nadine ?
enige ervaring mee ? ik heb ze al her en der bezig gezien en ik geloof wat 2004gun reeds zei over haar |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een maansverduistering is een fantantisch demonstratief en zelfs een heel mooie pedagogisch voorbeeld als je over een model zou beschikken als je al weet dat aarde, zon en maan bolletjes zijn en dat dat de schaduw van de aarde is op de maan.....etc maar je kan er noch mee aantonen/bewijzen dat de aarde rond zou zijn noch dat de aarde zou draaien Laatst gewijzigd door praha : 15 februari 2005 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |