![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U merkt toch ook een groot verschil in de manier van aktie voeren tussen de Vlamingen en de Walen niet?Vlamingen zullen ook strijden voor een betere werkvoorwaarden maar de Walen slaan alles kapot,hebt u in de jaren 80 nog kunnen zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan tenminste één voorbeeld aanhalen om te bewijzen dat de stelling van "Grellig": "alleen in Wallonië worden de werkgevers geboycotteerd" kant noch wal raakt. Veralgemenen is dan ook een typische Vlaams-nationale eigenschap.
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar vindt u zelf niet dat u zichzelf muurvast zet door alles in een Vlamingen-versus-Walen-context te plaatsen? U bent duidelijk liberaal. Wel, stem dan voor de VLD, de partij die opkomt voor de rechten van de werkgevers. De partij waarvan u het logo als avatar gebruikt, maakt elk sereen debat onmogelijk, door net hetzelfde te doen, dan wat u en vele andere doen: veralgemenen.
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 27 februari 2005 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar geloof me,Vlamingen moeten hard werken voor hun centen en willen dan ook een politiek die eerst aan hun denkt ipv aan heel de wereld.We kunnen niet sociaal zijn voor heel de wereld!En zolang dat de "normale" partijen,zoals ze zichzelf noemen, dat niet willen inzien zal het nationalisme verder aanwakkeren! En zoals ik zei,laat Stevaert De Croo en anderen maar eens meewerken in een fabriek,ze zullen wel anders piepen dan hun "zachter zachter zachter kom maar GRATIS halen profiteer" politiek bedrijf!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 27 februari 2005 om 16:53. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder de flaminganten had B-H-V al lang gesplitst geweest!
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel beetje de waarheid zien hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij hebt zeker Di Rupo gemist die vanmorgen zijn debuut maakte in 'de zevende dag'.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 februari 2005 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is een fout van jullie,dat jullie zo opkijken naar de politici.Het zijn net dezelfde als ons,vergeet da niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yann moet niks van de sossen hebben die, samen met De Croo en co, zijn land overeind én BHV ongesplitst proberen te houden. Di Rupo zei letterlijk dat er nog andere middelen zijn dan de splitsing om BHV 'op te lossen', namelijk de grote droom van de voorzitter van de bub: de uitbreiding van Bruxelles.
![]() |
![]() |
#156 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie het nu al aankomen! De flaminganten worden zenuwachtig omdat het woordje "referendum" meermaals in de Wetstraat gevallen is. En koortsachtig gaan ze op zoek naar "argumenten" om de nog onbekende uitslag te kunnen verantwoorden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 27 februari 2005 om 17:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Yann,als het nationaal gedachtengoed er niet was kon u nu niet lekker op een luie zondagmiddag op een toetsenbord liggen te duwen.................... Dont forget this one......................................... Laatst gewijzigd door Grellig : 27 februari 2005 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De actie in Strépy was ongeoorloofd. Opmerkelijk dat dan net die partij in de media komt vertellen wat men als politieker mag doen, en wat niet. Bovendien waren die transfers fout berekend, want ze waren onvolledig, en eenzijdig.
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 27 februari 2005 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |