![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twéé. Dt-fouten komen écht niet goed over als je een ander probeert te beledigen. Drie. De Voorzitter zegt ware dingen. Dat U dat weigert in te zien zegt véél over u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hebt u bovendien nog nooit commentaar gehad op uw "nationale partijvoorzitter", of is ons bobke weer kort van geheugen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Morgen kan moeilijk de FDF-steunpilaren van jouw 'partij' bedoelen, hé Hans?
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot welke sport op het bub-laddertje hebben Hans en zijn FDF-partijtop jou al laten opklimmen in de bub-hiërarchie, Patriot?
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is er overigens "niet objectief" aan de berichtgeving van De Morgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En waar haal jij het idee vandaan dat dat titeltje van "nationale partijvoorzitter" ook maar iets betekent? (Hint: we wonen niet in de USSR.) Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Those were the days my friend. We thougt they'd never end. ![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zoiets? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zei alleen: ik zie Yves Leterme niet op die die manier reageren. 1.bis Nationaal partijvoorzitter dus. Ik dacht dat ik wel beleefd was. Kritisch maar beleefd. 2. Sorry voor de DT fout, het schaamrood komt me op de wangen ![]() 3. De voorzitter geeft zijn mening. Ik zie dat niet als een dogma. En nogmaals, ik had het in de eerste plaats op de "stijl" van antwoorden, en niet zo zeer op de boodschap. Ik merk wel dat "de voorzitter" aan jou een trouwe fan heeft! j/k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() ![]() De fotot is niet zo duidelijk maar dit is het fdf aanhang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 9 maart 2005 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 | |