Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2005, 15:35   #141
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Dat is dan uw bevooroordeelde mening, maar goed indien het zo was heb ik daar geen enkel probleem mee. Een strijder moet vooral uitblinken in gevechtstechnieken en het hanteren van wapens.
Jah... gij en wapens, da staat me ni aan, da geeft ik toe.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 17:10   #142
peace in the world
Lokaal Raadslid

peace in the world's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het van dat stelletje debiele pacifisten afhangt steken binnen de kortste tijd onze kont in de lucht als teken van beschaving, tooien we onze vrouwen met hoofddoeken en noemen we onze kinderen Mohammed. Bende makke, volgzame schapen...
TUURLIJK ... want de Nazi's waren zeker beter dan al die Turken nu, want de genociden die de Christenen hebben aangericht aan de katharen en protestanten zijn zeker verwaarloosbaar, de discriminaties en geweldadigheden van blanken tegenover andersgekleurden in de wereld zijn zeker ook verwaarloosbaar ?!?

En wat jij in godsnaam tegen de hoofddoek ?? Ok, integratie moet mogelijk zijn maar je kan toch moeilijk tegen die mensen gaan zeggen dat ze nu plots opeens een EEUWENOUDE traditie moeten gaan vergeten ...
En daarbij, de NIEUWE GENERATIE moslims in ons land zijn progressief en bijlange niet zoals jij ze beschrijft ... er zit soms wel crapuul tussen maar deze vind je ook gewone Belgen terug

En ten laatste ... wat kan iemands huidskleur je nu verdomme schelen?? Gij zijt zeker zo een oppervlakkig mens dat alleen maar vooroordelen kan geven op wat hij ziet. Net zoals die besnijdenis van de vrouw: dit bestaat al eeuwen al geef ik toe dat zulke praktijken voor de vrouw alles behalve aangenaam zijn.
Maar weet je wat ? ONZE eigen christelijke Kerk (volmet blanken ) heeft sinds de oudheid laten geloven door indoctrinatie met fakeverhalen dat de vrouw minderwaardig is waardoor ze er nu nog gevolgen aan overhoud.

Misschien is die rascisme, haat en onverdraagzaamheid ook een genetische afwijking van bovenste orde ???

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 18:18   #143
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Kwaliteitsvolle literatuur noem je dat... Ik noem dat zionistische propaganda, joodse leugens en Marxistische onzin. Carl Zimmer is niet zomaar een jood, het is een zionist die rassengelijkheid predikt, allemaal bedoeld om het blanke nationalisme te vernietigen. Joden zijn goed in leugens propaganderen, de zionistische media en pers doet de rest.
Blanken bouwen raketten waarmee ze mensen de ruimte in sturen, negers in Afrika aanbidden bomen en eten elkaar op, maar we zijn natuurlijk allemaal gelijk.
ik moet je teleurstellen, maar dat zimmer een jood is heb je uit je duim gezogen. De rest naar ik meen ook. Geef anders eens een weerwoord met argumenten ipv zo'n belachelijk hoopje 'beledigingen'.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 18:23   #144
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Blanken bouwen raketten waarmee ze mensen de ruimte in sturen, negers in Afrika aanbidden bomen en eten elkaar op, maar we zijn natuurlijk allemaal gelijk.
Ja, uiteindelijk wel.
Je hebt complexe en minder complexe culturen, maar alle culturen zijn gelijk aan elkaar.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:37   #145
Qumran
Vreemdeling

Qumran's schermafbeelding

Standaard

Van een bacterie kun je een verkoudheid krijgen, maar ook een longontsteking. Laat de islam nu die bacterie zijn die de mensen hier ziek maakt...
Oud 19 april 2005, 20:07   #146
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Misschien is die rascisme, haat en onverdraagzaamheid ook een genetische afwijking van bovenste orde ???
Niet té naief zijn, eh..
Oud 19 april 2005, 20:27   #147
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
ik moet je teleurstellen, maar dat zimmer een jood is heb je uit je duim gezogen. De rest naar ik meen ook. Geef anders eens een weerwoord met argumenten ipv zo'n belachelijk hoopje 'beledigingen'.
Zimmer geen jood?

Het enige wat nog ontbreekt is het keppeltje op zijn kop, voor de rest zie je overduidelijk dat dit een haakneuswezen is.
Oud 19 april 2005, 20:30   #148
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
TUURLIJK ... want de Nazi's waren zeker beter dan al die Turken nu, want de genociden die de Christenen hebben aangericht aan de katharen en protestanten zijn zeker verwaarloosbaar, de discriminaties en geweldadigheden van blanken tegenover andersgekleurden in de wereld zijn zeker ook verwaarloosbaar ?!?

En wat jij in godsnaam tegen de hoofddoek ?? Ok, integratie moet mogelijk zijn maar je kan toch moeilijk tegen die mensen gaan zeggen dat ze nu plots opeens een EEUWENOUDE traditie moeten gaan vergeten ...
En daarbij, de NIEUWE GENERATIE moslims in ons land zijn progressief en bijlange niet zoals jij ze beschrijft ... er zit soms wel crapuul tussen maar deze vind je ook gewone Belgen terug

En ten laatste ... wat kan iemands huidskleur je nu verdomme schelen?? Gij zijt zeker zo een oppervlakkig mens dat alleen maar vooroordelen kan geven op wat hij ziet. Net zoals die besnijdenis van de vrouw: dit bestaat al eeuwen al geef ik toe dat zulke praktijken voor de vrouw alles behalve aangenaam zijn.
Maar weet je wat ? ONZE eigen christelijke Kerk (volmet blanken ) heeft sinds de oudheid laten geloven door indoctrinatie met fakeverhalen dat de vrouw minderwaardig is waardoor ze er nu nog gevolgen aan overhoud.

Zo'n naïve, achterhaalde praat, heb het maar half gelezen wezens kokhalzen en braakneigingen.
Zum kotsen!
Oud 19 april 2005, 20:45   #149
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo'n naïve, achterhaalde praat, heb het maar half gelezen wezens kokhalzen en braakneigingen.
Zum kotsen!
Ben jij ook niet naïef? Denk je nu echt dat je het vreemdelingenprobleem 'op uw manier' kunt 'oplossen'? Dat je daarvoor genoeg aanhangers vindt én dat je je rassenoorlog nog eens gaat winnen ook?
Probeer een hou-vast te vinden in het echte leven in plaats van je vast te klampen aan een droombeeld.

Welcome to the real world.
Oud 19 april 2005, 21:02   #150
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Ben jij ook niet naïef? Denk je nu echt dat je het vreemdelingenprobleem 'op uw manier' kunt 'oplossen'? Dat je daarvoor genoeg aanhangers vindt én dat je je rassenoorlog nog eens gaat winnen ook?
Probeer een hou-vast te vinden in het echte leven in plaats van je vast te klampen aan een droombeeld.

Welcome to the real world.
Geniet er maar van, zolang het nog duurt.
De multikulturele tijdbom tikt rustig verder... Wanneer de boel ontploft zal het pompen of verzuipen zijn. Of we hem winnen is volkomen irrelevant voor mij, ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik niet wil sterven als een lafaard. Mijn leven is mij niks meer waard, ik ben zelfs in staat mij op te blazen met een bommengordel en als martelaar te sterven.
Victory or Valhalla!
Oud 19 april 2005, 21:04   #151
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn leven is mij niks meer waard, ik ben zelfs in staat mij op te blazen met een bommengordel en als martelaar te sterven.
Zolang je dat ver van andere mensen doet is dat je goed recht. Doen! o moedige en stoere Germaanse Krijger!
Oud 19 april 2005, 21:07   #152
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Geniet er maar van, zolang het nog duurt.
De multikulturele tijdbom tikt rustig verder... Wanneer de boel ontploft zal het pompen of verzuipen zijn. Of we hem winnen is volkomen irrelevant voor mij, ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik niet wil sterven als een lafaard. Mijn leven is mij niks meer waard, ik ben zelfs in staat mij op te blazen met een bommengordel en als martelaar te sterven.
Victory or Valhalla!
Waarom is uw leven niks waard? Wat een onzin, je leven begint pas.
Dat je tot veel in staat bent -of in elk geval beweerd te zijn- had ik al wel door. Stoer hoor. Wat berijk je ermee? Geluk -of de illusie van geluk?
Zuip wat minder, wil je.
Oud 19 april 2005, 21:10   #153
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Zolang je dat ver van andere mensen doet is dat je goed recht. Doen! o moedige en stoere Germaanse Krijger!
Moed is zo uitzonderlijk geworden dat sommigen het al gaan verwarren met stoer.
Oud 19 april 2005, 21:11   #154
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn leven is mij niks meer waard, ik ben zelfs in staat mij op te blazen met een bommengordel en als martelaar te sterven.
, als ge zo zot zijt.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 21:12   #155
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Waarom is uw leven niks waard? Wat een onzin, je leven begint pas.
Dat je tot veel in staat bent -of in elk geval beweerd te zijn- had ik al wel door. Stoer hoor. Wat berijk je ermee? Geluk -of de illusie van geluk?
Zuip wat minder, wil je.
Niks stoer, het heeft er geen zak mee te maken en zuipen doe ik ook al niet.
Oud 19 april 2005, 21:38   #156
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Je lijkt wel een AL-Qeida (ofzoeits) lid.

Je kan ook je levensvisie herzien en opeens een vrolijk leven leiden en dan hoef je jezelf ook niet opteblazen.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 19 april 2005 om 21:38.
Oud 19 april 2005, 21:46   #157
Qumran
Vreemdeling

Qumran's schermafbeelding

Standaard

Is dit wel een politiek forum? Dit lijkt me meer een forum voor freaks. Ik ben hier nog maar pas en loop bij mijn eerste 2 threads direct op een Asgard, en op een Wolfmeister. Who's next?

Asgard, je luistert teveel maar Black Metal (of hoe het vandaag mag heten) terwijl je gewelddadige computerspelletjes speelt, je smoort teveel en te goeiekope joints terwijl je veel te lang kijkt naar al die lelijke cd-hoesjes. Je haar is te vettig en je kop staat vol puisten. Je hebt nog nooit een deftig lief gehad en zult er helaas ook nooit kunnen krijgen, terwijl je bruine macho-buurman iedere week met een andere knappe hete griet lijkt te neuken. Je studierichting of je werk is afstompend, carrierevooruitzichten een echte giller. Je laat je inpakken door zielige zielsgenoten en enkele slimmere criminelen die een leuk bendesfeertje cultiveren waarop je kickt en denkt dat dit het einde van de wereld is. En misschien is het dat letterlijk ook wel...echt 8) !

Laatst gewijzigd door Qumran : 19 april 2005 om 21:47.
Qumran is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 12:23   #158
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qumran
Is dit wel een politiek forum? Dit lijkt me meer een forum voor freaks. Ik ben hier nog maar pas en loop bij mijn eerste 2 threads direct op een Asgard, en op een Wolfmeister. Who's next?
Niémand is zo zwaar gestoord -en bijgevolg zo geweldig- als Wolfgang 'Godzilla' Meister!
(de ergsten heb je nu al wel gehad denk ik hoor.)
Oud 20 april 2005, 13:11   #159
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

trek u maar niks aan van al die burgerlijke decadente praat, Asgard.
het zijn seuten die hun eigen kneuterig leventje toch o zo belangrijk vinden, bedwelmd door luxe, en geen enkele andere drijfveer in hun leven hebben dan bekrompen egoïsme, nieuwe tuinmeubelen, een senseo en een flatscreen tv.

er moesten er meer zijn zoals gij.
dan was het VB overbodig.

Storms of Asgard
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:44   #160
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
trek u maar niks aan van al die burgerlijke decadente praat, Asgard.
het zijn seuten die hun eigen kneuterig leventje toch o zo belangrijk vinden, bedwelmd door luxe, en geen enkele andere drijfveer in hun leven hebben dan bekrompen egoïsme, nieuwe tuinmeubelen, een senseo en een flatscreen tv.
Ik maak me liever zorgen om mijn flatscreen tv, dan over zelfmoord plegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be