![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is je favoriet fast-food restaurant | |||
mc donalds |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,55% |
pizzahut |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
burgerking |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,06% |
quick |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,55% |
Kentucky fried chicken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
een gewoon frituur |
![]() ![]() ![]() |
40 | 60,61% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,21% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een eend van dichtbij geschoten in een parkvijver is meteen vol-au-vent met hagel. Lijkt me toch minder smakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De chef reconstrueerde er een aantal delicatessen uit de tijd van de Romeinen. Muis been je uit (moet een echte kunsttoer zijn, nog moeilijker dan kwartel) en vul je vervolgens met een mengsel van groenten en kruiden (+ hart & lever). Gebraden nog even laten sudderen in een sausje met wijn, honing, thijm en rozemarijn en je hebt... een soort gehaktbal waar het haar vanaf is geschoren. Ik vond het niet bijster speciaal, maar het gedacht doet veel.
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent toch geen racist, zo mag ik verhopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eten an sich is niet barbaars, wel de manier waarop de eenden e.d. gevoederd worden om hun lever zo "smaakvol" mogelijk te maken.
![]() |
#145 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De natuur houd zichzelf in balans
wij verstoren het
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en dan weer
als jij niks tegen mcdonalds en vlees eten heb waarom dan wel die avatar.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zelf al at ik vlees dan zou ik al die buitenlandse rotzaken boycotten.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() MacDonalds is niet mijn favoriet. Slecht, vettig, en immoreel hoe die beesten zijn vetgemest.
Vlees eten vind ik niet immoreel, en als jij vindt, dat groenen dat wel moeten vinden, vrees ik dat er niet veel groenen bestaan. En op je opmerking over kebabuitbaters, sorry, daar reageer ik zelfs niet op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bezoek toch maar eens een ganzenkwekerij, en constateer dat de beestjes hals over kop komen aangelopen wanneer met de gaveerstok op de etensbak geklopt wordt......... dus misschien vinden ze het zo erg nog niet.
![]() |
![]() |