![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() en als iemand nu in brasschaat is geboren en getogen dan vind bobke het maar normaal dat die daar voor een stelletje rijke hollandse stinkers moet vertrekken. Want als Bobke niet in brasschaat mag wonen dan mag niemand dat kunnen. En omdat hij heel zijn leven is uitgebuit is geweest moeten de andere dat ook maar allemaal meemaken. Wat een gezaag. je postings zijn ooh zo interessant
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Als we nu eens zoals in holland een vermogenbelasting zouden invoeren dan ga jij minder moeten betalen op je welverdiende arbeiders of bedienden loon ( ?) . En het grootste belastingvoordeel voor de hollanders is dan ook meteen weg.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van wat gaat gij het bestaan van woningen dan laten afhangen ? Woningen moeten nu eenmaal door iemand gebouwd worden en ik ga geen woning bouwen op grond die iemand anders toebehoord. Wij zijn geen huisslakken die hun huis op de rug meedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() @ Bobke
idee van de marktprijs (voor de 74 e keer) voor 150 euro / maand heb je net geen studentenkamer met gemeenschappelijke douche en wc en keuken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar was dat geen goed systeem want men komt daar op terug. Wat als men komt te sterven? Gaat ge dan vrouw en kinderen op straat zetten? Hoe het aanbod zal toenemen als ieder zijn eigen woning moet bouwen begrijp ik al helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan iemand die nu een goed loon heeft heel goedkoop huren of zelfs ten onrechte een sociale woning toegewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 19 mei 2005 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
zoals dat men bij een bank soms moet bewijzen dat men iets bezit (als borg) om een lening te krijgen kan men voor sociale huisvesting ook eisen dat men aantoont niks of weinig te bezitten.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Dan nog zal je je objectief niet bereiken, omdat de welvaart dan op andere manieren zal worden doorgegeven van ouder naar kind. Ik ben er vrij zeker van dat je nobele doeleinden hebt, maar het is uiteindelijk voor degene die het er economisch minder goed vanaf brengt beter dat de economisch competensten de productiefactoren beheren. Klinkt cru, maar zelfs op middellange termijn is dit een mathematisch feit.
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de staat, die nog niet tijdig de documenten voor de belastingsaangifte kan versturen?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Om U het gemakklelijk te maken: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat ik dat zou doen ? Dan is het weer niet goed natuurlijk voor bepaalde mensen. Laat de dikke nekken maar zitten trouwens in Brasschaat - ik voel mij veel beter tussen de gewone waaslandse mensen. Maar af en toe wat tumult gaan maken bij de dikke nekken zal er wel in zitten vrees ik. Tenslotte kunt ge het niet over armoede hebben zonder het over rijkdom te hebben. en trouwens Bobke - zijt nu eerlijk - zou gij het niet lachen vinden dat lippens morgen verplicht word om sociaal woningen bvb in knokke te moeten toelaten - kaderend in een algemeen armoedespreidingsplan bvb. ? Hebt gij toch ook geen last van he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gans het dossier kopen en huren moet eens vanuit menselijk oog opnieuw bekeken worden.
Veel meer sociaal aanbod. Veel minder huurkosten Veel minder bouw en grondkosten. Dit loopt gewoon faliekant op een catastrofe aan zoals we bezig momenteel. Zowel voor mensen zonder geld als mensen met geld wordt het een beetje te duur. Smijt eens alle stenen van een huis op een hoop en vraag eens wat ze er u voor willen geven? Niks, ruim uw rommel zelf op zullen ze zeggen! Zet ze recht met een plets cement tussen en ge krijgt miljoenen, nochtans dezelfde stenen! t' is gelijk met de mazout, alle weken een paar centiemen. Och zeggen velen, een centiemeke! Ondertussen kunnen al veel mensen hun stoof niet meer aansteken! Laatst gewijzigd door Mambo : 19 mei 2005 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de hollanders dan al belastingsvoordeel doen door zich te vestigen in belgie, dan zit het in andere zaken, denk ik. |
|
![]() |
![]() |