![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Absolute rechten bestaan inderdaad nauwelijks, zelfs in een perfecte democratie (wat u hierover ook moge beweren). Het recht om een 10/2 lijst in te voeren werd door de wetgever ondergeschikt geacht aan het recht van beide geslachten om billijk op de lijsten vertegenwoordigd te zijn. Dat is een keuze, Egidius. Ik respecteer u mening dat dit een verkeerde keuze is. Ik aanvaard niet dat je mij on-democratisch noemt omdat ik dit wel een aanvaardbare keuze vind.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2005 om 10:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwist dit dan ook, of het nu over mij of over mijn mening gaat. Maar, zoals reeds geschreven, ik moet van niemand een certificaat van goede democrate krijgen.
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Dat verandert niets aan het feit dat uw standpunt over quota's ondemocratisch is. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor deze discussie pas ik echt.
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Zoals met de vrouwen zelf, trouwens.
Of nee, dat klopt ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, bedankt voor het vertrouwen, zeker. Maar je weet niet waar je aan begint. Ik aan de macht? Oeioeioei...
![]() |
![]() |
#150 | |||||
|
![]() Citaat:
Het lijkt me idd onvoorstelbaar: iemand die zegt dat er geen onderscheid is tussen haar en haar mening. U bent dus uw mening? Het wordt in die omstandigheden erg moeilijk om u niet te beledigen: van zodra men iets negatiefs zegt over uw standpunt, zegt men in uw ogen meteen iets negatiefs over u zelf. Tja, ik heb er nog niet direct een oplossing op gevonden. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 2 juni 2005 om 11:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is er een onderscheid tussen mij en mijn mening. Maar u kent alléén mijn meningen, en daar maakt u dan ook uitspraken over op dit forum. Of u nu schrijft "jij bent ondemocratisch", of u schrijft "de meningen die je hier verkondigt zijn ondemocratisch", dat komt voor mij op dit forum op het zelfde neer. Maar u mag gerust dit belangrijk onderscheid blijven volhouden, daar niet van.
![]() |
![]() |
#153 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik beloof, eens verkozen, alléén maar te ijveren voor het algemeen belang, veiligheid voor iedereen, pensioenen omhoog, belastingen omlaag. Hmm, komt me bekend voor, deze laatste zin... ![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Zo kunnen mijn grootste politieke tegenstanders mijn beste vrienden zijn, ook hier op dit forum! Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de echte wereld is dit onderscheid van cruciaal belang, uiteraard. Op dit forum bestaan we enkel en alléén via onze posts. Mij maakt het niets uit of u mij ondemocratisch noemt of mijn mening. Het komt wat mij betreft precies op hetzelfde neer, vermits u van mij niets anders dan mijn mening kent.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2005 om 12:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Edoch de verleiding om hier blijvend te logeren (let op dit bestaat he, zeg maar 24/24, 7/7) ipv impulsief een gezellige 'forum pint' te komen drinken, kan voor sommigen inderdaad zorgen voor de nodige verwarring omtrent 'het forum' en 'de echte wereld'. Zelfs in de lang geleden zoete zomer van 1969, had men er reeds voor gewaarschuwd en zong men van "You can check out any time you like, But you can never leave" Alhoewel, u hebt nog het voordeel het verschil te kennen tussen een 'forum pint' en een echte pint (al is het dan Orval, ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door piazzolla : 3 juni 2005 om 00:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat hij tekeer ging tegen de neo-marxisten Filip De Man en Filip De Winter die in naam van de bescherming van de vrouwenrechten herhaaldelijk gezegd heben dat moslims geen democraten kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |