![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat mijn humeur al zeker niet bederven door de taalaanhorigheid van 'madame pipi' Citaat:
Bedankt, maar toch liever niet. Flaminganten zijn niet bevorderlijk voor mijn libido. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen een politieke meerderheid zie ik daar niet echt veel heil in. Citaat:
En dan nog alleen voor de kinderen. Grote mensen leren daar mee leven. Citaat:
't Is jullie van harte gegund. Eén avond samen zat worden, dromen over een Vlaamse republiek, nog meer drinken, uw leven vertellen, nóg meer drinken, niet meer uit uw woorden geraken,............... Enfin, één dagske kater uitzieken, en dan weer dapper aan de slag in de Belgische realiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |