![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat gebeurt niet, dus zal dat nog wel even blijven bestaan, vrees ik... En wat 'haat tegen het eigen volk' betreft wil ik het nuanceren tot 'haat tegen dat deel van het eigen volk, hetwelke het multiculturele dogma niet aanvaardt' Maar das een hele mondvol, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ik kom echt nie meer bij vandaag !
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan je genoeg voorbeelden geven van het hedendaagse VB. En nu jullie ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb bij het soliciteren nog nooit m'n politieke overtuiging moeten verkondigen, en ik kan je verzekeren, tijdens m'n werkloosheid heb ik echt wel ervaringsdeskundige ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar das geen discriminatie, nee das normale (linkse) politiek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet wal dat er niet gevraagd word naar je politieke of religieuze overtuiging, of wat dan ook van overtuiging. Maar als je daar ongevraagd wel mee komt aandraven, zou ik als werkgever ook de wenkbrouwen eens fronsen, een werknemer die z'n werkgever al lastigvalt tijdens een solicitatie met zaken die niet relevant zijn in de werkcituatie, tot wat moet dat leiden op de werkvloer ??? Als werkgever zou ik 2 maal nadenken voor ik iemand aanneem die om het eender welke overtuiging ongevraagd zit te verkondigen. Een werkgever verlangd dat je werkt en geld in het laatje brengt, niet dat je onrust en verdeeldheid zaait. Besluit: discriminatie ? Geensinds. bescherming van de goeie sfeer in het bedrijf ? Absoluut ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 15 augustus 2005 om 11:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U zal nog veel dommigheden tegen komen. Want U geloofd alleen in Uw grote gelijk. Uw gelijk die zich in uw hoofd afspeelt. Maar die daarom nog geen gelijk is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb daar ook nog gesoliciteerd ja ![]() Er werd mij niks over lidmaatschap van een vakbond gevraagd ... Misschien is er een andere behandeling voor arbeiders dan voor bedienden ? Kan zijn natuurlijk ... Als uw beweringen waarheid zijn is dit uitermate interessant om dit in de media publiek te maken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om willekeur uit te sluiten is moeilijk. Men dient er overal over na te denken, het zijn vooral de vakbonden die deze eerlijkheid zouden moeten opleggen, samen met de wetgever. Begin maar met niet racistisch in dienst te nemen. Dat lijkt me op dit ogenblik de prioriteit nummer één te zijn. De almacht van werkgevers is natuurlijk zo groot dat ik niet inzie hoe men in een kaptitalistisch systeem een baas kan verplichten iemand in dienst te nemen. Maar in ons land is democratie en het hebben van (gelijke) rechten iets dat ophoudt wanneer men een bedrijf binnenstapt. Democratie is exept from ninge to five...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 augustus 2005 om 13:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan U zich voorstellen dat mijn schoondochter marokaanse is, mijn vrien zijn vrouw turkse, en ikzelf gehuwd ben met een nederlandse. en u zit altij eerst en vooral over rasisten te kappen. weet u wel wat een rasist is? Het is niet degene die zegt dat er bij de marokanen in belgië een grotere criminaliteit heerst dan bij autochtonen. die man die dat stelt vertelt een waarheid als een koe. daar is niets rasistisch aan. dat is realistisch. Wanneer de multuculers dit niet graag horen, moeten ze de koe bij de orens vatten, de criminelen hard aanpakken, en zodoende de voedingbodem voor deze bewering wegnemen. Maar neen , dat doen ze niet. Ze creeëren er nog een ongezondere, men mag niet meer spreken over vreemdelingen, (dat zijn nu allochtonen, om de verwarring bij de ouderen wat groter te maken). En men mag geen opinie meer hebben, of verkondigen, welke niet aan hun eisen voldoet. Zo geeft men meer en meer voedsel om naar een rechtse, en CONSERVATIEVE staat af te glijden. Tevens wanneer ik zo enkelen zie verwijzen naar de toestand 1934-1940, vraag ik mij toch af wat de joden in duitsland zouden hebben misdaan, omdat men een ganse bevolkingsgroep zomaar gaat aanpakken. En zo waar, de geschiedenis herhaalt zich! Die brave moslimkens doen ook nooit iets verkeert. En zo zaait men het zaad van de gramschap, die wanneer het te ver gaat, bloedig zal worden geoogst! Wanneer men als gewone mens zo kan denken, dan stel ik mij de vraag, wat die slimme politiekers er als baat zouden kunnen bij hebben om dit de mensen door de strot te ramen. Ofheeft men internationaal andere agenda's op na. Wordt men gemanupileerd voor het voltooien van een geheim plan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
yesyes ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zeer onderbouwde kritiek. maar dat was te verwachten. Slaap maar rustig verder. doeii |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() De Vlaams Belangers hier zijn verontwaardigd over de discriminatie i.v.m. het uiten van hun politieke mening. Waarom hebben ze deze verontwaardiging niet als iemand anders gediscrimineerd wordt en waarom stemmen ze op een partij die deze discriminatie wil voortzetten maar dat gewoon op een ander deel van de bevolking? Is dit geen puur egoisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
alle meningen zijn egoistisch! zelfs de Uwe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
heel verdacht, die nam mij niet aan. Shit zeg, dat ik dat complot nog niet had doorzien ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je weet toch, de meest waarschijnlijke oplossing voor een vraagstuk is meestal de goeie. Je bent hilarisch ![]()
||
![]() |
![]() |