![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Keurt u de gewelddaden van zondag goed? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 42,86% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 57,14% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En niet zo fraai blijkbaar, daar je uw foto snel vervangen hebt. Voor al wie hem gezien heeft: onthou dat beeld en huiver! Voor al wie hem niet gezien heeft: smakelijk eten.
![]() |
![]() |
#143 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 augustus 2005 om 18:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik maak ook geen reclame voor mijn bedrijf om censuur te vermijden. en dan nog..... het kan goed zijn dat zijn bedrijf hetzelfde is als de mijne : [size=5]B2B [size=2]dan hebt ge er geen baat bij om hier te adverteren [/size][/size]
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jullie "Coördinator Internet" heeft gewoon een beginnersfout gemaakt in zijn tekstje, en nu prijkt er een mooi vlagske onder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Wat die gebeurtenissen van voorbije zondag betreft: in plaats van die gasten meppen te geven was het veel beter geweest ze niet alleen in bloot bovenlijf op het podium te zetten maar hélemaal in hunnen blote... om ze op die manier een paar minuten verplicht te laten paraderen op dat podium tot alle camera's aanwezig waren. Dát was pas een stunt geweest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had echter nooit verwacht dat Stufflebeam zo beschaamd zou zijn over zijn uiterlijk.
![]() |