![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik snap niet waar je heen wil met dat "spek schieten" ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie meer bezit dan z'n eigen domicilie heeft nu eenmaal geen geld tekort.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() o ja, juist, wie niet akkoord gaat met u is een ellendeling zeker ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu lijkt 16.000 inderdaad veel maar zonder het huis te kennen kan ik er niet over oordelen. Niemand heeft u verplicht om het huis te betrekken en je kon het verlaten aangezien het onbewoonbaar verklaard was. Toch bleef je wonen. De onveiligheid nam je er blijkbaar graag bij zodra je geen huishuur meer moest betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gepensioneerde zelfstandige die naast zijn eigen huis nog een huis verhuurd aan 16.000 fr zal een heel rijkelijk leven leiden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of U hebt ons 'blaaskes' proberen wijs te maken (vraagt nu seffens niet dat ik 'blaaskes wijsmaken' wil uitleggen ![]() [size=1]Mss bent U een Limburger en dan hoop ik dat het onderstaande U kan helpen: Luuj die mit sjpek sjete, luuj die zich get biejein fantasere. Want det beteikent het: get fanatsere, get aandikke, de waorheid kamoeflere. Precies wie het Nederlands: mit sjpek sjete, met spek schieten. Bron [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 4 september 2005 om 15:26. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In die tijd is het ook verkocht, en in die tijd heb ik het ook verlaten. Praat a.u.b. over zaken waar u kennis over heeft, en anders vraag je naar de feiten voor je erop lost zit te lummelen. De huurprijs was verkregen onder leugenachtige voorwendsels, de gebreken waren verborgen zodat deze tijdens een korte bezichtiging alvorens het huurcontract te tekenen niet op te merken vielen. Zodus, deze anecdote, ter bevestiging dat er veel misbruiken zijn op de onroerende vastgoedmarkt, is en blijft een goed voorbeeld van wat er gaande is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De betrokkene verhuurder is een 40'er. Hoeveel keer moet ik je nog de mantel uitvegen met je wilde veronderstellingen, je wanhopige pogingen om mij toch maar onderuit te kunnen halen met een futuliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij een vluchtig bezoek aan het huis merk je pas later dat de boiler op de electrische contactpunten druppelt. Een lekkend dak merk je pas op als het eens goed regent, zeker al als de dakverdieping zowiezo niet bruikbaar is. Wanneer de muren beginnen vochtig staan, dan weet je het wel ... Ik ben geen bouwkundige, hoe kan ik weten dat de schouw gevaarlijk is ? Geen aarding, dat ondervind je op niet aangename wijze. Kindjes, wanneer gaan jullie stoppen met vitten op zaken waar jullie absoluut geen weet van hebben. Wat is jullie motivatie om zo wanhopig erg te proberen dit voorbeeld die ik heb meegemaakt onderuit te halen met futuliteiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk bent u een onwetende student of indien al ouder, een dandy snob.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze anekdote zou inderdaad wel eens een goed voorbeeld kunnen zijn van wat er gaande is. Waarom stoort u zo dat de eigenaar het huis verkocht? Als alle huizen die niet aan uw eisen voldoen afgebroken moeten worden krijgen we nog meer tekort aan huizen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het was toch geen vluchthuis?...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 4 september 2005 om 15:47. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan immers waanzinnig hoge huurprijzen krijgen volgens sommigen. Wie verkoopt nu zijn kip met gouden eieren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En grootverdiener? Ik weet niet wat de anderen hadden maar dat waren dan wel heel kleinverdieners vind ik. En ja tegenwoordig hebben ze nog altijd maar zo veel dikwijls. Vertel me eens wat er hier niet klopt? Ik versta het in elk geval ook niet meer.
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uw herinneringen niet helemaal kloppen. Aan de toog verdienden de meeste mensen nogal hoge lonen. |
|
![]() |
![]() |