![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
|
![]() Fustigator schreef op 19-9-2005 :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon, > 19 Sep 2005 09:09:19 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator drukte met precisie uit : >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >>> 18 Sep 2005 10:28:30 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >>> vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator drukte met precisie uit : >>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>>> 23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in >>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>>>>> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>>> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator >>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep >>>>>>>>>>> 2005 14:07:17 GMT, in littera >>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep >>>>>>>>>>>>> 2005 10:15:53 GMT, in littera >>>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 >>>>>>>>>>>>>>> Sep 2005 17:31:36 GMT, in littera >>>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro >>>>>>>>>>>>>>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het >>>>>>>>>>>>>>>>>> VB hier nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is >>>>>>>>>>>>>>>>>> Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, >>>>>>>>>>>>>>>>>> met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal >>>>>>>>>>>>>>>>>> verloor. >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers >>>>>>>>>>>>>>>>>> voor de "leeuwen" ? >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen >>>>>>>>>>>>>>>>>> gebruiken...:-) >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Greetz. >>>>>>>>>>>>>>>>>> Basia >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet >>>>>>>>>>>>>>>>> met de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover >>>>>>>>>>>>>>>>> nadenk, laat alles maar aan ons over! >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Alle Macht aan de Metsers? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Aan de Vrijmetselaars... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel >>>>>>>>>>>> "Vuil". >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>>>>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zou het? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >>>>>>>> zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> De Lesj is dan ook een "grellige". >>>>> >>>>> >>>>> Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) >>>> >>>> Is mijn privacy geschend bij het verkrijgen van deze gegevens?(en dan >>>> praten we niet over wat foto's) >>> >>> C'est la question-jambon. >> >> pas vraiment, je pense que je sais le repond(ist just geschreven ?) :D > > Nee 't is nie juuste, mo k'ènt verstoân ewel voila dan eh -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#142 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > wamberto, ...(ik noem enkel de huidige op want ik kan ook nog over van > buyten, prosinecki en zoveel meer beginnen) Die maken het verschil wel > individueel maar spelen dan ook geen kampioen ... Van mij mag je jezelf belachelijk blijven maken hoor, Lesj, maar nu wordt het wel een beetje pijnlijk dat je er uitgerekend Prosinecki bijhaalt: een has-been, weggelopen uit een wassenbeeldenmuseum, die gauwgauw nog wat poen komt scheppen al rondjesdraaiend in de middencirkel. Het werd zelfs zo erg dat ze hem van pure miserie in de B-kern dropten. Daarbij, zoals naar goede gewoonte zakt Standard na de winterstop als een mislukte soufflé in mekaar. |
![]() |
#143 |
|
![]() boutros gali schreef op 20-9-2005 :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >> wamberto, ...(ik noem enkel de huidige op want ik kan ook nog over van >> buyten, prosinecki en zoveel meer beginnen) Die maken het verschil wel >> individueel maar spelen dan ook geen kampioen ... > > Van mij mag je jezelf belachelijk blijven maken hoor, Lesj, maar nu wordt > het wel een beetje pijnlijk dat je er uitgerekend Prosinecki bijhaalt: een > has-been, weggelopen uit een wassenbeeldenmuseum, die gauwgauw nog wat poen > komt scheppen al rondjesdraaiend in de middencirkel. > > Het werd zelfs zo erg dat ze hem van pure miserie in de B-kern dropten. > Daarbij, zoals naar goede gewoonte zakt Standard na de winterstop als een > mislukte soufflé in mekaar. Prosinecki B-kern? Die is vertrokken beste na 1 jaar zich de beste speler van België te mogen genoemd hebben. Zelden iemand een lange bal zo precies in de voet weten geven en dan dat truukje met die bal achter zen steunbeen te trekken ... Mooi, al was ik niet zen grootste fan. Hij was idd versleten. Naar goede gewoonte zal de arbitrage na de winterstop er voor zorgen dat Anderlecht kampioen speelt en dat standard niet CL speelt. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |