![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Lokaal Raadslid
|
![]() man man, en dit allemaal omdat er een Vlaamse Leeuw aan een gebouw hangt. Ik heb jaren in de KSA gezeten, we hadden ook een zwarte Leeuw in ons lokaal, en we droegen ook allemaal een zwarte Leeuw op de mouw, nu doen ze dat nog trouwens. De KSA is nu ook eenmaal een Vlaamse jeugdbeweging, net zoals de VNJ dat ook is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hehehe, best wel een grappige topic. Fijn om het gezwets van die marginaal nog eens te lezen
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Yann is al lang weg, hoor. Waarschijnlijk 'rotting in a ditch somewhere'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Na "waarschijnlijk" ben ik niet echt mee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VNJ is een jongerengroepering zoals de Scouts. Niet veel meer dan dat.
Buiten het interessante feit dat 80% van alle kinderen, kinderen zijn van VB-militanten/aanhangers, etc. Maar alleen kniesoren vallen daarover. Straks gaan we nog beginnen met 'indoctrinatie' te roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Daar kan die reactionaire nationalist niet aarden, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |