![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik zie niet waar zijn de links tussen voetbal en nationalisme... en ook waarom wilden ze niet hun ploeg aanmoedigen maar alleen problemen met de frantstalige supporters zoeken (want "et les wallons sont pédophiles, c'est du caca" zijn populaire liedjes bij de racisten.. Ik zal ook niet hun gebaren beschrijven -en zelf als dat heeft geen verband met de Walen, de "ouhou" toen een africaanse speler heeft de bal worden vaak gehoord in Antwerpen en Brugge). ik zeg niet dat in Wallonië er geen racisten zijn, maar als ze iets proberen te doen zullen ze problemen hebben, vooral bij Standard.. ik wilde alleen tonen dat bij Standard zijn we tegen elke vorm van nationalism.... en België blijft populair in onze tribunes waar de Vlamingen thuis en talrijk zijn... zaterdag België-Spanje, sinds 8 dagen zijn er niet meer al plaatsen beschikbaar achter de doelpunten..... de Belgen blijven achter hun ploeg, hun land, zelf als we kleine kansen hebben ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of... als er geen link tussen nationalisme en voetbal is, dat men zaterdag de tricolore dan maar thuislaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Partijlid
|
![]() Tegen San Marino konden de 'belgen' amper 6000 man aantrekken en tegen Spanje is de kans groot dat men voor een uitverkocht huis speelt. Het is jullie goed recht om aan te nemen dat er ineens véél meer belgen zijn, maar ik ga ervan uit dat dit stijgende aantal te maken heeft met de tegenstander.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Partijlid
|
![]() Hier even een paar links voor de bubbel die zelfs zen eigen ogen niet wilt geloven :
http://www.stadionwelt-fanfotos.de/s..._liege0203.htm http://www.stadionwelt-fanfotos.de/s...d_BEERSCH.html http://www.stadionwelt-fanfotos.de/s...=fotos&id=2013 http://s6.invisionfree.com/UltrasTif...p?showtopic=59 http://s6.invisionfree.com/UltrasTif...?showtopic=189 http://s6.invisionfree.com/UltrasTif...?showtopic=750 |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah hans is jurist, geen advokaat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
O Land van roem en rouwe, van liefde en lijdensnood, Gij wordt weer vrij en groot. Wij zweren, houwe trouwe, U Vlaanderen, tot in den dood. ![]() Laatst gewijzigd door Koning Pinteman : 3 oktober 2005 om 21:52. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
zoals ik zeg voor de lierse fans, bij standard vind je Che vlaggen bij de Ultras, een groep van +-100 supporters... 99% van de mensen komen naar het stadion om hun ploeg te aanmoedigen. Citaat:
zeg eens bij Standard dat je racist is en je zal problemen hebben, zeg eens dat bij GBA dat je anti-waals is en jij bent iemand cool...[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door djaap : 3 oktober 2005 om 22:43. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||