![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is nu eens platte demagogie. Welke diploma's heb jij om de 'ideologie' van Erdal en co te gaan kunnen berechten?
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het over Erdal gaat, zeg je wel direct "terroristisch doodseskader dat drie mensen vermoord heeft..." Maar als je het over Turkije hebt, gebruik je opeens een heel andere taal "niet vies te zijn van zeer verwerpelijke activiteiten..." Hieruit leid ik af dat je slim genoeg bent om het terreur van de Turkse staat niet te ontkennen, maar helaas niet moedig genoeg om het bij zijn naam te noemen, nl. staatsterreur. Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rechtvaardigheid, vrijheid, democratie, ....
Dus geen Turkije in de EU 8)
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Ik schakel mij voor geen enkele lobby in, maar kom gewoon uit voor mijn mening. 2) Zoals ik al ontelbare keren op dit forum heb geargumenteerd ben ik tegen de toetreding van Turkije tot de EU. 3) Zoals ik ook al ontelbare keren heb onderstreept sta ik bijzonder kritisch tegenover de Turkse staat, o.m. omwille van onvolmaakte democratie, te grote greep van het leger, negationisme ivm genocide tegen Armeniërs, verdukking van de Koerden, aggressieve politiek tegen buurlanden, enz. 4) Ook het feit dat Turkije onvoldoende de mensenrechten respecteert heb ik herhaaldelijk aangeklaagd. Anderzijds pleit ik ook voor gezond verstand: de toestand van de mensenrechten in Turkije is niet te vergelijken met die in Iran, Noord-Korea, Saoedi-Arabië, enz. Men kan niet ontkennen dat Turkije op dit vlak vooruitgang geboekt heeft (weliswaar te weinig). 5) Ik ben konsekwent tegen terroristische bewegingen, en zeker wanneer zij een anti-democratische ideologie aanhangen. Voor het overige wens ik er u op te wijzen dat mijn naam Ostyn (met y) geschreven wordt en niet Ostijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Of ik "achter" haar sta weet ik niet. Daarvoor weet ik te weinig af van haar politieke visie. Maar het protest waarvoor zij werd vervolgd was zeker legitiem en ik geloof dat zij terecht de sakharov-prijs kreeg. Haar vervolging was een illustratie van het feit dat Turkije het moeilijk blijft hebben met essentiële democratische regels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() De geschiedenis van het soort communistische dictatuur dat zij voorstaat is zeer éénduidig: massamoorden; concentratiekampen; folteringen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Jozef, het wordt tijd dat je je verontschuldigingen aanbiedt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Los van het inhoudelijk aspect van het geschil tusen ons twee, vindt u het kunnen dat het hebben van een andere politieke mening door een andere afgedaan mag worden als een psychiatrische afwijking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Wanneer het anti-Amerikanisme van sommige mensen pathologische vormen aanneemt is het volgens mij volkomen gerechtvaardigd van een afwijking te spreken. Jammer genoeg geen geïsoleerd fenomeen in sommige delen van West-Europa, vooral bij mensen die zichzelf (verkeerdelijk) als "intelligentia" bestempelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze die massamoordenaars willen berechten, zullen ze eerst moeten bewijzen dat ze over een eerlijk en humaan rechtsapparaat beschikken. Anders worden ze niet uitgeleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fijn dat we dit nu weten van u. Maar iets verduidelijkt u niet: Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 29 januari 2006 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Vreemdeling
|
![]() Kent u haar dan,ik bedoel niet alleen van op tv.Die toffe wordt in Turkije wel gezocht voor maar drie moorden.En met wat ze in haar appartement in Knokke gevonden hebben kun je heel Knokke opblazen,inderdaad een toffe.
|
![]() |
![]() |