![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet de soep verboden worden? | |||
Absoluut! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
neen, zolang er rekening gehouden wordt met andere geloven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 12,86% |
Ja!, het is gewoon racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,43% |
Nee, het is een schande dat men dergelijke inatieven wil verbieden |
![]() ![]() ![]() |
54 | 77,14% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus om het nog scherper te stellen, moeten ze hun religieuze moraal niet opdringen aan de rest van de gemeenscap die deze achterlijke regel niet omschrijft. En kunnen de groepjes halve garen,die hun uiterste best doen om de soep te verbieden, beter opkrassen. Citaat:
En ik heb niet de intentie nog vind ik het correct, dat door deze achterlijke "geloofsregel" er idiooten zijn die vinden dat niemand dan maar een tas soep moet hebben. Citaat:
Het gaat hier om een groep, die het iniatief genomen heeft om gratis soep te bedelen aan wie, die soep wil. Als je de soep niet lust, of je bent er van overtuigt dat je dat niet mag van je godsdienst, dan blijft ge er van af. Ik lust geen erwten, ik vindt ze gewoonweg afschuwelijk, nu als er een organisatie gratis snert staat te bedelen dan bedank ik gewoon en neem het niet aan. Moet ik mij nu ook gediscrimineerd voelen? volgens uw logica wel want ze hadden evengoed tomaatensoep kunnen bedelen, want bijna iedereen lust tomaatensoep. Dat moslims, hottentotten, enz...geen varkensvlees eten uit religieuze overweging, is hun volste recht. Evenals het de liefdadigheidsorganisatie haar volste recht is om er een stuk spek bij te voegen. Als dit dan toch zo gevoelig ligt waarom zijn er dan geen imams of dergelijke die halal soep bedelen aan hun moslimbroeders? [quote]De handeling die voortvloeit uit dat laatste (het enkel verstrekken van soep mét spek) noem ik daarom discriminerend. Misschien is dat woord slecht gekozen. Hoedanook vind ik het moreel verwerpelijk.[quote] hoe kan gratis soep nu in hemelsnaam discriminerend zijn? Je kiest toch zelf of je het aan pakt of je ervoor bedankt. Ik vind het moreel verwerpelijk dat er zo van die achterlijke mensen bestaan die omwille van een stukje vlees in een gratis tas soep, de soepbedeling willen verbieden, en er zo meer mensen in de kou staan. En dit omwille van een vrije keuze dat ze "geloof" noemen... Citaat:
![]() Nogmaals vermits de moslims om achterlijke religieuze redenen geen spek wensen sluiten ze zich zelf uit. Ze zijn evenzeer welkom om een tas soep te drinken...... Citaat:
Gewoon omdat men spek aan een soep toevoegt is dit racisme?????? dat is toch wel van de pot gerukt...
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij voorzag tenminste een uitzondering om in nood het eten van varkensvlees wel toe te laten. Zijn volgelingen zijn blijkbaar zo racistisch zijn wetten te negeren en het westen hun wil op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() De intentie is duidelijk en onverholen racistisch uit politiek oogmerk, zonder enige "liefdadige bedoeling": ruim voldoende reden om 't zaakje op te doeken
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2006 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() Ik erken dat ik de koran niet helemaal heb gelezen, maar ik heb dat boek wel in mijn bezit (vertaling natuurlijk). Kunt ge me de referenties van die onbevlekte ontvangenis en kruisiging geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door puud : 15 februari 2006 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Klein vraagske....Hoe zit dat met schoenen gemaakt van varkensleder.
Mag dat of niet ?Anders hebben we hier duizenden racisten die zulke schoenen verkopen.In geval van verbod doen sommigen werkelijk alles om onze vredelievende moslimbroeders te pesten,zelfs verhinderen dat ze schoenen dragen,tsssss,foei ! Wat met varkensetende bloeddonors,dat moeten ze ook weigeren,not ?Je gaat toch geen bloed van een ongelovige varkenseter in je lijf willen als moslim.Das weerom racisme van miljoenen vlamingen die hesp eten sè. Laatst gewijzigd door Gargamel : 15 februari 2006 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kruisiging:soera De vrouwen, An-Nisâ’4 aya 157 & 158 ). plezier ermee ('t zal wel niet zo zijn als de paus het ziet, maar ja...) Volgens de islam sterft hij niet maar wordt hij op 't nippertje gered "de morgenster" is de naam die gebruikt wordt Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2006 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, wij gebruiken sinds mensenheugenis varkensvlees in veruit de meeste van onze gerechten. Dat plots willen verbieden is onverholen racisme uit politiek oogmerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maria, duidelijke allusie Kruisiging Zeer pover, volgens mij eerder oontkenning 157. En om hun zeggen: "Wij hebben de Messias, Jezus, zoon van Maria, de boodschapper van Allah gedood", - maar zij doodden hem niet, noch kruisigden zij hem (ten dode), - doch het werd hun verward, en zij, die hierover van mening verschilden zijn zeker in twijfel, zij hebben er geen kennis van doch volgen slechts een vermoeden en zij doodden hem gewis niet, 158. Integendeel, Allah verhief hem tot Zich en Allah is Almachtig, Alwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Soepbedelingen zullen plaatsvinden op:
Vrijdag 17 februari om 19 uur - Centraal Station - Brussel; Zaterdag 18 februari om 12 uur - Sint Jansplein - Antwerpen; Maandag 20 februari om 18 uur - Ville Basse (Place Albert 1er) in Charleroi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach er niet mee: er bestaan sektes die transfusies weigeren! Ik ben het niet zeker, maar ik vermoed o.a. Jehova's Getuigen......
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() dit klopt: in tijden van hongersnood hebben de moslims recht op het nuttigen van varkenvlees.Enkel het uit vrije keuze eten is zonde, omdat je het gewoon lekker vind ofzo...maar velen die nu van hun neus maken weten dat mischien nog niet eens.Zowel moslims als de professionelen van de "Charity-bussiness"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks mogen bloedgevers geen varkensvlees meer eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het verbieden van het te eten om politieke reden is inderdaad racisme. en heeft niks met liefdadigheid te maken....
![]() |