Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Links
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2006, 19:39   #141
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar Bekijk bericht
We zullen waarschijnlijk info en mobilisatiecomités organiseren samen met de delegees, en daar zal iedereen, ook VVS en stuves, op uitgenodigd zijn.

Echter, ik zie eenheid niet als het samenwerken van verschillende organisaties voor een betoging, natuurlijk staan we daarachter, maar eenheid slaat vooral op de eengemaakte strijd tussen studenten en arbeiders tegen de besparingen. En wanneer de eenheid tussen de organisatoren de eenheid binnen de basis in de weg staat, dan is er voor mij een fundamenteel probleem.

De acties, bv die in Antwerpen op 29 maart, moeten acties zijn die gericht zijn op het mobiliseren van studenten én personeelsleden, anders zullen we zeker van onze tak maken.
de data in brussel, antwerpen en gent zijn vast gelegd in samenspraak met de vakbond. we werken ook samen aan de organisatie. het is echter niet onze taak om de vakbonden te mobiliseren hé, dat moeten ze zelf doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2006, 16:00   #142
Harko
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Waren wel degelijk van VVS...
En waaruit blijk dat? Wie waren het en wat zeiden ze. Nu bon, 'vvs' heeft in zijn bestuur 7 mensen zitten en 4 in de staf, 3 daarvan zijn van Gent,
1 zit momenteel in Italie op stage, en ik ben er ook 1 van. En ik kan mij niet inbeelden dat er aan de UGent, in volle studentenverkiezingencampagne mensen bezig zijn met ronselen voor de visitatiecommissies of voor de actie van 27/04
Je mag me wel eens zeggen uit wat zou blijken dat het mensen van vvs waren, ik denk persoonlijk dat ze iets te veel gerookt wordt bij de als.
Harko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2006, 16:11   #143
Harko
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ook hier in Gent richt ALS zich minstens evenveel op personeel en vakbonden als op de studenten. Gisteren nog een vergadering gehad met een paar mensen van ACOD. Probleem aan de ugent is wel Dekeyzer die blijkbaar weigert mee te werken.
En in Brussel is alles in gang gezet door ALS én delegees van LSP en wordt zo goed als gans de organisatie door hen gedragen. Jammer genoeg dat we geen zo'n overwicht hebben in de andere uniefs. Enfin, in gent hebben we nog 6 weken dus nog wel even tijd om de zaken te regelen en vooral te informeren. Ik hoop dat VVS daarbij helpt want wij hebben daar de krachtverhoudingen niet voor in Gent.
Er is in Gent namelijk het enorme probleem, zeker aan de associatie van de ugent dat er slechts zeer weinigen reeds gehoord hebben van het plan VDB.
En dat plan moet koste wat kost weg!
Weer en prachtig voorbeeld van eenheid.
Een vergadering met 1 vakbond en met niemand anders, geen wonder dat Peter niet overloopt van enthousiasme.
Hilarisch dat wij jullie zouden moeten helpen. Dat zegt toch echt over jullie bescheidenheid. Precies of jullie zijn de enige die alles organiseren, werkelijk hilarisch. In Antwerpen en Gent zijn we er uiteraard al volop mee bezig. We zullen na de studentenverkiezingen een vergadering organiseren met alle politieke studentenverenigingen.

In Brussel wordt bijna de hele organisatie door hen gedragen, prachtig gewoon. Zo ongelofelijk gruwelijk arrogant en zo afschuwelijk onwaar!
Wat jij hier doet is stevig spuwen in het gezicht van de studentenraden van vub, kub, ehsal en erasmus, van vvs en van het gemeenschappelijk vakbondsfront. Wat jij hier doet is alle eenheid ondermijnen!
Harko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2006, 17:45   #144
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Harko, voor iemand die 72 posts heeft, moet je toch genoeg realiteitszin hebben om te weten dat dit virtueel forum nauwelijks iets met het échte leven te maken heeft he
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be