![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En waaruit blijk dat? Wie waren het en wat zeiden ze. Nu bon, 'vvs' heeft in zijn bestuur 7 mensen zitten en 4 in de staf, 3 daarvan zijn van Gent,
1 zit momenteel in Italie op stage, en ik ben er ook 1 van. En ik kan mij niet inbeelden dat er aan de UGent, in volle studentenverkiezingencampagne mensen bezig zijn met ronselen voor de visitatiecommissies of voor de actie van 27/04 Je mag me wel eens zeggen uit wat zou blijken dat het mensen van vvs waren, ik denk persoonlijk dat ze iets te veel gerookt wordt bij de als.
![]() |
#143 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een vergadering met 1 vakbond en met niemand anders, geen wonder dat Peter niet overloopt van enthousiasme. Hilarisch dat wij jullie zouden moeten helpen. Dat zegt toch echt over jullie bescheidenheid. Precies of jullie zijn de enige die alles organiseren, werkelijk hilarisch. In Antwerpen en Gent zijn we er uiteraard al volop mee bezig. We zullen na de studentenverkiezingen een vergadering organiseren met alle politieke studentenverenigingen. In Brussel wordt bijna de hele organisatie door hen gedragen, prachtig gewoon. Zo ongelofelijk gruwelijk arrogant en zo afschuwelijk onwaar! Wat jij hier doet is stevig spuwen in het gezicht van de studentenraden van vub, kub, ehsal en erasmus, van vvs en van het gemeenschappelijk vakbondsfront. Wat jij hier doet is alle eenheid ondermijnen!
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Harko, voor iemand die 72 posts heeft, moet je toch genoeg realiteitszin hebben om te weten dat dit virtueel forum nauwelijks iets met het échte leven te maken heeft he
![]() |
![]() |
![]() |