![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Je kan daar ook je steentje toe bijdragen, Slobodan! Ik heb weer een nieuwe Marokkaanse vriendin! Die meisjes begrijpen niet wat hen overkomt als ze eens vriendelijk behandeld worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch merkwaardig dan dat er zoveel Europese vrouwen met mannen uit Maghreb & Midden-Oosten gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervolgens begin je diegenen die je discours wat proberen te nuanceren uit te schelden voor "gekken", "verdwaasden" die "hallucineren" en, het ergste van al, voor "moslimvriendjes". Dit woord "moslimvriendjes" komt recht uit de nazipropaganda: "Judenfreund zijn" was in het Derde Rijk een zware misdaad. Jij wil deze nazi-ideologie in Vlaanderen terug invoeren en je gebruikt daarvoor exact hetzelfde woord. I rest my case. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo is het. Dat is de keerzijde van de verregaande emancipatie van de Westerse dames. Ergens in het vrouwelijke onderbewustzijn schuilt de drang om te dienen en gedomineerd te worden en die kan-bij sommigen-enkel bevredigd worden door onderwerping aan een Islamiet, als symbool van de mannelijke redeloze dominantie. Heel hun "cultuur" is daar op gebaseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nu heb ik eindelijk begrepen waarom sommigen hier moslims zo haten. Het is niet om een of ander vers in de koran, het is omdat ze schrik hebben dat bruine macho's gaan weglopen met "hun" vrouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() t verstand komt meestal wel met de jaren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oh ja....ik ben zelfstandig ondernemer, een tiental jaren geleden had ik de slechte ingeving om een halfwas Marokkaan in dienst te nemen, in plaats van te werken in mijn atelier neukte die daar Vlaamse schoolmeisjes en vertelde me" voor ons Marokkanen zijn blanke wijven vuilzakken, die steken we vol en zetten ze dan op straat, als ik trouw moet het met een van marokko zijn, daar kennen de wijven nog hun plaats!"
Goede gedachte voor t slapengaan voor elke blanke maagd(nu ja) die mee op t gestolen brommerke wilt zitten met een bruine Islam-hangjongere.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
P.S: bedankt voor de informatie over je identiteit!!!
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Nu weet ik waarom u op de islaam geilt!!
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() P.S.: er zijn er wel al een paar die me gevraagd hebben om te betalen voor het herstellen van hun hymen. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 april 2006 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Uw bedreiging laat ik voor uw rekening...weet wel dat ik geen Islamiet in een straal van 100 meter rondom mij toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na 75 generaties van selectie onder zo'n extreem regime als dat van de islam kan dat niet anders dan serieuze sporen nagelaten hebben in het genoom van de islamieten. Een laag IQ is misschien één van de eigenschappen die door het islam regime bevoordeeld werden, samen met agressiviteit, criminaliteit en luidruchtigheid, verongelijktheid en slachtoffertje spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |