Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2006, 12:08   #141
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Misschien zijn niet-Moslims niet allemaal sex-geobsedeerden zoals jullie?
In feite zijn jullie bang van jullie vrouwen, daarom doen jullie er alles aan om ze in de kelder van jullie krotten op te sluiten. Zogauw jullie vrouwen geëmancipeerd geraken en dat doorgeven aan de kinderen is het met jullie zielige macho-heerschappij gedaan.
Daarom zou het beleid er hier op gericht moeten zijn om jullie achterlijke gezinsstructuren van binnen uit op te blazen door jullie vrouwen mondig te maken en te steunen.
Och sexbaas, zoek ergens anders met wie je aan tafel kunt, sukkelaar.
Oud 3 april 2006, 12:47   #142
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Daarom zou het beleid er hier op gericht moeten zijn om jullie achterlijke gezinsstructuren van binnen uit op te blazen door jullie vrouwen mondig te maken en te steunen.
Je kan daar ook je steentje toe bijdragen, Slobodan! Ik heb weer een nieuwe Marokkaanse vriendin! Die meisjes begrijpen niet wat hen overkomt als ze eens vriendelijk behandeld worden!
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 15:40   #143
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Je kan daar ook je steentje toe bijdragen, Slobodan! Ik heb weer een nieuwe Marokkaanse vriendin! Die meisjes begrijpen niet wat hen overkomt als ze eens vriendelijk behandeld worden!
Toch merkwaardig dan dat er zoveel Europese vrouwen met mannen uit Maghreb & Midden-Oosten gaan...
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 15:47   #144
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Casca
De meesten die in deze thread posten zijn gevaarlijker voor onze open, vrije democratie dan "de moslims".

ONZIN. Dit heeft niets met antisemitisme te maken maar met nuchter denken en nuchtere constataties. Nergens worden de kwalen van onze maatschappij afgeschoven op één bevolkingsgroep : we hebben het immers over een bevolkingsgroep in het algemeen, die, waar ze zich ook bevindt, 15 eeuwen achter loopt en nog steeds geen begin gemaakt heeft van een verlichtingsproces.Dat allemaal omdat ze hardnekkig vastklampen aan de hallucinaties van een woestijngek uit SA.

Ik zou eerder zeggen dat jullie de gevaarlijkste gekken zijn voor onze democratie en waarden. Jullie zijn de nieuwe calloborateurs met het groeiend islamofascisme.Jullie zijn gevaarlijke gekken precies omdat jullie het gevaar van het groeiend islamofascime weigeren onder ogen te zien. Jullie zijn gevaardelijk gekken precies omdat jullie een deel van de boodschap van de koran, zo'n 200 verzen waarin enkel moord-en haatpraat wordt verkocht tegen andersdenkenden zelfs niet onder ogen durven zien en als klassiek multiculverdwaasden doodrelativeren.
Jullie moslimvriendjes zijn een holocaust aan't voeren in Darfour, met de koran in de hand, en daar zwijgen jullie keurig over. Jullie moslimvriendjes maken het leven van vrouwen in tal van islamtheocratieën onmogelijk, met hun godsdienstboekske in de hand, en daar zwijgen jullie over.
Je bent duidelijk overspannen. Ooit aan therapie gedacht? In dezelfde zin stel je dat je helemaal niet alle kwalen van de maatschappij op deze ene bevolkingsgroep afschuift, om daarna toch maar die ene bevolkingsgroep uit te schelden met alle woorden die je kent en hen alle mogelijke en denkbare kwalen aan te wrijven.

Vervolgens begin je diegenen die je discours wat proberen te nuanceren uit te schelden voor "gekken", "verdwaasden" die "hallucineren" en, het ergste van al, voor "moslimvriendjes". Dit woord "moslimvriendjes" komt recht uit de nazipropaganda: "Judenfreund zijn" was in het Derde Rijk een zware misdaad. Jij wil deze nazi-ideologie in Vlaanderen terug invoeren en je gebruikt daarvoor exact hetzelfde woord. I rest my case.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 16:29   #145
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Toch merkwaardig dan dat er zoveel Europese vrouwen met mannen uit Maghreb & Midden-Oosten gaan...
Leopold von Sacher-Masoch is bekend?
Oud 3 april 2006, 17:32   #146
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Let maar op, of haar broers en nonkels komen u een multicultureel pak rammel geven terwijl ze haar dichtnaaien, dit alles vergezeld van stemmig gereciteer uit de Koran door de Imam van dienst!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 17:35   #147
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Leopold von Sacher-Masoch is bekend?
Zo is het. Dat is de keerzijde van de verregaande emancipatie van de Westerse dames. Ergens in het vrouwelijke onderbewustzijn schuilt de drang om te dienen en gedomineerd te worden en die kan-bij sommigen-enkel bevredigd worden door onderwerping aan een Islamiet, als symbool van de mannelijke redeloze dominantie. Heel hun "cultuur" is daar op gebaseerd.
Oud 3 april 2006, 17:37   #148
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Och sexbaas, zoek ergens anders met wie je aan tafel kunt, sukkelaar.
Hoe, bij jullie soort mogen de vrouwtjes toch niet aan dezelfde tafel zitten als de mannetjes?
Oud 3 april 2006, 17:38   #149
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

nu heb ik eindelijk begrepen waarom sommigen hier moslims zo haten. Het is niet om een of ander vers in de koran, het is omdat ze schrik hebben dat bruine macho's gaan weglopen met "hun" vrouwen
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 17:41   #150
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
nu heb ik eindelijk begrepen waarom sommigen hier moslims zo haten. Het is niet om een of ander vers in de koran, het is omdat ze schrik hebben dat bruine macho's gaan weglopen met "hun" vrouwen
Oud 3 april 2006, 22:10   #151
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Just ! Maar die komen wel terug uithuilen op een blanke schouder hoor als ze helemaal bont en blauw geslagen zijn door Islam-manlief en zijn analfabete familie ,en haar halfbloedjes ontvoerd zijn naar Marokko of pakistan!
t verstand komt meestal wel met de jaren....
Oud 3 april 2006, 22:15   #152
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oh ja....ik ben zelfstandig ondernemer, een tiental jaren geleden had ik de slechte ingeving om een halfwas Marokkaan in dienst te nemen, in plaats van te werken in mijn atelier neukte die daar Vlaamse schoolmeisjes en vertelde me" voor ons Marokkanen zijn blanke wijven vuilzakken, die steken we vol en zetten ze dan op straat, als ik trouw moet het met een van marokko zijn, daar kennen de wijven nog hun plaats!"
Goede gedachte voor t slapengaan voor elke blanke maagd(nu ja) die mee op t gestolen brommerke wilt zitten met een bruine Islam-hangjongere....
Oud 4 april 2006, 12:31   #153
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oh ja....ik ben zelfstandig ondernemer, een tiental jaren geleden had ik de slechte ingeving om een halfwas Marokkaan in dienst te nemen, ...
Ik neem enkel nog Marokkaanse meisjes in dienst. Ze zijn opgetogen als ze meemogen in mijn Ferrari ...
Oud 4 april 2006, 12:50   #154
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oh ja....ik ben zelfstandig ondernemer, een tiental jaren geleden had ik de slechte ingeving om een halfwas Marokkaan in dienst te nemen, in plaats van te werken in mijn atelier neukte die daar Vlaamse schoolmeisjes en vertelde me" voor ons Marokkanen zijn blanke wijven vuilzakken, die steken we vol en zetten ze dan op straat, als ik trouw moet het met een van marokko zijn, daar kennen de wijven nog hun plaats!"
Goede gedachte voor t slapengaan voor elke blanke maagd(nu ja) die mee op t gestolen brommerke wilt zitten met een bruine Islam-hangjongere....
Dat is mijn probleem niet als je voor een vuile milieu verkiest boven een deftige samenleving, in een onderwereld vindt je inderdaad krapuul en dat is overal, maar ja soort zoekt soort!!!

P.S: bedankt voor de informatie over je identiteit!!!
Oud 4 april 2006, 12:52   #155
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ik neem enkel nog Marokkaanse meisjes in dienst. Ze zijn opgetogen als ze meemogen in mijn Ferrari ...
Nu weet ik waarom u op de islaam geilt!!
Oud 4 april 2006, 15:19   #156
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
That's the spirit! Wat allochtonen kunnen, kun jij ook.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 15:47   #157
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
That's the spirit! Wat allochtonen kunnen, kun jij ook.
Allez, voor een keer komen we overeen, of toch bijna: kunnen wij veel beter!

P.S.: er zijn er wel al een paar die me gevraagd hebben om te betalen voor het herstellen van hun hymen.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 april 2006 om 15:49.
Oud 4 april 2006, 18:57   #158
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat is mijn probleem niet als je voor een vuile milieu verkiest boven een deftige samenleving, in een onderwereld vindt je inderdaad krapuul en dat is overal, maar ja soort zoekt soort!!!

P.S: bedankt voor de informatie over je identiteit!!!
Wist jij dat de Turken van alle Europeanen( ruim gemeten dan) het laagste IQ hebben? 87, normaal is 100. Duitsers en Polen bovenaan met 109...Spijtig dat het IQ van de marokkanen etc. niet gemeten is, of anders durven de onderzoekers dat niet bekend te maken. De landkaart van de laagste IQs valt zeer wel samen met die van de verspreiding van de Islam, wat niet verwonderlijk is ...

Uw bedreiging laat ik voor uw rekening...weet wel dat ik geen Islamiet in een straal van 100 meter rondom mij toelaat.
Oud 4 april 2006, 19:34   #159
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wist jij dat de Turken van alle Europeanen( ruim gemeten dan) het laagste IQ hebben? 87, normaal is 100. Duitsers en Polen bovenaan met 109...Spijtig dat het IQ van de marokkanen etc. niet gemeten is, of anders durven de onderzoekers dat niet bekend te maken. De landkaart van de laagste IQs valt zeer wel samen met die van de verspreiding van de Islam, wat niet verwonderlijk is ...

Uw bedreiging laat ik voor uw rekening...weet wel dat ik geen Islamiet in een straal van 100 meter rondom mij toelaat.
Volgens mij heeft de islam een zekere "homo islamiticus" gegenereerd. Immers, in de 75 generaties sinds de tijd van Mohammed hebben die mensen in de islamlanden zich het meest voortgeplant die zich daar het best thuisvoelden, the most "fit" dus. Terwijl diegenen die zich er minder in thuis voelden zich minder voortgeplant hebben.

Na 75 generaties van selectie onder zo'n extreem regime als dat van de islam kan dat niet anders dan serieuze sporen nagelaten hebben in het genoom van de islamieten.

Een laag IQ is misschien één van de eigenschappen die door het islam regime bevoordeeld werden, samen met agressiviteit, criminaliteit en luidruchtigheid, verongelijktheid en slachtoffertje spelen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 19:37   #160
Lincoln

Standaard

Citaat:

IQ ?? wat heeft dat te maken met de hele discussie, och ja, neigingen voor grootsheidwaanzin komen aanbod zoals bij een psygisch gestoorde die neigingen heeft van trekjes.....doe zo verder man/vrouw.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be