![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Met de verkiezingen in het vooruitzicht zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daartoe wil ik me direct op de verkiezingslijsten zetten. Het veelvoud van het parasiterend sociaal profitariaat gebeurt immers in de door de staat gesubsidieerde toplaag en goed gewatteerde staatsburgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() OEF ik kan al wa kalmeren...+ respect kweken voor ne goeie politicus die sociaal bewust is van wat er leeft .
Merci Eno en als ge hoge hulp nodig hebt laat ge het me weten en ik brand een kaars ... ![]() Kort omschreven Eno...merci dat je er zijt voor ONZE kinderen en vrouwen en mannen al dan niet nieve mannen lol Coolen kerel hahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen die de strijd tegen de social fraude belangrijker vindt dan de strijd tegen de fiscale fraude, is een aartsgevaarlijke, gestoorde persoon die iedereen als de vijand van de Rede moet beschouwen.
De fiscale fraude is namelijk honderden keren groter dan dat snel uitgevonden begrip van de 'sociale fraude'. Wie de prioriteiten hier omkeert, is een vijand van het volk, ofwel zelf een fiscale fraudeur, wat hetzelfde is. Eerst de grote criminelen aanpakken, en daarna misschien de zakkenrollers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iddd justeu hmmm sociaal bewust ....alsge die oppakt en aanpakt komtge zo op de fiscaal frauderende groeperingen enzow lol ![]() Via google earth ZAG ik hoe vele het zijn al dan niet belg maar men geboorte stad Kapellen was er niets tegen amai ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stoem vraagskeu ....HOE denkt gij dat die zogenaamde criminelen aan hun grote sommen geraken en hun o zo sociale zekerheden ....hebben ze niet verworven van een boekske zenne ...misschien van het boekje ocmw ofzo ja ![]() |
|
![]() |
![]() |