![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() That's the point ! Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat pedo's niet bestaan, ze zijn er nu eenmaal, kiezen niet voor hun geaardheid (of stoornis ?) en moeten zo goed mogelijk geholpen worden, opdat ze hun fantasieën niet in de praktijk brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laten we ons beperken tot wat ons maatschappelijk en sociaal leven zou kunnen verstoren. Pedofilie heeft met minder- of meerdejarigheid te maken. Ik zie juffies die lonken, niet weten of ze met hun tweejaaroudere vrijer iets kunnen aanvangen. Pedofilie is subjectief in die zin hoe het zogenaamd slachtoffer (buitenwettelijk) wordt benaderd door externen. De verantwoordelijkheid ligt in handen van ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oké, ik overdrijf, maar ook in een serieuzere modus ben ik het met je uitspraak eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ; jongetjes doen dat ook, experimenteren met hun aantrekkelijk zijn, en ook vrouwen kunnen pedofiele handelingen stellen! Het zogenaamd slachtoffer? En voor u dan ook zogenaamde dader?? Laatst gewijzigd door alice : 18 november 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie is dan het slachtoffer bij een homohuwelijk? Bij mijn weten gaat het daar wel over 2 volwassen personen, die juridisch handelingsbekwaam zijn en zelf uitdrukkelijk de wens geven om te huwen. Pleiten voor het homohuwelijk is niet meer of minder ziek dan pleiten voor het heterohuwelijk ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 november 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaalakkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |