![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zaakvoerder zelf heeft bij de steunmanifestatie in West-Vlaanderen openlijk de steen geworpen naar het Vlaams Belang. Hij nam niet de naam in de mond, maar door de wijze van verwoorden wist iedereen over welke partij hij het had. In maart van datzelfde heeft hij die beschuldiging op RTL herhaald en toen de naam "Vlaams Belang" in de mond genomen. Ook verklaarde hij voor de politie en in een aantal plaatselijke media dat de betichte Marijke voor het Vlaams belang stemde... Dus, stop eens met onzinnige praat verkopen. Bekijk de feiten. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien beter luisteren. Dit kan wonderen doen. Natuurlijk is men altijd zo slim om niet boutweg te stellen "het Blok zit erachter", maar de zaak te omzwachtelen "door de sfeer die door een bepaalde partij wordt gecreëerd" of "nu het Blok de mensen tegen elkaar opzet"...
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd het later nergens meer herhaald? Of heb jij het nergens WILLEN opvangen?
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Eén miljoen kiezers,kozen voor het VB,vlamingen dus,reken er dan nog eens de kinderen bij,laten we zeggen max 2,dat wil zeggen dat we zogenaamd met 3 miljoen zware racisten zitten in Vlaanderen.Open jullie ogen toch eens,die "zwaar racisten" betalen ook belastingen,onderhouden ook het wereldocmw voor jan en alleman.
Wannneer gaan zuigers en k*tpartijtjes heden aan de macht eens begrijpen dat betalende Jan met de Pet er meer dan GENOEG van heeft |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() ik was er niet, en als er ik was zou ik die allochtoon achteraf ook niet tegenhouden.
Omdat: 1)Hij bewapend was en ik ben dat niet. En hij waarschijnlijk het nog eens over zou doen. Ik ben niet zot hoor. En dan nog, stel. Ik vat de dader, en houd hem vast, wat denk je dat er zou gebeuren. Binnen enkel minuten ik een zwerm vreemdelingen in mijne nek zou hebben Die mij niet gaan toejuichen. Komt daarbij, dat ik als burger men leven niet in gevaar mag brengen, ook dat is strafbaar. Als deze allochtoon achteraf klacht indient omdat ik op zijn teen trapte, ik nog een fikse straf mag verwachten. Laat staan dat hij me verwijt voor racist. Pas dan zou ik het kunnen gaan uitleggen Maar het belangsrijkste feit is gewoon, Stel dat men tussenkomst zou geleid hebben tot een escalatie, van vernielingen en onrust door allochtonen. ( wat zeer realistisch is)Dat ik ervan overtuigd ben dat, nog de media, nog de politie, nog het gerecht me zou steunen in men "heldendaad". Iedereen weet dat iedere 'vonk' in dit milieu tot een heus inferno kan leiden. Sorry, maar met alle respect, en alle meeleven met de familie. Dit politiek correct beleid, laat gewoon geen andere keuze toe. Zonder dat je het beseft ben jij de grote 'misdadiger', en wentelen zij zich weer in de slachtofferrol. Mss, zouden we dit maar eens aan de kardinaal moeten mailen. Hij is al even blind voor de echte realiteit in onze samenleving, als zen dierbare Koningsafstammelingen |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is de eerste reactie van Verhofstadt bekent en het gaat de richting uit die we al hadden zien aankomen.
![]() De schuld ligt gedeeltelijk bij de ''onverschilligen''. Maar een echte veroordeling van het allochtonenracisme kan er niet af. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 april 2006 om 23:01. |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen slecht woord over de knuffelmigranten natuurlijk! Allemaal brave jongens die we hier nodig hebben om het tekort aan werkkracht in te vullen. Allemaal eerlijke jongens die in groepjes de metro en de stations in Brussel netjes houden en alle papiertjes er op rapen. Braven jongens die een op de grond gevallen mp3-spelers aan de eigenaar wilden teruggeven, maar waarop die racistische reageerde. Allemaal de schuld van de autochtonen, de echte onverschilligen.
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hij vraagt solidariteit voor iedereen zelfs voor diegenen die hun niet aan onze maatschapij kunnen of willen aanpassen. zijn kerk bezit meer rijkdom ,dom ,dan de belgische staat , wij dus, en toch vraagt hij dat wij onze solariteit , en ons geld , aan deze economische profiteurs willen delen van hun rijkdom te delen spreekt hij niet. |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 16 april 2006 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie bleef maar volhouden dat het slechts een subjectief onveiligheidsgevoel was waar geen reden voor bestond? Wanneer werd er ook weer beweerd dat Brussel centraal het veiligste station ter wereld is? En nu zijn WIJ plots de onverschilligen? Ze moeten maar durven, de ongewassen smeerlappen! ![]()
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u het heel zeker? |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat van jou, ventje. Ik sla veel op maar lang niet alles en zo zullen er wel meer zijn. De politici dekken wat de koning doet en de koning was daar omdat ook hij ervan overtuigd was dat 'extreem rechts' achter de zaak zat. Of denk jij nu echt dat hij er uitgerekend die zaak uitkoos om Naima te steunen? Blijf toch niet zeuren vent als je er toch niets over weet en zelf niet kan bewijzen wat jij je in je kop haalt.
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Is die zaakvoerder politieker? Jantje toch, beschamend. Gelieve het onderwerp te blijven volgen. Als u er seffens Jan Klak bijsleurt zal u vroeg of laat u gelijk wel halen. Waar heb ik ontkend trouwens? Noch politici noch het Hof hebben extreem-rechts of het VB beschuldigd. Enkel dat heb ik beweerd. Is Marijke nu de dader of wat wil u nu bewijzen?
Laatst gewijzigd door Jakko : 16 april 2006 om 23:30. |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hansverreyt.org/LN.php?id=195 Laatst gewijzigd door Jakko : 16 april 2006 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat BEWIJZEN jouw dan links dan volgens jou?
Dat extreem rechts NIET geviseerd werd in de zaak Remmery? En waarom ga je die links nergens anders zoeken dan op websteks van het VB of VB-ers? Ik heb al gekeken of ikzelf niks heb opgeslagen maar blijkbaar intereseerde me die zaak daar niet genoeg voor. Iets wat ze nu nog niet doet. Loop naar de hel met jouw koning en jouw politici. Dat ze zich nog maar eens lekker populair maken door te gaan doen wat de ouders van Joe vroegen om vooral niet te doen. Zever er voor mij part nog tot morgenvroeg op los. Jij denkt erover wat jij wil en ik wat ik wil en dat zal zeker niet hetzelfde zijn. |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met het weinige wat we weten kunnen we onmogelijk oordelen of de omstaanders laf of onverschillig zijn geweest. Kardinaal Daneels kan het dus zeker ook niet weten, tenzij hij magische gaven geeft.
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan JvdB: Over het moorden van de katholieke kerk uit naam van het geloof:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kunt u bij dat citaat ook een bronvermelding geven?