![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Filip Dewinter zondag ook mee opstappen in gedenktocht | |||
Ja, hij is even goed een burger, als wie dan ook. |
![]() ![]() ![]() |
50 | 80,65% |
Nee, want hij behoort niet tot een 'democratische' partij. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,35% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb u al verschillende keren gezegd dat ik geen Vlaamsnationalist ben. Dat in tegenstelling tot u, die een rabiaat taalracist bent en daar blijkbaar nog fier op is ook..
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn excuses als die woorden mensen van dit forum hebben gekwetst. Laatst gewijzigd door Everytime : 24 april 2006 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hoeft zich niet te schamen: in Brussel wonen er zo enkele honderdduizenden. Daar is dat zo normaal dat het niet opvalt, in sommige kringen is het zelfs de norm. Het maakt wel dat normale mensen die uw vermanende woorden aan de Vlamingen lezen, meestal in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten. Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb daar geen plezier aan, ik zeg dat niet zomaar maar heb het beargumenteerd. Er bestaat geen post van u waarin u het niet over taal heeft. U kiest uw vrienden, uw hele leven, zelfs uw land in functie van taal. U houdt alleen maar van anderstaligen als ze uw taal spreken.
U weerlegt hier mijn argumenten niet, maar ontkent gewoon. Niet erg geloofwaardig. Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 07:08. |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Everytime zet dan nog in z'n onderschrift een uitspraak van rattachisme...
Zo tof vindt-ie de Vlamingen dus ook weer niet, want "we moeten ons klaarhouden, mochten ze weggaan." |
![]() |
![]() |
#151 |
Burgemeester
|
![]() [quote=Everytime;1673621]Dewinter en zijn kliek hebben niets te maken bij zo'n mars. Het Vlaams Belang is zeker tevreden met wat er gebeurde. Voor hen is die incident iets positiefs : de slachtoffer is een Franstalige jongen. Een lui, een parasiet, een werkloos, een profiteur, enz... voor hen. Hetzelfde voor de daders : het zijn Arabieren, dus dieven, krapulen, enz.......... Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."[/quot [SIZE=3]Zeer zielig zeer zielig [/SIZE][SIZE=2]hier mee bewijst ge juist u eigen vestandelijk vermogen en alléén dat van u zelve
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noemt men geen voorspelling maar vooruitziend zijn. Of ga jij de regering ook beschuldigen van ''voorspellen'' als ze zeggen dat door de vergrijzing men in de problemen gaat komen met de pensioenen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() De thread 'Reactie Dewinter op Poolse moordenaars' werd afgesloten met de volgende woorden: 'Dit is een discussie die ook in andere threads kan, en de openingspost hoort hier niet echt thuis'.
![]() |
![]() |