Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Bekijk resultaten enquête: Mag Filip Dewinter zondag ook mee opstappen in gedenktocht
Ja, hij is even goed een burger, als wie dan ook. 50 80,65%
Nee, want hij behoort niet tot een 'democratische' partij. 12 19,35%
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 24 april 2006, 00:39   #141
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ze weten ECHT niet meer van wat hout nog pijlen te maken, he ?
Ze zijn als de dood voor de volgende stille mars op 8 oktober.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 00:42   #142
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ze zijn als de dood voor de volgende stille mars op 8 oktober.
U hebt het over de overwinning van het Vlaams Belang bij de volgende verkiezingen?
Everytime is offline  
Oud 24 april 2006, 00:44   #143
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
U hebt het over de overwinning van het Vlaams Belang bij de volgende verkiezingen?
Vertelt u het zelf maar, wat u dergelijke crapuleuze onnozelteiten doet vertellen als in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 00:44.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 00:52   #144
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vertelt u het zelf maar, wat u dergelijke crapuleuze onnozelteiten doet vertellen als in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138
Zet uw Vlaams-Nationalisme in de vuilnisbak en stop gratis haat tegenover de Franstaligen te hebben. Dan alleen zal ik verwerpen wat ik heb gezegd.
Everytime is offline  
Oud 24 april 2006, 00:54   #145
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zet uw Vlaams-Nationalisme in de vuilnisbak
Ik heb u al verschillende keren gezegd dat ik geen Vlaamsnationalist ben. Dat in tegenstelling tot u, die een rabiaat taalracist bent en daar blijkbaar nog fier op is ook..

Citaat:
en stop gratis haat tegenover de Franstaligen te hebben. Dan alleen zal ik verwerpen wat ik heb gezegd.
U hoeft niets te verwerpen. Ik prefereer dat u het laat staan en het bevestigt. Zo kan iedereen zien wat voor een geborneerd personage u bent.

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 00:55.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 01:02   #146
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb u al verschillende keren gezegd dat ik geen Vlaamsnationalist ben. Dat in tegenstelling tot u, die een rabiaat taalracist bent en daar blijkbaar nog fier op is ook..

U hoeft niets te verwerpen. Ik prefereer dat u het laat staan en het bevestigt. Zo kan iedereen zien wat voor een geborneerd personage u bent.
Ik ben geen taalracist. Ik heb helemaal niets tegen Vlamingen die de Franstaligen graag hebben en die ons niet negeren enkel en alleen omdat we Franstalig zijn. Die Vlamingen bestaan, dat weet ik wel. Volgens mij vormen ze de grote meerderheid van de Vlaamse bevolking. De Vlamingen die ik bekritiseer, zijn juist een minderheid.

Mijn excuses als die woorden mensen van dit forum hebben gekwetst.

Laatst gewijzigd door Everytime : 24 april 2006 om 01:09.
Everytime is offline  
Oud 24 april 2006, 01:09   #147
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben geen taalracist. Ik heb helemaal niets tegen Vlamingen die de Franstaligen graag hebben en die ons niet negeren enkel en alleen omdat we Franstalig zijn.
Taal is voor u het belangrijkste criterium. Dat maakt op zijn minst een taalnationalist van u, iemand met verwerpelijke ideeën uit het midden vorige eeuw. Uw liaison met het FDF (Lebensraum! Anschluss!) toont dan weer aan dat u taal ook gebruikt als middel om uw racisme bot te vieren.

U hoeft zich niet te schamen: in Brussel wonen er zo enkele honderdduizenden. Daar is dat zo normaal dat het niet opvalt, in sommige kringen is het zelfs de norm. Het maakt wel dat normale mensen die uw vermanende woorden aan de Vlamingen lezen, meestal in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten.

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 01:10.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 01:26   #148
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Taal is voor u het belangrijkste criterium. Dat maakt op zijn minst een taalnationalist van u, iemand met verwerpelijke ideeën uit het midden vorige eeuw. Uw liaison met het FDF (Lebensraum! Anschluss!) toont dan weer aan dat u taal ook gebruikt als middel om uw racisme bot te vieren.

U hoeft zich niet te schamen: in Brussel wonen er zo enkele honderdduizenden. Daar is dat zo normaal dat het niet opvalt, in sommige kringen is het zelfs de norm. Het maakt wel dat normale mensen die uw vermanende woorden aan de Vlamingen lezen, meestal in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten.
Ik ben noch taalracist noch taalnationalist. Maar bon, als u ergens een plezier vindt me als een taalracist of taalnationalist te beschouwen, is dat uw probleem, niet het mijn.
Everytime is offline  
Oud 24 april 2006, 06:55   #149
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben noch taalracist noch taalnationalist.
Ik heb daar geen plezier aan, ik zeg dat niet zomaar maar heb het beargumenteerd. Er bestaat geen post van u waarin u het niet over taal heeft. U kiest uw vrienden, uw hele leven, zelfs uw land in functie van taal. U houdt alleen maar van anderstaligen als ze uw taal spreken.

U weerlegt hier mijn argumenten niet, maar ontkent gewoon. Niet erg geloofwaardig.

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 07:08.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 07:05   #150
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Die Everytime zet dan nog in z'n onderschrift een uitspraak van rattachisme...

Zo tof vindt-ie de Vlamingen dus ook weer niet, want "we moeten ons klaarhouden, mochten ze weggaan."
lombas is offline  
Oud 24 april 2006, 21:04   #151
strijder
Burgemeester

strijder's schermafbeelding

Standaard

[quote=Everytime;1673621]Dewinter en zijn kliek hebben niets te maken bij zo'n mars. Het Vlaams Belang is zeker tevreden met wat er gebeurde. Voor hen is die incident iets positiefs : de slachtoffer is een Franstalige jongen. Een lui, een parasiet, een werkloos, een profiteur, enz... voor hen. Hetzelfde voor de daders : het zijn Arabieren, dus dieven, krapulen, enz.......... Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."[/quot [SIZE=3]Zeer zielig zeer zielig [/SIZE][SIZE=2]hier mee bewijst ge juist u eigen vestandelijk vermogen en alléén dat van u zelve [/SIZE]
Oud 24 april 2006, 21:14   #152
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik voorspel voor volgend jaar ook zoiets. Heb ik nu ook recht op één miljoen stemmen of is er meer actie nodig?

Dat noemt men geen voorspelling maar vooruitziend zijn.

Of ga jij de regering ook beschuldigen van ''voorspellen'' als ze zeggen dat door de vergrijzing men in de problemen gaat komen met de pensioenen?
daiwa is offline  
Oud 25 april 2006, 10:42   #153
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

De thread 'Reactie Dewinter op Poolse moordenaars' werd afgesloten met de volgende woorden: 'Dit is een discussie die ook in andere threads kan, en de openingspost hoort hier niet echt thuis'.

werkgroep morkhoven is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be