![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Diego Raga;2400080]
Citaat:
En tastbare resultaten is de huidige status van geneeskunde, wiskunde, chemie, wijsbegeerte of denk je dat het op basis van 0 is gekomen of wat? ![]() Citaat:
Er is geen enkel land da ni vervoeverd is ! of ga je dat ontkennen.? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel dat ik dorst krijg, gaat de computer of GSM water maken of regen sturen of wat? Nou, de koran is het onderwerp want geschiedenis, politiek en economie is een ander verhaal, anders gaat de discussie nooit stoppen weet je? ik aanbid geen ($, €, £, ..) dat moet je goed begrijpen en de mensen die zo als god nemen kunnen ver gaan met materie en onnodige stuff creeren die het leven gemakkelijk maken maar mijn doel is het leven begrijpen en met een doel leven en dat vind ik in de koran ![]() Nou, heb jij ooit de koran gelezen? iets tegen de wetenschap in de koran? iets fout in de koran? iets slecht in de koran? Altijd welkom, de bedoeling is misverstanden eeuwig vernietigen ipv naar de computer en de makers van de computer gedurende een periode van 100 jaar te blijven kijken en van een computer een god maken, moet je over de maker van hersennen van die mensen nadenken. This is the point! Met vriendelijke groeten Yahya
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yahya:
waarom laat Allah de aarde schudden in gebieden waar hijzelf bergen heeft gezet? waarom laat Allah de aarde schudden in gebieden waar zijn vijfmaalperdagbukkende volgelingen wonen waarom laat Allah de tsunami toeslaan in gebieden waar zijn beste volgelingen wonen en laat hij dezen wachten op hulp van de verderfelijke kaffers? Waarom laat allah de migrantenmoslims (is alliteratie moslims IS migranten volgens aramese bronnen: ze kwamen zowat overal binnenvallen, maar soit) steeds tot de onderkant van de maatschappij behoren? Waarom heeft hij ze geen beter IQ gegeven dat ze beter kunnen studeren, of , vermits ze toch moeten migreren (volgens koran) waarom geen betere talenknobbel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Allah s.w.t zegt in de Koran: Koran 33:62 {Voorwaar, zo was Allah's handelwijze met degenen die voordien zijn heengegaan en in Allah's handelwijze zult gij geen verandering vinden. } Koran 48:23 {Zo is de handelwijze van Allah zoals die ook vroeger is geweest want gij zult in Allah's handelwijze geen verandering vinden.} Voorbeelden: - Als je een object in het ruimte los laat, gaat het vallen.. - De zin van de beweging van de aarde is van west naar oost .. - Als je goed studeert, zal je goed punten behalen .. - Als je de natuur beter bestudeert, zal je ervan genieten .. - Als je op zoek naar olie gaat, je zult dat vinden .. - De veranderingen op de aarde zoals het veranderen van afstand tussen continenenten, en andere geologische acties die ervoor dat er een nieuwe land geboren wordt (ex: Japan) en dat er een aardbeving of tsunamie gebeurt .. - Als je goed doet in dit leven ga je naar de hemel, anders hel. - etc ... Dat zijn allemaal Allah's handelwijze.. En de vraag waarom draait de zon 24 en niet 25 uur, of waarom is het universum aan het uitdijen ipv constant te blijven , waarom gebeuren er dat en dat.. etc .. van die vragen : Het antwoord is: Alles wat er bestaat is eigendom van de Enige, en hij doet ermee wat hij wilt en alles is bepaald voor een bepaalde doel. Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 4 februari 2007 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Don't worry, time is on my side... Citaat:
Ik dacht dan ook niet dat onze ouders, grootouders en overgrootouders, ter bestrijding van een Europees fascistische ideologie, hun dierbare leven gaven in de rauwe hel van de Europese slachtvelden, om nadien datzelfde vrijgevochten Europa op minder dan een eeuw tijd te zien verglijden in een chaos van een pan-arabisch fascisme, of ga je dit ook ontkennen ? Lichtvoetige ontkenning of het religieus goedpraten van de eigen fouten is een dogmatisch werkonderdeel van elke ideologie of sektarische gemeenschap. Alleen de pertinente onwil om uit begane fouten in het verleden de nodige maatschappelijke lessen te trekken, zal leiden tot de finale ondergang van die integratie-onwillige ideologie, alle 'vredesboodschappen' ten spijt. De toekomstige ideologische zelfvernietiging van wat heet 'de islam', zal zich noodzakelijkerwijs van binnenuit voltrekken bij elke nadenkende en kritisch onderzoekende moslim, daar waar mogelijks, wegens de dogmatische aangebrachte geloofbepantsering die bomvrij lijkt te zijn tegen elke aanval van buitenaf. Yes indeed, islam is on it's way..., Op welke weg en naar waar dan wel ? Euh, dat visionaire gebeuren laat ik liever over aan de verbeeldingrijksten onder ons, de hemelse schittering ervan zou me anders ter plekke neerslaan, vermoed ik. Citaat:
Citaat:
Echter, het zichtbare en historische feit van islamitische minachting voor niet-koranische lectuur blijft overeind, de navenante achterstand in intellectuele bijdragen ook. Klein voorbeeld, alhoewel...: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat er alleen al in Spanje in 2001, meer dan 60.000 buitenlandse boeken werden vertaald, alle literaire onderwerpen inbegrepen, hetzelfde aantal dat vertaald is in moslimgebieden sinds 14 eeuwen. De reden hiervan is natuurlijk dat alles, wat vanaf de 7-de eeuw tot nu toe werd geschreven en gedrukt is in de ongelovige wereld, reeds in de koran stond gebeiteld om de eeuwigheid te trotseren, hoe kon ik dat nu weeral vergeten ? Citaat:
Wat zwart Afrika betreft, ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik weet wel dat Azie, Latijns-Amerika en Oost-Europa de laatste decennia aan een maatschappelijke en economische opmars bezig zijn, dit in een oogverscheurend contrast met de moslimgebieden. Het ontbreken van een eeuwenoude blauwdruk van een oorlogs- en onderdrukkingsideologie en het aanwezig zijn van de rede, is wsl de hoofdreden van de gestage economische en maatschappelijke ontwikkelingen in deze (nog) moslimvrije gebieden. Citaat:
Citaat:
No problemos, hm ? Citaat:
2: welke wetenschap, welke techniek ? 3: iets juist ? 4: iets goed ? Citaat:
Wsl. is een computer dan een verlengstuk van ons onderzoekend denkvermogen. De volgende vraag luidt dan: Wie of wat maakt dan gebruik van dat menselijke denkvermogen, dat tastbare verlengden en uitlopers hiervan in bv. een computerframe configureerd of tussentijde 'goddelijke' openbaringen op papier regiseert ? De mens zelf, of wie weet... god zelf wel ? Het prettige van deze intellectuele onzekerheid is de morele denkvrijheid die ik geniet in democratische ea niet-islamitische gebieden, om dit openlijk kenbaar te maken en discussies erover te voeren, zonder hiervoor op een of andere wijze door mijn omgeving geloofsgewijs te worden 'gecorrigeerd'. Hiervoor scheef of vierkant uitgelachen worden, is zowat het ergste wat me bij godstwijfel kan overkomen en dat neem ik er graag met de ![]() In de doorsnee moslimgemeenschap kost me dit gratuite stukje blasfemie en andere kolderieke idioterie gegarandeerd m'n eigenste kop, het trieste lot van uw Soefi's indachtig, da's toch een klein verschil met hier zou ik zeggen, maar wel het verschil tussen leven en dood, of gaat u dit ook ontkennen ? ![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is er iets over de koran?
in plaats van geschiendenis, economie en poltiek .. want ik ben dat beu. iets in de koran? tegen wetenschap? iets fout? iets slecht? groetjes Yahya
![]() |
#147 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
- Er zijn verslagen, rond 400 geschreven, die getuigen van de vernietiging van bepaalde belangrijke delen van de bibliotheek onder Theodosius I. - Na de 5e eeuw zijn er voor honderden jaren geen verslagen meer over de bibliotheek (grootste ter wereld!) gevonden - De enige historische documenten die de schuld bij de moslims leggen werden rond de 11e eeuw geschreven en sinds de 18e eeuw reeds als foutief beschouwd. Is dit nu "een fietslengte voorsprong in het voordeel van de twijfel"? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ow een Egyptische moslim die gestudeerd heeft, die zijn natuurlijk zeer gematigd. Hier is een fotootje van drie hoogopgeleide gematigde egyptische moslims. Je ziet geen moslims ? In het midden van de explosie, aan de knop :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
![]() Citaat:
Laat uw oprechte twijfel van vermoeden ook eens over uw schouders meelezen over de geestverheffende aard van dit vredebrengende woestijndogma. Hierbij vergeleken is de pyromaanse verwoesting, die beschavingsbrand van de Alexandrijnse cultuurtempel een akkefietje, een relletje van niks, bij wat nog komen zou... http://uitkijk.net/islam.php?do=kr Twijfel kan toch mooi zijn. Citaat:
Dat dit niet van de ene dag op de andere zal veranderen is meer dan duidelijk en wellicht voor wat hen betreft, hoeft dit nooit te veranderen. De voorgeschreven koranische leefwijze is voldoende en primeert immers boven elke democratisch opgestelde samenlevingsvorm, ondanks alle toegeworpen voordelen van goedmenende en onverdachte twijfel. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Jep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Ik geloof alvast dat moslims nog steeds in het mohammedaanse paradijssprookje geloven, vraag maar aan Yahya, die zichzelf anno 2007 als een eigentijdse modelmoslim profileert.
Blijkbaar is een als religie vermomde veroveringsideologie de flashy lichtbak bij uitstek, om de als ongelovige konijnen vermomde dhimmies voldoende te verblinden zodat deze, boven elke redelijke en kritische twijfel verheven, kunnen dienen als rechtstreekse prooi voor de religieus gecamoufleerde lichtbakzetters. Uw vlees is nog zacht, mag ik hopen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat is er trouwens gebeurd met de individuele en maatschappelijke fond in Birma, Laos, Cambodja, Sri Lanka,... ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn er nog vragen over de koran?
groetjes yahya
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Welja. Hoe "interpreteer" jij 8:12 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 8:12 wordt gebruikt in sommige literaturen
in belgië gebruiken we deze notatie: 8 / 12 = 0,055555555555555555555555555555556
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 4 februari 2007 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Was de lobotomie pijnlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#160 | |||
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds aanstipte, is de koraninhoud en de letterlijke navolging ervan voor de meeste moslims blijkbaar voldoende, de intellectuele gevolgen ervan ook, aan maatschappelijke inertie hangt geen menselijk voordeel vast, integendeel. Zelfs de minst kritische blik op koranische tektstuur en het individuele en maatschappelijke gevolg ervan is geen mogelijke optie binnen moslimkringen. Of gunt u hen hier ook het voordeel van de twijfel, terwijl het tegendeel zich dagelijks en overal manifesteert, daar waar moslimgemeenschappen aanwezig zijn ? Citaat:
Voor zo'n mate van breeddenkendheid schat ik zelfs de rede en de welwillendheid van de meest gematigde imam in Europa niet hoog genoeg in. Probleem echter is dat 'echte' moslims, genre Jah Jah & Co. ook wel clever genoeg zijn om te begrijpen dat het islamitisch gebeente open en bloot komt te liggen als, mea culpa, zou blijken dat het bindmiddel van de islam, de koran en zijn inhoud, de ontwikkelingsafremmende hoofdoorzaak blijkt van verdere wereldse integratie van de bestaande moslimgemeenschappen. Deze soort van koranadepten en verder op onze kosten opgeleide heerschappen, zullen dan ook geen enkel begrip tonen voor bv. de Indische symboliek van uw avatar. Oprecht opborrelende minachting zal uw aangename deel zijn, maar hier gun ik ze uiteraard ook het voordeel van die zalige twijfel... ![]() Citaat:
De overbijvende en gedecimeerde bevolking had slechts de keuze tussen bekering tot de islam, slavernij of dood. Vandaar wsl al die spontane bekeringen richting Mekka... Het voorlaatste event van islamitische tolerantie en vredelievendheid dat mijn netvlies kruiste, was de dynamitering van de reuze boeddha-beelden in Afghanistan, enthousiast gepleegd door verlichte koranadepten. Ooit 1 moslim zich hierover kritisch horen uitlaten ? Of over 9/11 ? Of..., of..., of...?? Ooit ??? Het symboliseert allengs met verve hun 1400-jarige en permanente vernietigingsdrang, van zowat alles wat niet interfereert met de destijds uitgezette krijtlijnen van deze infantiele onderdrukkingsideologie, in extase uitgebraakt door een hallucinerende woestijnrover. Edoch, niets let u om de rest van uw leven de mohammedaanse ideologie annex die o zo vredelievende islam, het voordeel van de gerede twijfel te gunnen. De poco's ea intellectueel gelobotomeerde volgelingen van dit geschreven woestijnvisioen zullen u, voor dit onderdanig en in positieve discriminatie geschonken voorrecht, zeer dankbaar zijn en u hiervoor gepast belonen als de toekomst van Europa rijp is voor een numerieke omslag van de democratische grondwet naar de shariawetgeving, waar op dat moment de Eurabische vlag zal gehesen worden en wapperen aan de hoogste mast boven het hoofdgebouw van de voormalige EG. U zal er als vroegtijdig dhimmi kunnen rekenen, op een naar islamnormen 'bevoorrechte' behandeling bij het koranische Herrenvolk, dat over u en de uwen en met overschot van gevatte ijver de religieuze plak zal zwaaien, insjala... ![]() |
|||
![]() |
![]() |