Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2006, 20:22   #141
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Denk je nu echt dat ik jouw gebral serieus neem, onnozel ventje...

En ik weet wel degelijk wat het verschil is tussen een neonazi en een skinhead, en weet evengoed dat de combinatie van de twee normalerwijze een wezen oplevert dat minder hersencellen dan haar heeft.

Voor het overige, iedereen gaat en staat waar HIJ/ZIJ wilt, ok, geen skin, racist of whatever die daar iets aan verandert...

*knip*
*knip*

Niet ingaan op ge*knip*.

mvg,
Arnold.
Oud 9 mei 2006, 20:27   #142
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
*knip*
Ik ben niet gefrustreerd hoor.

Ik voel enkel niet de behoefte om met jou op een hoogstaande manier te debateren. Daarvoor zijn je standpunten net iets te degoutant.

Maar ja, wat wil je, met een nick als Weisse Wolf (Duits, verwijzing naar White Power) en een belachelijk ventje zonder haar in de avatar.

Het ergste is nog dat jij de illusie hebt dat ik jou marginale milieutje serieus neem.
Oud 9 mei 2006, 20:33   #143
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Pot, ketel, zwart. Als je ingaat op persoonlijke aanvallen bega je dezelfde fout.

mvg,
Arnold.
Oud 9 mei 2006, 21:06   #144
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
't Is maar een neger, geen groot verlies en niet echt iets om treurig over te zijn.
Citaat:
Het moeten niet altijd blanken zijn die in elkaar geklopt worden, soms is het eens goed dat ook Vlaamse jongeren van zich afbijten. Eerst ons die rommel opdringen en achteraf komen janken als het wat verkeerd uitdraait.
Citaat:
Die negers hadden daar geen zaken en zijn de problemen zelf gaan opzoeken. Wie zijn gat brand moet maar op de blaren zitten.
Citaat:
En maar schelden
Citaat:
Kon de *knip* nog net lezen, je gaat erop vooruit.
Gefrustreerd zijn is niet prettig maar probeer het toch maar eens met argumenten inplaats van inhoudloos gescheld.
Citaat:
Persoonlijke aanvallen dat is een uiting van frustratie, zelfs in deze post val je alweer door de mand. Voor mij niet gelaten hoor, ik vind het juist plezant wanneer je jezelf op dergelijke wijze verlaagt.
verder geen commentaar
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2006, 22:12   #145
Casca
Minister

Standaard

Dit moet kunnen voor je, minimusje?

Citaat:
't Is maar een neger, geen groot verlies en niet echt iets om treurig over te zijn.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2006, 22:23   #146
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

dat er eens een woord valt van de rechtse kant is niet meer dan normaal, wij als rechtsdenkenden moeten al JAREN de grootste verwijten aanhoren. meestal uitgespuwd door de dolgedraaide linkse politiek correcten zoals op dit forum. die maken er een sport van om bv: vlaams belangers te beledigen op alle tereinen dat ze maar kunnen.

ze zijn de eersten om te roepen hoe het moet, en hoe menslievend ze wel zijn, behalve als het tegen rechts is, dan kan het niet erg genoeg zijn.

ik begrijp de frustratie van weisze wolf goed genoeg, en die is volkomen terecht ook. ook al drukt hij het wel wat extreem uit. zoals zo vele "extreem" rechtsen die overigens heel brave gasten zijn, die niemand kwaad doen, zolang ge ze zelf gerust laat natuurlijk. het verwondert mij dan ook dat die 2 in elkaar geslagen zijn, waarschijnlijk hebben ze het uitgelokt, wat niet goedpraat dat ze in elkaar geslagen worden uiteraard.
Oud 9 mei 2006, 23:02   #147
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
dat er eens een woord valt van de rechtse kant is niet meer dan normaal, wij als rechtsdenkenden moeten al JAREN de grootste verwijten aanhoren. meestal uitgespuwd door de dolgedraaide linkse politiek correcten zoals op dit forum. die maken er een sport van om bv: vlaams belangers te beledigen op alle tereinen dat ze maar kunnen.

ze zijn de eersten om te roepen hoe het moet, en hoe menslievend ze wel zijn, behalve als het tegen rechts is, dan kan het niet erg genoeg zijn.

ik begrijp de frustratie van weisze wolf goed genoeg, en die is volkomen terecht ook. ook al drukt hij het wel wat extreem uit. zoals zo vele "extreem" rechtsen die overigens heel brave gasten zijn, die niemand kwaad doen, zolang ge ze zelf gerust laat natuurlijk. het verwondert mij dan ook dat die 2 in elkaar geslagen zijn, waarschijnlijk hebben ze het uitgelokt, wat niet goedpraat dat ze in elkaar geslagen worden uiteraard.
Niets praat dergelijk geweld goed, mijn beste Alle, of het nu om een blanke die een zwarte in coma klopt of een zwarte die een blanke neersteekt of een gele of.... gaat.
Dat jij en je skin-vriendje Weisse Schoothond excuses zoeken voor deze laffe racistische aanval maar tegelijk alle allochtonen aan de schandpaal nagelen bij de moord op Joe VH zegt meer over jullie ziekelijke gedachtengang dan je zelf beseft.

EDIT: ik heb niets tegen rechtse mensen, ik heb wel iets tegen homohaters, racisten, fascisten en dergelijke

Laatst gewijzigd door Khonnor : 9 mei 2006 om 23:04.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2006, 23:05   #148
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
bedankt voor de interessante bijdrage khonnor, als je maar de allochtoon kunt knuffelen he
WTF heeft dat laatste hier nu mee te maken...
Oud 10 mei 2006, 00:07   #149
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WTF heeft dat laatste hier nu mee te maken...
dat heeft er met te maken dat jij bevooroordeeld bent. Moest deze zaak nu omgekeerd geweest zijn (skins, of andere blanken afgetroeft door kleurlingen), dan had je de zaak hoogstwaarschijnlijk geminimaliseerd.Voor één of andere (persoonlijke ,wellicht) reden sta je hier steeds de Vreemdelingen te verdedigen...heb je iets te bewijzen ofzo? Schuldgevoelens mischien? Toch maar eens naar de "psy" gaan mischien, hé?Zelfkennis is het begin van de wijsheid...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 00:16   #150
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
hahahahaha.... wat een ongelooflijk naieve zeveraar ben jij toch.
De zelfverklaarde ik ben niet links noch rechts sympathisant gaat hier even de nazi-ideologie van fuckhead Guderian in twijfel trekken.

Lees wat hieronder in het rood en vet staat en laat de onnozele opmerkingen in 't vervolg achterwege...
ik ken die guderian niet persoonlijk hé, heb wel wat van zijn postings gelezen. Wel , ik kan zeggen dat je minstens even agressief overkomt, en véél meer vulgaire taal en scheldwoorden gebruikt.Het lijkt wel of je diarhee langs je bek hebt: woorden-diarhee. Een nazi-komplex heb je ook, dat staat vast.Overal zie je nazi's...moet vreselijk zijn, zo een ziekte!
Eigenlijk zou je zelf een perfekte nazi-bullebak zijn.Maar blijkbaar heb je het niet voor de "bruine hemden".Je hebt het voor de bruine smoelen eerder...
Oud 10 mei 2006, 06:48   #151
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets praat dergelijk geweld goed, mijn beste Alle, of het nu om een blanke die een zwarte in coma klopt of een zwarte die een blanke neersteekt of een gele of.... gaat.
Dat jij en je skin-vriendje Weisse Schoothond excuses zoeken voor deze laffe racistische aanval maar tegelijk alle allochtonen aan de schandpaal nagelen bij de moord op Joe VH zegt meer over jullie ziekelijke gedachtengang dan je zelf beseft.

EDIT: ik heb niets tegen rechtse mensen, ik heb wel iets tegen homohaters, racisten, fascisten en dergelijke
ik alhans zoek geen excuses, voor deze aanval maar ik zeg enkel dat deze meer dan waarschjnlijk uitgelokt is. ge moet weten dat ik die turk die die neger in dat tankstation neersloeg ook versta, dit was ook uitgelokt.
wat beide incidenten inderdaad niet goed praat.

het is onzin dat wij excuses zoeken en tegelijk alle allochtonen aan de schandpaal nagelen. ik kan gemakkelijk het tegendeel beweren, als het over joe gaat dan moeten we vooral NIET veralgemenen, het onderzoek afwachten,etc...

maar doet rechtse jongeren iets fout dan word de hele rechtse gemeenschap beschuldigt in de media dan wordt vlaanderen zelf beschuldigt voor zijn racistisch klimaat.

u en alle andere "niet rechtsen" veralgemenen zeer zeker zoveel als rechts, u heeft dus geen recht van spreken daarover.
Oud 10 mei 2006, 07:50   #152
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je nu echt dat ik jouw gebral serieus neem, onnozel ventje...

En ik weet wel degelijk wat het verschil is tussen een neonazi en een skinhead, en weet evengoed dat de combinatie van de twee normalerwijze een wezen oplevert dat minder hersencellen dan haar heeft.

Voor het overige, iedereen gaat en staat waar HIJ/ZIJ wilt, ok, geen skin, racist of whatever die daar iets aan verandert...

*knip*
de feiten geven u hier ongelijk...
Oud 10 mei 2006, 08:04   #153
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Ik vrees voor mijn toekomst als vrijdenkende persoon ...
ik ook. Zo gauw ge uw mening zegt, en die niet overeenstemt met die van de pro-islamietische kaviaar-linkse lobby word je aangeklaagd als zijnde racist, nazi en andere uit de lucht gegrepen scheldwoorden van een andere tijd...
Nazis zijn dood en begraven.
Racisme is een ideologie gebaseerd op het geloof van een biologische superioriteit , of minderwaardigheid, van bepaalde menselijke rassen.
Wat er vandaag gebeurt is een kulturele botsing, en verzet tegen een sluipende invasie, gesponsord door enerzijds kapitalisten, die de vreemdelingen gebruiken als goedkoop arbeidersreservoir, en pressiemiddel om de lonen laag te houden, en anderzijds neo-linkse partijen, die vreemdelingen met hun toverstokje in Belgen veranderen, om ze als kiesvee te gebruiken, en alzo aan de macht te bliven, en rustig te kunnen doorgaan met hun eigen zakken te vullen.Hun aller motto is niet "eigen volk eerst", maar wel "eigen portemonnee/ bankrekening in het buitenland eerst" ...
Kapitalisten en neo-linksen werken samen om de oorspronkelijke bevolkingen van Europa onder de knoet te krijgen...en van de Europese Unie een diktatuur te maken.

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 10 mei 2006 om 08:09.
Oud 10 mei 2006, 08:31   #154
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

En ik ben er van overtuigd, dat de meesten ze zien als mensen, met hun waarde en hun gebreken. Vooral als ze ze persoonlijk kennen, en niet opgaan in de massa van "de anderen", "de bedreigers van welvaart en cultuur", "de onaangepasten", ......

cfr de regularisatieaanvraag van de VB spreekbuis over migranten

Moesten ze iedereen die hier tekeergaat tegen vreemdelingen als geheel, verplichten om die in hun straat persoonlijk aan te geven voor deportatie, ik denk dat er niet te veel gemeenten werk zouden hebben. Persoonlijk geweten is iet anders dan collectief geroep, of straffe taal achter een nickname, waar men zich kan in verschuilen en sterkte zoeken bij de gelijkgezinden.

Laatst gewijzigd door spherelike : 10 mei 2006 om 08:34.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 09:01   #155
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de feiten geven u hier ongelijk...
Dat is dan zeer zeer spijtig. Als we al niet meer kunnen gaan en staan waar we willen door het aggressieve gedrag van enkelingen, of het hier nu om allochtonen of om autochtonen gaat.

Wat al dat gebral hier betreft over het door mij verdedigen van allochtonen en het aan de schandpaal nagelen van autochtonen bij dergelijke zaken betreft, het volgende...
1. Ik verdedig de allochtonen niet. Ik ben noch hun woordvoerder noch hun engelbewaarder.
2. Feit is dat veel allochtoon crimineel gedrag niet los kan gezien worden van sociale, culturele, economische achtergrond, en niet ingegeven is door racistische motieven. Aan allen die mij hier gaan beschuldigen van alochtonen-pamperarij, let op het woordje veel, d.w.z. dat ik het zeker niet uitsluit.
3. Feit is ook dat veel crimineel gedrag in het algemeen (allo of autochtoon) niet los kan gezien worden van sociale, culturele, economische achtergrond, en niet ingegeven is door racistische motieven.
4. Het bovenstaande betekent niet dat ik dergelijk gedrag goedpraat, wel dat men dit crimineel gedrag niet enkel kan oplossen dmv repressie, maar dat men evenzeer resultaat kan bereiken door het wegnemen van de onderliggende oorzaken.
5. Dit specifieke geval van agressie is echter duidelijk een aanval ingegeven door pure haat en racisme. Een neger die halfdood geklopt wordt door twee skins, voor de lol, (zelfs al heeft die neger iets in de trant van "vuile kletskop" geroepen) lijkt me een duidelijk genoeg voorbeeld van een racistische aanval.
Oud 10 mei 2006, 10:58   #156
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik ook. Zo gauw ge uw mening zegt, en die niet overeenstemt met die van de pro-islamietische kaviaar-linkse lobby word je aangeklaagd als zijnde racist, nazi en andere uit de lucht gegrepen scheldwoorden van een andere tijd...
Nazis zijn dood en begraven.
Racisme is een ideologie gebaseerd op het geloof van een biologische superioriteit , of minderwaardigheid, van bepaalde menselijke rassen.
Wat er vandaag gebeurt is een kulturele botsing, en verzet tegen een sluipende invasie, gesponsord door enerzijds kapitalisten, die de vreemdelingen gebruiken als goedkoop arbeidersreservoir, en pressiemiddel om de lonen laag te houden, en anderzijds neo-linkse partijen, die vreemdelingen met hun toverstokje in Belgen veranderen, om ze als kiesvee te gebruiken, en alzo aan de macht te bliven, en rustig te kunnen doorgaan met hun eigen zakken te vullen.Hun aller motto is niet "eigen volk eerst", maar wel "eigen portemonnee/ bankrekening in het buitenland eerst" ...
Kapitalisten en neo-linksen werken samen om de oorspronkelijke bevolkingen van Europa onder de knoet te krijgen
wat hard verwoord.
maar in grote lijnen ga ik er wel mee akkoord.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 11:25   #157
VL Straatvechter
Vreemdeling

VL Straatvechter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!!
Goede zaak! Het is goed om weten dat niet alle Vlamingen laffe softie jeanetten geworden zijn.
Oud 10 mei 2006, 11:41   #158
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL Straatvechter Bekijk bericht
Goede zaak! Het is goed om weten dat niet alle Vlamingen laffe softie jeanetten geworden zijn.
Als uw handtekening niet gelogen is, zouden er dan niet veel meer van die knokpartijtjes in 't nieuws komen?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 11:58   #159
sony
Burger

sony's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik alhans zoek geen excuses, voor deze aanval maar ik zeg enkel dat deze meer dan waarschjnlijk uitgelokt is. ge moet weten dat ik die turk die die neger in dat tankstation neersloeg ook versta, dit was ook uitgelokt.
wat beide incidenten inderdaad niet goed praat.

het is onzin dat wij excuses zoeken en tegelijk alle allochtonen aan de schandpaal nagelen. ik kan gemakkelijk het tegendeel beweren, als het over joe gaat dan moeten we vooral NIET veralgemenen, het onderzoek afwachten,etc...

maar doet rechtse jongeren iets fout dan word de hele rechtse gemeenschap beschuldigt in de media dan wordt vlaanderen zelf beschuldigt voor zijn racistisch klimaat.

u en alle andere "niet rechtsen" veralgemenen zeer zeker zoveel als rechts, u heeft dus geen recht van spreken daarover.
Uitgelokt???????????
zeg je hebt zeker therapie nodig!!

Laatst gewijzigd door sony : 10 mei 2006 om 11:59.
sony is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 15:58   #160
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
Allochtoon in levensgevaar na gevecht met skinheads

Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt.

De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk.

Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!!

Onnozelaar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be