![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We weten NIET wie ze schreef, waarom die ze schreef en net zomin waarom hij gestopt is, maar we weten WEL dat ze onmiskenbaar racistisch van opzet waren. Laten we ons dus tot de gekende feiten beperken... is dat niet waar men in de kwestie van Van Temsche nu ook voor oproept?
![]() |
#142 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier raak je een erg gevoelige snaar. Er worden wetten aan de lopende band gemaakt door mensen die amper stemmen hebben. En die wetten worden goedgekeurd omdat ze uit de coalitie komen. Zielige particratie die we hebben.
|
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de anarchistische bankier niet meteen van extreem-rechtse sympathietjes gaan verdenken, hoor.
|
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou ik iets inhoudelijks te melden hebben bij jouw potje gokken en speculeren?
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen we dat niet allemaal ? Maar het klonk zo gek voor jou, he...
|
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil me graag als extreem-rechts afficheren als daar maatschappelijke behoefte aan is.
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
D�*t is waar het om gaat... natuurlijk heel wat minder spectaculair dan wat holle complottheoriën.
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen holle complottheorieën over. Ik heb gezien dat de Koning van België zich in deze kwestie gemengd heeft. Als Koningen van België zich ergens in mengen, ben ik op mijn hoede.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een lekker thema... als mijn werkgever me ontslaat omdat ik niet voldoe dan zorg ik dat zulks briefje via het CGKR naar de pers raakt... enorm makkelijk. moet ik eigenlijk nog iets waard zijn ? Zullen nuttige idioten als jij me beschermen als ik een PM naar wie dan ook stuur om je te zeggen dat ik een migrant ben die wordt gediscrimineerd ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 mei 2006 om 02:46. |
||
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn punt is dat je een nuttige idioot bent. herlees het geheel nog eens.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat dat met enige "redding" van je job zou kunnen te maken hebben, ontgaat mij al helemaal... Of het moest zijn dat je hier gewoon slinks wil insinueren dat die allochtone vrouw (Naima, dacht ik) zelf de brieven zou hebben geschreven... terwijl er zelfs in het geheel geen dreiging van ontslag boven haar hoofd hing, integendeel. En "argumenten" als "idioot" en "herlees nog maar eens" moeten je stelling (welke die ook moge zijn) kracht bijzetten? Mij lijkt het eerder dat je wanhopig een compleet onderuitgehaalde argumentatie niet kan loslaten.
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onderuitgehaalde theorie steunde uberhaupt op niets... de zaak omtrent naima werd heel stil toen bleek dat de zaakvoerder een beetje buiten de pot aan het pissen was en dat dat nu net was dat maakte dat de zaak deed stinken.
En ineens (nadat de koning en de premier hem eerder als held voorstelde) werd alles ERG stil. Droom zacht van je droomwereldje... Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 mei 2006 om 03:04. |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het doel van deze recuperatie is zonder meer duidelijk: liquidatie vh Vlaams Belang en daardoor vh Vlaams onafhankelijkheidsstreven.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 13 mei 2006 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat hij eventueel ook een scheve schaats gereden heeft, doet weinig of niets ter zake en kan allerminst een schaduw werpen op zijn moedige en standvaste houding in deze kwestie. En al dat geleuter over een stinkende zaak e.d.m. is niet meer dan een futiele poging uit de rechterhoek om de gevolgen van hun jarenlange haatcampagnes te minimaliseren en/of weg te ridiculiseren. Om nog maar van de onderliggende verdachtmakingen te zwijgen. 't Zijn maar der (extreem) rechtsen in onze maatschappij die van onberispelijk gedrag en fatsoen zijn... zoals donderdag weer maar eens is gebleken.
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt niet ver. Op dit eigenste forum werd de mp3-moord als gelegenheidsforum enkele dagen na de feiten ergens weggemoffeld tussen 'Religies en Overtuigingen' en 'Links' in de sectie Thema-fora terwijl de Schietpartij in Antwerpen amper één dag later prominent in de sectie Actueel verscheen, bovenaan. Opvallend niet waar?