![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vervalt echt in de foutieve patronen? Geef eerder toe dat je een paar jaar gebrainwashd werd door Eurabia terminologie en strategie en dat je misschien beter eens zelf begint te denken dan het "pret �* penser" model van de Eurabisten over te nemen. En wanneer je alle verdediging van Israël als erkende staat of kritiek op zelfverklaarde anti-zionisten onmiddellijk als zionisme gaat beschouwen is van hetzelfde allooi zoals elke kritikaster van links of van allochtonen (zoals ook Fouad Ahidar) als VB beschouwen, elke kritiek op VB als extreem-politiek correct, enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() efkes terug on-topic, ik heb een poging gedaan om alles diagonaal te lezen, kwestie dat ik niet iets post dat er al stond. Ik denk niet dat het er al stond en het is nochtans vrij belangrijk, want:
[SIZE="5"]'Iraanse jodenster' was pure desinformatie[/SIZE] Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik haat geen Israeli's. Punt. Ik ben geen Eurabist. Punt. Ik trap het hier af. Wat de Israelische staat uitsteekt is imo niet koosjer. De technieken die jullie ter verdediging van haar politiek gebruiken ook niet. Zionisten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als dergelijke technieken, met vele leugens daarbovenop, TEGEN Israel gebruikt worden dan zijn ze ineens WEL koosjer? Do eerder eens aan introspectie en waarom van alle problemen in de wereld 1 probleem zo vergroot wordt en waarbij een paar doden , elke dode is teveel, zoveel meer gewicht krijgen dan de honderdduizenden doden in Darfoer, de bezetting van Tibet, Westelijke Sahara, vorige bezetting van Libanon, Tjetjenië, Koerden onderdrukking, enz.... Dat stilzwijgen over die andere problemen is ook een strategie van Eurabia. In Damascus werd een een paar jaar geleden een document goedgekeurd door Europa - tegen bezetting... maar niet van Libanon, - tegen terrorisme maar niet door Moslims want dat zijn vrijheidstrijders, - enz.... Al dat kan je zowel in het Eurabia boek terugvinden als op internet. Als je dat niet tot nadenken stemt dan heb je zelf al een sluier voor je ogen! Laatst gewijzigd door sodoirt : 26 mei 2006 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() idd, even terug op topic en daarbij heb ik dit gevonden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ter bestrijding van terrorisme kan men al eens een aantal democratische rechtsregels opzij schuiven. We praten hier dan ook niet over mensen, maar over levensgevaarlijke gehersenspoelde beesten die zoveel mogelijk onschuldige burgers willen meesleuren in hun ondergang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer mag een mens niet meer haten wie hij wil ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En Sabra en Chatilla? Vergeten? Of ook gevaarlijke beesten, vooral die vrouwen en kinderen dan... Ter bestrijding van terrorisme, laat me niet lachen, de terroristen in Palestina kunnen zich dan ook beroepen op de verdediging tegen het terrorisme van Israël, of is dat geen terrorisme omdat het vanuit een regering vertrekt, bullshit, als het onschuldige burgers vermoordt, is het niet gerechtvaardigd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Ten minste een groot gedeelte van de Islamieten in europa doen dit reeds vrijwillig -nl. een groot deel van de vrouwen in de vorm van hoofddoeken.
Het is overigens duidelijk dat deze kledij niet gelieërd is aan enige godsdienstige voorschriften de godsdienst bepaald immers dat de kleding van de vrouw kuis moet zijn en vooral haar lichaamsvormen moet verhullen. Tegen dit laatste punt wordt er door talloze dametjes in spe veelvuldig gezondigd, zodat we gferust mogen aannnemen dat het over een soort "badge" gaat. Ik vraag me overigens af wat het effect zou zijn indien men inderdaad het iraanse voorbeeld zou volgen en bv. de armbandjes die nu in de mode zijn (witte, gele, rode enz..) gewoon verplicht te maken en zo gemakkelijk religiositeiten kan zichtbaar maken. Of zou er dan een zulkdanige protestbeweging ontstaan dat ook de hoofdoeken zouden verdwijnen ? Stel je voor : alle landen van de wereld niet onderverdeelt in "groepen" "wij" en "zij" en "die anderen" maar bestaande uit louter "mensen" ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today... Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one[/SIZE] Laatst gewijzigd door kaatd : 15 juni 2006 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar klakkeloos propaganda komen spuien, dat is ver onder het niveau van de meeste bezoekers van dit forum. Daar heeft niemand behoefte aan, dank u. Laatst gewijzigd door kaatd : 15 juni 2006 om 16:24. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |