![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Uit het nieuwsblad :
Citaat:
Hierbij dus een oproep aan ieder die actief wil meewerken aan een zoetere maatschappij met meer verdraagzaamheid tussen culturen en tussen mensen. Sms 0110 naar het nummer 3699 en help deze festivals financieren. En passant steunt u ook nog eens een keur aan belgische artisten. Een kleine moeite voor project 0110 betekent misschien een wereld van verschil. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kunt ge u inbeelden wat dat gaat geven in de laatste week van de verkiezingscampagne? Er gaat alleen nog maar over het Belang en zijn thema's gesproken worden, dank zij Barman & Co. Valse concurrentie is het! Waarom krijgen CD&V of VLD nooit eens een concert tegen hen? Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga kijken en een beetje met mijn Vlaamse vlag zwaaien, eens zien hoe lang het duurt voordat ik van "de verdraagzamen" klop krijg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we moeten streven naar een betere samenleving tussen culturen en mensen, volledig akkoord, maar ik betwijfel zeer sterk of we dat zullen bereiken met liedjes te zingen op het podium... Laatst gewijzigd door andev : 5 juli 2006 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Sorry als dat zo is, ik checkte enkel recentste topics van 'binnenland' en daar vond ik niet direct iets gelijkaardig.
Edit : Ik heb inderdaad een gelijkaardige topic teruggevonden bij K&K. http://forum.politics.be/showthread.php?t=53224 Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juli 2006 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid wil niet zeggen dat je idiote provocateurs moet laten doen. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet te geloven... ik houd u persoonlijk verantwoordelijk voor de extra zetels die dat het VB in Gent, Brussel en Antwerpen oplevert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tom barman is een labiel persoontje, diee anderhalve maand geleden nog zat te bleiren in z'n kroegske omdat hij de media en hun verdraaingen beu was, hij was het artiestenleven beu.. kortom hij was nie goe bezig. Maar om dan u zo na anderhalve maand te gaan profileren (met de subsidies van Anciaux laten we dat niet vergeten) is gewoon zielig. Trouwens van mij mag em tegen "racisme" zijn hé z'n goed recht, maar waarom die associatie met een partij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Anti-Vlaams dus ook al? wat een hypocriet gedoe. ![]() Brood en spelen, als je geen argumenten hebt om het volk op 'betere' gedachten te brengen. Laatst gewijzigd door Duym : 5 juli 2006 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ontluisterend, de onzin die jij hier verkondigt. Ooit gehoord van Painkiller, het experiment waar hij in samenwerking met Bill Laswell, Yamatsuka Eye (van the Boredoms) en Mick Harris (jawel hoor, drummer geweest bij Napalm Death) waar hij death metal vermengt met Jazz ? Verleden jaar nog revisited, maar dan met Mike Patton (nog zo'n dommekloot annex metalhead, hé). En dan nog maar zwijgen over zijn uitstapjes met Naked City en Slan of de samenwerkingen met Merzbow. Met de volgende citaten in gedachten ben jij dus de laatste die met zo'n artiest moet dwepen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Werkelijk onafhankelijke en creatieve artiesten zoals John Zorn trekken dus zich niets aan van aanstellerige puristjes zoals jij, ongeacht hoe nadrukkelijk jij je ook met hen wil associëren.
![]() |
![]() |
#153 |
Burgemeester
|
![]() Het Vlaams Belang wordt meteen de inzet van de Antwerpse campagne !
Goed zo, op naar de 40 procent, met dank aan de BV's ! Pech voor Patrick Janssens, die liefst zoveel mogelijk wou zwijgen over het Vlaams Belang.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 5 juli 2006 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar mate de impact van het 0110-initiatief doordringt in de geesten, verwacht ik stijgende druk van de benadeelde partijen (SPA, CV&V, VLD) om ermee te stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ongeveer alle artiesten die je hier opnoemt ken ik. Wat de gasten van Napalm Death betreft, die zijn atijd redelijk open minded geweest wat muziek betreft. Of ben je het zijstapje genaamd Scorn al vergeten (loodzware minimale dub)? Mike Patton, ik ben er geen echte fan van, is ook niet vies van een (a)muzikaal zijstapje hier en daar... Fantomas, zijn werk met Zorn, Peeping Tom (recent), etc... Merzbow: een bizar geval. Heeeeeeeel veel overkill, maar soms knappe noise-experimenten. Als ik aan Metal denk, denk ik spontaan aan al die ongeïnspireerde trash, death, black, heavy, ... en andere metal groepjes waarop je, juist, niets anders kan doen dan headbangen. En dat, ja, vind ik Domme Kloten muziek. Btw, mijn favoriete Zorn plaat momenteel zijn zijn bewerkingen van Morricone. Zijn Masada werk mag er ook zijn. Maar, van Zorn zijn nog zoveel dingen te ontdekken. Op allmusic tel ik tussen 1980 en 2006 zo'n 100 reguliere platen van hem.....
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Een hoop gratis optredens + een massale verkiezingsoverwinning voor het Vlaams Belang! Het kan niet beter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() Wie is die Tom Barman eigenlijk,ik heb er althans nog niet van gehoord,of is dit een middel om in de belangstelling te komen,in elk geval een heel arrogant optreden.Tegen extreemrechts,zou hij wel weten wat extreemrechts is,en moet die verdraagzaamheid dan enkel van autochtonen komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus Tom, wil je iets positief doen ? Wel doe wat je kan doen: maak steeds betere muziek en laat de mensen ervan genieten. Dat effect is duurzamer op langere termijn dan de zoveelste verkiezingen. Kwisvraagje: welke (engelstalige) artiest beweerde ooit het volgende over muzikanten en politieke engagementen (gekuiste versie, gedeeltelijk vertaald): Politieke standpunten uitdragen in mijn muziek ? Wat weten de meeste muzikanten en artiesten nu over politiek? Of over de maatschappij? Wij staan op na de middag, alles wordt voor ons klaargezet, we worden overal naar toe gereden, i even have a fucking assistant to wipe my fuckin' ass. We treden 's avonds op en gaan dan de hele nacht op stap. Hetgeen ik van de wereld heb gezien was vanuit het raam van een tourbus, vanop een groupie, trough the bottom of a whiskeybottle. En wij moeten de mensen dan advies geven ? Feed the world, be nice to each other, etc. yeah, right! Buy my fuckin' records, that's my only fuckin' advice to you.
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 5 juli 2006 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Zullen we van 0110 misschien ook meteen een statement tegen geschifte vooroordelen maken ? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |