![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Tja, ik citeerde dan ook jouw woorden.
En ik beaam dat alleen het eens zijn met een stelling geen argument is in de echte zin van het woord. Dat geldt dus ook voor jouw "argumenten": het is niet omdat ze soms bijval krijgen dat ze ook maar één juist element bevatten. Als ik dus zeg dat ik het eens ben met de stelling van PelgrimForever, wil dat zeggen dat ik zijn mening deel, en, daarbij voeg ik het argument dat het op dit forum inderdaad zo is dat provo-spam toegelaten is, maar de reactie erop niet: daar zijn voorbeelden genoeg van. Voor de moderatoren valt provo-spam echter onder de rubriek "normale reacties". En dus zijn ze daar medeplichtig aan.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 3 augustus 2006 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent ontmaskerd jongen... je bent gewoon een excuus-truus... kom geef het nu maar vlug toe... je bent in feite een als linkse vermomde VBadept.... ik denk zelfs dat je moderator bent.... ik denk zelfs dat je ..........FDW.... zelf bent... in eigen persoon.... jaja ontmaskering van FDW door de zwarte kat.... LOL..... heel veel LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oei, nu begin ik toch weer compulsief vragen te stellen zeker. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is toch een hele tijd geleden dat iemand zich ZO belachelijk heeft gemaakt op dit forum.
(en blijkbaar vinden de mods het ook wel amusant) Misschien kunnen we eens debateren over hoe lang het precies geleden is dat iemand zich nog zo belachelijk gemaakt heeft. Laatst gewijzigd door Nynorsk : 3 augustus 2006 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gouverneur
|
![]() Als dit een peiling was zou ik voluit NEEN stemmen. Welke doemdenker bedenkt zo'n stelling zeg! Neem wat Prozac desnoods maar houd die depressie voor jezelf.
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Dus jij hebt hier tot nu toe al 3686 keer gespamd?
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze topic is hilarisch.
ik weet eigenlijk niet wat er mis is met dit forum. zowel links als rechts zijn vertegenwoordigd en er zijn er genoeg om op een degelijk manier een debat te hebben. BC : love it or leave it. 8)
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
ik maakte al duidelijk dat ik de analyse van BC van een extreem rechts platform niet deel. Als hier bvb veel om secessie wordt geroepen dan is dat gewoon omdat dat overal vermeerdert. dus ook op politics. zijn analyse over cyberhooliganisme deel ik echter wel - ttz er zitten hier een paar mensen ( ik veralgemeen dus niet en ik veralgemeen ook niet naar rechts toe bvb ) die niks inhoudelijks bijdragen, enkel op de man spelen en enkel openings en andere posts waar ze inhoudelijk niks tegen kunnen inbrengen begraven onder een regen van spam. ik vind niet eens dat af en toe eens spammen of op de man spelen in het geheel niet mag ( ben zelf ook geen heilige inzake ) maar nogmaals er zijn er hier een paar die NIKS anders doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Burgemeester
|
![]() Politics.be is een forum dat u in tegenstelling tot het Kifkif forum de mogelijkheid biedt een mening, zelfs als die rechts van het midden is, te formuleren en te verdedigen. Dat hier bepaalde regels van goed fatsoen gehuldigd worden is noodzakelijk om een degelijke forum te kunnen voeren. Dat de regels van CGKR gevolgd worden is kiezen voor de weg van de minste weerstand en begrijpelijk. Het CGKR is een uitvloeisel van een steeds meer voortschrijdende links dictatoriale bestuur en de macht die deze toebedeeld aan zogezegd neutrale instellingen die echter in niets moeten onderdoen voor dezo verwerpelijke inquisitie. Ze zijn op hetzelfde idee geschoold alleen heeft de kerk haar fout ingezien maar de pc partijen en hun adepten hebben na 700 nog niets geleerd.
KifKif als voorbeeld noemen is dus wel het toppunt van hypocrisie. Als er één forum is dat onder het valse voorwendsel van neutrale podia een politiek gedachtegoed propageert is het KifKif wel. Als een forum aan repressie doet is het kifkif Ik klaag niet aan dat Tarik in loondienst van de Sp.a is. Ik klaag niet aan dat Hind voor Het Nieuwsblad schrijft. Ik klaag niet dat ze het geld aannemen van de PC gespuis. Ik klaag niet dat ze omkoopbaar zijn. Maar ik vindt het verdomt luguber dat ze door disinformatie en censuur hun ware aard verbergen, onder het mon van onpartijdigheid de burger misleiden en hun eigen ideëen doordrukken door tegengestelde postings gewoon verwijderen of niet toe te laten. Uit het vraag uurtje met Tarik Fraihi - 4 april t.e.m. 10 april op politics.be tarik Fraihi antwoord op zijn selecties en censuur naar het VB “Dat de website Kif Kif onverdraagzaam is t.o.v. het VB, heb je goed opgemerkt. Onze verdraagzaamheid kent grenzen. Of het nu gaat over extremisten als het CIB (Centre Islamitste Belge) van Bassam of het VB van Vanhecke, partijen of organisaties die bevolkingsgroepen omwille van hun huidskleur, afkomst, religie of seksuele voorkeur willen uitsluiten, kunnen bij Kif Kif op geen graantje sympathie rekenen.” U doet dus hetzelfde van hetgeen u zegt aan te klagen. Wat ik hier zie is dat een organisatie haat aanklaagt door zelf haat te spuien. Het is mogelijk de statuten op te vragen van die vzw Kif Kif piblicatie 2001-11-22 N. 022721 nr vereniging 227212001 vestiging Bondgenotenlaan 52 1190 Brussel nr BTW 476075604 maar nergens kan ik aan een boekhouding of balans komen. Ze beweren in hun bede om geld wel dat ze periodiek hun boekhouding publiceren maar dat blijk fake. Uiteindelijk vindt ik dat ze begin 2005 toch eens hun balans gaan publiceren, vruchteloos te vinden echter. Kan iemand hier in helpen aub. Blijkt wel dat ze minstens ieder jaar de hoofdvogel krijgen van het jeugdbeleid van de Vlaams overheid artistieke projecten telkens ong 25.000 per jaar + 24.000,- voor hun, webradio. Hun hang naar wat ze onder multicultureliteit verstaan blijkt Uit de statuten van kifkif Voorzitter : Tarik Fraihi. Ondervoorzitter : Abdellatif Salef. Secretaris : Hind Fraihi. Penningmeester : Younes Zarhoni. Beheerslid : Fatiha Bazzah. En hun doel. Art. 3. De vereniging heeft tot doel: De meest gezochte actuele informatie met betrekking tot migranten via het Internet beschikbaar te stellen voor een ruim publiek. Een forum te bieden aan organisaties, migrantenverenigingen, migranten en iedereen die met de migrantenthematiek begaan is. ( propaganda dus)Tegelijkertijd wordt hen de kans gegeven om elkaar via het Internet te ontmoeten, informatie te vergaren en uit te wisselen. De multimedia onder al haar aspecten toegankelijker te maken voor bovengenoemde actoren.(middelen voorzien aan... om....) Meer in het bijzonder aan kansarmen, migranten, jongeren en eerste generatie migranten. Dit via aangepaste vorming ( ? indoctrinatie)en publicaties. Deze opsomming is niet limitatief en zal in functie van de evoluties in de multimediawereld worden aangepast. Dus jongens kop omhoog; politics.be met 4292 ingeschreven leden vergelijken met een gecensureerd marokaans publiciteitsforum dat leeft met de gratie van veel staatssubsidie en een ledenlijstje van 1170 (zelf)neukers dan moet ge aan grootheidswaanzin lijden. Overigens 49000 Euro subsidie’s die ik zeker weet want er zijn nog een aantal sponsors waar ik niets van weet dat is 42 euro per ingeschrevenen. Ik wacht op volgend jaar dan zijn ze verplicht hun boeken te publiceren. Indien gewenst post ik nog wel eens de reden waarom men mij bande en hoe dat praktisch ging. Black cat je bent een treurige plant met veel zelfmedelijden, blijf nog wat op het forum we zullen je vakkundig de bel aan binden. Laatst gewijzigd door humble : 3 augustus 2006 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Beste Black Cat, ik moet echt wel bravo zeggen. Zelfs de BUB is er nog nooit in geslaagd om zich zodanig belachelijk te maken. Ik ben ervan overtuigd dat je dit bericht zult afdoen als fascistische spam die totaal naast de kwestie is (net zoals je elk bericht in inhoudelijke discussie hebt afgedaan).
Wat ik vooral wou zeggen: als je het niet aanstaat, bol het dan af. Van belgicisten tot flaminganten, van extreem-links tot extreem-rechts moet niemand iets van je bizarre redeneringen hebben en iedereen vindt dat je je aanstelt. Als ik jou was, zou ik mijn conclusie al sneller getrokken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, en terecht lijkt me zo.
![]() |
#157 |
|
![]() waar leid je dat dan uit af ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() aangezien ik ze mentaal minderwaardige spamzakken noem kan ik daar niet op antwoorden zonder van persoonlijke aanval beschuldigd te worden. Maar iedereen die niet mentaal minderwaardig is en de discussies over armoede en werkloosheid volgt weet wel wie ik allemaal bedoel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() De post gaat helemaal niet over het onderwerp (of deelaspecten ervan). Integendeel hij maakt enkele opmerkingen die op een of andere manier "op de man" spelen volgens wat blijkbaar het belangrijkste is in het bestaan van vele van deze forumleden: wat anderen vertellen over hen. Hoe dan ook naast de kwestie.
Op kritiek antwoorden met "bol het af" kadert tevens in wat ik opmerk, nl dat door medewerking van de moderatoren sommige forumleden voorzien worden van provospam, ten einde het overwegend extreem-rechtse promotie-karakter (dat blijft mijn mening) van dit forum te bewaren. De politieke voorkeuren van de poster zijn bekend, nl extreem-rechts flamingant (pleonasme?) Het onderwerp van deze draad is de instemmende houding van de moderatoren die het mogelijk maakt dat spammers hun ding doen ten nadele van voor hen "andersdenkenden", zodat dit forum een extreem-rechts karakter krijgt, en het eindeloos herhalen van dezelfde extreem-rechtse topics. Samen gelezen met de opmerking hier wat hoger dat deze site of fora in het algemeen soms dienen als informatie-oriëntatie bij verkiezingen, blijkt dat dus helemmaal niet zo onschuldig. De aanwezigheid van de cyberhooligans, zoals ik meende te lezen, is dus geen toeval.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 3 augustus 2006 om 22:54. |
![]() |
![]() |