![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De NWO waar anderen hier spreken zijn intriges tot duizend jaar terug, zaken als Hitler,Stalin, Roosevelt en Churchill die aan tafel met elkaar zaten, wereldoorlogen die gecreeerd worden,... Gewoon ALLES is een product van deze "nwo"(en nog het liefst alles wat slecht is!). Nu zeer "geheim" zijn deze samenkomsten niet van bvb de loge van de vrijmetselaars. Maar een andere reden die u vergeet te vertellen waarom ze zo "geheim" zijn is omdat deze groep elite een andere groep elite als vijand heeft (een mischien nog rijkere en gevaarlijke elite maar die de laatste tijd aan populariteit moet inboeten). U maakt iets misterieus uit twee keer niks wat u hier verwoord is al lang gekend en aanvaard. Maar de Illuminati (een verre zijtak van de vrijmetselaars) doen niet aan "wereldoverheersing" en "oorlogje spelen". U spreekt over een groep die de intelect en het geld heeft die dan daarbij niet te open is. Dat zal natuurlijk veel vragen doen opduiken maar daarom zijn ze toch nog niet allemaal bloedbroeders, vereren ze de zonnegod en loeien ze allemaal als de maan schijnt? Het feit dat ze intelectueel genie willen aantrekken in hun middens maakt al dat ze geen zaken zoals "facisme" en "complotten" KUNNEN hebben; want als dit het geval zou zijn zouden al vele intelectuele genies het er zijn afgetrapt en hun verhaal gedaan aan de wereld. Natuurlijk het gaat hier om mensen met macht die samen komen dus mensen stellen zich vragen. Maar om van daaruit te gaan concluderen dat er een nwo bestaat die zaken als 11/9 heeft geplant, WO3 al op z'n palmares heeft staan en de wereld in handen heeft...Dit gaat me m'n petje te boven. Trouwens dat al deze loges en groeperingen met elkaar onderling verbonden zijn is puur speculatief. Het feit dat er geen wetenschappelijk aantoonbaar bewijs is geeft voor mij toch aan dat het "complot theory" een zeverkoek is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() Als je een tempel binnenloopt doe je ook je schoenen toch af. Je denkt "wat dwaas" maar je doet het toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() 2004gun sitaten van u gaan halen zal zeker niet nodig zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Ik bedoel natuurlijk een of andere geestelijke cosmos...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Loges zijn eerst gemaakt om de RKK tegen te gaan, zie ook de tempeliers. Later is dit verwaterd en beinvloed in het geheim door de jesuitenorde als tegenmaatregel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Deze twee groepen zijn elkaars vijand de clericale-elite en de elite van loges zoals de vrijmetselaars kunnen elkaar niet zien (aangezien ze beiden naar hetzelfde streven). In m'n grote tekst schreef ik dit al! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de illuminati gesticht zijn door Adam Weishaupt een jesuit die zogezegd eruit was gestapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
De jezuiten orde zou je zelf als een soort loge kunnen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De jesuitenorde is gesticht als contra-reformatie vergeet dat niet! Het was vooreerst eigenlijk de militaire vleugel van Rome. Rome had veel verloren, en ze hebben eerst Loyola geweigerd wegens vreemde praktijken, en later weer aangenomen. Het was erop of eronder voor Rome. Vele oorlogen zijn gemaakt door intriges. Vooral in Duitsland en zwitserland was het een echte slachting.De slimste truc was zelf loges te stichten om het protestantisme tegen te gaan. Ik denk ook dat het liberalisme en later het communisme dit doel hadden: het protestantisme en de ordodoxe kerk en Tsaar in Rusland uitschakelen, een oude vijand. Maar dit zijn dingen die nu al lang vergeten zijn, maar desalnietemin belangerijk om de geschiedenis te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Het protestantisme tegen gaan door de kerk is meerdere malen geprobeerd maar dat was een zinloze zaak... Liberalisme was geen wapen tegen het protestantisme (het ene heeft niks te maken met het andere). Het communisme was geen wapen tegen de tsaar het communisme was een wapen tegen elke vorm van elite (zelf intelectuele).Maar inderdaad er zijn zaken die we niet mogen vergeten uit het verleden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De jesuitenorde was alles behalve fris. Ze waren de bichtvaders van vele koningshuizen, vandaar hun invloed en intriges. De aangenomen geschiedenis is ALTIJD anders dan de werkelijke geschiedenis. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 19 augustus 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Jezuiten waren een frisse wind omdat ze een manier hadden van uitleggen, spreken, de boodschap overbrengen,... die bij velen in de smaak viel. Zo zijn het de jezuïten die zeer veel aanhangers hebben gemaakt in andere continenten en op bijna geen (op japan na ken ik geen) plaatsen hebben ze tegenslag gehad. Een klein voorbeeld; als je de discussie aangaat met een jezuït zal zijn repliek altijd een andere vraag zijn tot op het ogenblik waarop jij je vast spreekt (en dat doet iedereen!). Dat ze de biechtvaders waren van de koningshuizen etc was wel waar dat ze veel invloed hadden geloof ik ook; maar dat je ze linkt aan atheïstische loges (of loges die "in de zonnegod geloven") dat denk ik en acht ik niet mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een militair systeem is nooit doorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dit is de makkelijkste manier om er voor te vluchten: "Het kan NIET dat ALLES ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gij kent er de ballen van. Waarom gaan die beestjes dan hun eieren leggen in vunzige kelders van de franse kastelen. (Ge ziet, het zijn zelfs fijnproevers, ze moeten niets hebben van die duitse gedrochten) Pas op, ik beweer dat niet maar onze uitmuntende reptielenkenner Pindar. En natuurlijk is hij tot dat besluit gekomen na lang en diepgaand onderzoek. |
|
![]() |
![]() |