![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Hoe meer kinderen, hoe groter de kans dat er een holebi tussen zit, das gewoon kansberekening. De kans wordt zelfs veel groter als er (al dan niet openlijke) holebi's in de familie van jou of je partner zitten.
Hoe zou je er mee om gaan als het zo blijkt te zijn? Het graag zien en aanvaarden zoals Alice?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, omdat dat statistisch bewezen is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw bijzonder leuk masker in je avator Laatst gewijzigd door praha : 10 augustus 2009 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Zou je met evenveel trots naar het huwelijksfeest van je homozoon gaan, als naar het huwelijksfeest van een heterozoon?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhh... ik wel ja, is daar iets mis mee?
En Praha, waarom je kind verstoten omdat hun seksuele voorkeur niet gelijk is aan de jouwe? Dat is in mijn ogen misdadig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat enkel als mogelijke openstaande optie op die eerdere post Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() *KNIP*
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 11 augustus 2009 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve je tot het onderwerp te beperken. Persoonlijke aanvallen worden gerapporteerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dat homo's een beetje labiel zijn vandaag is het dit, morgen is het dat. Zoals, ben ik nu het manneke of het vrouwke. Wat denkt u van uzelf, normaal, superieur, manneke, vrouwke of hangt dit af van dag na dag. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 augustus 2009 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 augustus 2009 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beiden. Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen? "Normaal" en "superieur" spreken elkaar immers niet tegen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, het idee van superieur te zijn op basis van seksuele geaardheid is volkomen krankzinnig;dat proberen mensen je duidelijk te maken!
Jezelf eruit lullen zal dus dit keer even niet lukken... Praha, je hebt gelijk, verstoting vanwege seksuele geaardheid komt nog veel voor, helaas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef mij nergens "uit te lullen", alice, dat is een expertise die ik graag aan jou over laat. Het is je allicht niet opgevallen, maar die bewering komt niet van mij. Misschien moet je het openingsbericht maar eens lezen, voor je in het wilde weg mensen persoonlijk begint aan te vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jou zijn mijn kinderen een leugen die ik hier op het forum smijt, en totaal ongeloofwaardig is, iets wat zo van de pot is gerukt dat ook andere forumleden je daarop wijzen, niet dat dit je tot zelfkritiek aanzet, verre van...
Bovendien zou ik nooit een draad openen, over superioriteit van het homo zijn, omdat dit idee volgens mij achterlijk is, jij doet dit wel en niet omdat je mijn mening deelt neem ik aan, anders wordt het wel zeer vreemd dat je deze draad start... Mijn kinderen zijn dus van een andere seksuele geaardheid dan mezelf, maar zo zelfzeker dat ze dit soort ideeen van superioriteit lachwekkend zouden vinden, evenmin vinden ze het nodig constant met hun geaardheid te flirten, ze vinden zichzelf er niet bijzonder door maar "normaal" en zien hun persoonlijkheid niet als enkel en alleen hun seksuele geaardheid, daar zijn ze beiden te verstandig voor. Jij lijkt me nogal obsessief daarmee bezig, wat ik als uitzonderlijk zie, de meeste homo's lijken me minder complexen te hebben |
![]() |
![]() |