![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit een goed idee? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
52 | 46,85% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
55 | 49,55% |
I don't care |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,60% |
Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan zul je het probleem, tenzij met bruut geweld (wat ik wel afleid uit jouw retoriek), niet oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
er moet zéker wel een nivellering komen van de lonen. Rechtvaardigheid en solidariteit ipv een asociale om-ter-eerst individualisme zoals nu. Maar ge moet rekening houden met de studiekosten, voor grote of arme gezinnen is dat een zware kost die ooit terugbetaald moet worden.. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 augustus 2006 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als je geen borstel kan gebruiken stel ik me wel vragen inzake persoonlijke hygiëne, maar soit. ![]() Een oude mens zijn poep afkuisen heb je echt geen opleiding voor nodig hoor.
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Over wereldvreemde retoriek gesproken. Die commies... ze leren het nooit.
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Amai, klinkt gemotiveerd. Persoonlijk vind ik dit initiatief wel goed. Het kan een opstap naar echt, vast werk zijn voor een werkloze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 21 augustus 2006 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
liever magere wolf in t bos dan vette hond de keten om (cfr radicaal)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 augustus 2006 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||||
Minister-President
|
![]() Ik ga hier enkele uitspraken van de heer Daems neerzetten verschenen in HLN en er mijn commentaar bijschrijven.
Citaat:
Citaat:
![]() Nog meer belastinggeld naar bureaucratie. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Zie je wel dat klassen en klassenbewustzijn zeer actueel is. Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 augustus 2006 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
japanse, chinese, indische ingenieurs komen steeds meer naar hier. die zijn even goed, kosten minder en hebben niet zo'n dikke nek als de meeste vlaamse ingenieurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Daarom dat ik tegen Bill zei dat hij er moest van profiteren nu het nog kon. Dan komt voor hem de "heerlijke" concurrentiële junglewet-fase.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 augustus 2006 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() de meeste werklozen die ik ken doen nu al eigenlijk gemeenschapsdienst in de vorm van vrijwilligerswerk. Het is het moeten dat er voor iedereen behalve voor iemand met een slavenmoraal teveel aan is.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen. Dus dat maakt hem minder waard op de arbeidsmarkt en dat vertaalt zich in een lager loon. Een goede vakman trouwens, zoals een goeie plekker, kan shitloads aan geld verdienen omdat hij een beroep heeft dat "uitschiet", en dat is niet meer als normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Wilt iedereen eens stoppen met op de pianist (de werkloze) te schieten?
De politici en alle niet-efficiënte verenigingen (en dat zijn ze bijna allemaal) die met ons geld werken zijn leden van het echte sociale profitariaat, ongeacht politieke kleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |