![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als een deeltje en het bijbehorende antideeltje elkaar tegenkomen, kan annihilatie optreden, een proces waarbij beide deeltjes vernietigd worden.
In sommige gevallen resteert alleen de inwendige energie van de deeltjes, die manifest was als hun massa (men zegt wel dat "de volledige massa in energie wordt omgezet"). Die energie ontsnapt dan in de vorm van elektromagnetische straling. Zo vervalt een elektron-positronpaar in twee fotonen. Een gram materie met een gram antimaterie levert bij volledige annihilatie 1,8 × 1014 joule energie op, de verbrandingsenergie van ongeveer 30.000 vaten ruwe olie Is die discussie nog altijd over "atoomenergie"? LOL mensen de wetenschap gaat er vlugger op vooruit dan dit hoor... En in het geval van globale oorlog gaat oorlog-technologie nog rapper vooruit (zie maar wo2) dus stel u voor...Laten we het zo stellen; de dag dat gelijk wie een kernwapen gebruikt zal het op aarde er warm aan toe gaan en kan je je best zo vlug mogelijk uit de voeten maken (vb naar de maan). Hehe Laatst gewijzigd door largo_w : 25 augustus 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk,zo gaat het in het leven.. Als ik op het werk een te erge kemel schiet,en dan nog terwijl ik niet eens verondersteld was mij ermee te bemoeien en geheel buiten de procedures in het ISO9001- of het TS-handboek om,....welnu....dan wordt ik "geschoten" door die gasten die "in hun luie zetel lagen en niks deden".... Lessons in Life ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe es normaal kernwapens kan je vinden in Limburg tegenwoordig dus laat staan dat een land als Iran er niet zou kunnen aangeraken op de ene of andere manier. Antimaterie is één van de toekomstige wapens (1gr ervan heeft de kracht van een kernwapen) en waarschijnlijk vinden ze er nog anderen (in het gamma "biologische wapens bvb). Het is niet normaal maar moslimfundamentalisten zijn dat dan ook vaak niet! Het is niet normaal moest gebeuren maar het zal gebeuren! Een terroristische daad als een kernwapen gebruiken zal dubbel bestraft worden daar mag je zeker van zijn (kijk maar naar 11/9). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo'n 2400 liter. Peanuts voor een olieland als Iran. En dan heb ik het nog niet over de kostprijs van het opwekken van electriciteit uit 1 gram verrijkt uranium (incl winning en verrijking) tov dat van 2.500 stookolie voor een land als Iran. Citaat:
En dat tegenover 67 miljoen waarvan 40% onder de armoedegrens leeft. Mooie vergelijkingen maak je... |
||
![]() |
![]() |