![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is dat ook al een complot? En, wie zit daar achter? De marsmannetjes of de smurfen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het Murrah building is het zowaar nog gemakkelijker aan te tonen dat er bommen inzaten dan voor WTC.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
niet meer ...niet minder |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ja,dat bedoelde ik eigenlijk,ik formuleerde het niet compleet.
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() De berg informatie is ontzettend groot en het doornemen vraagt dus enige tijd. Momenteel houd ik me 's avonds wat bezig met lezen van de voorgeschiedenis (vanaf december 1979) en in een eerste bijdrage hoop ik dit weekend een summier overzicht te geven (zonder hierbij al enig direct raakvlak te maken met 9/11).
De persoon die me dat officieel verslag samenvat, denkt dit rond te hebben tegen eind volgende week. Ondertussen las ik in de thread al enkele interessante, bijkomende vragen. Wel stootte ik al op iets dat m'n aandacht trok, met name de continuïteit van wat ik de 'verborgen macht' wil noemen. Vanaf de jaren zestig tot op de dag van vandaag zijn sommige figuren op het hoogste vlak betrokken bij de besluitvorming (oa enkele presidentiële veiligheidsadviseurs). Dit heeft geen NWO-gehalte omdat hun optreden steeds publiek is, ook al zijn ze bij het brede publiek minder bekend. Toch acht ik het belangrijk dit in het oog te houden. Omtrent één van die personen stelde ik in de 'Forumquiz' een vraag (Firestone wist - vanzelfsprekend - het antwoord). Ook zocht ik een kort tijdje naar de aangehaalde procedurewijzigingen voor onderscheppingen, maar vond daaromtrent nog niet echt iets. Dit lijkt me echter wel belangrijk om na te gaan indien er sprake is van bewuste nalatigheid tot - eventueel - de creatie van een situatie die Al Quaeda toeliet haar aanslagen te plegen.
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Zbigniew Brzezinski trok - omdat ik bij de oorlog in Afghansitan begon - de grootste aandacht.
Inderdaad kan je die man laten passen in jullie NWO-theorie. Dat doe ik dus niet, maar dat betekent dat een ander zoiets niet mag ![]() oh ja, ik som enkele van zijn wapenfeiten op mbt voormalige SU: -ontwerper van de VS-politiek in Afghanistan die het ontstaan van de Moedjaheddin mogelijk maakte (met de daaruit volgende Taliban). De financiering startte zes maand voor de inval van de Sovjets en had uitsluitend tot doel incidenten te organiseren die de Afghaanse machtshebbers zou verzwakken, waardoor ze de Sovjets om hulp zouden vragen. Door VS-steun kon de VS de SU een eigen Vietnam aanbieden. -was van Poolse afkomst en onderhield zeer goede contacten met Johannes Paulus II en financierde langs die weg Solidarnosc. dit ga je graag horen: -was samen met David Rockefeller stichter van de Trilateral Commission en dit had tot doel een verhoogde samenwerking te realiseren tussen de VS, Europa en Japan om de SU te isoleren.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 14 september 2006 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Heb je overigens de Press for Truth docu bekeken die hier gepost werd?Die gaat helemaal over waar de draad over gaat,over de aanloop,de leugens etc. (o.m. met enkele weduwen van brandweermannen). Het onderwerp controlled demolition komt niet aan bod. Indien ja,wat vond je ervan?
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Docu niet gezien, als ik tijd heb, doe ik dat even (lang?) Ik heb mijn vorige reactie een beetje aangevuld.
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Jaja, die niet...juist, vergeten...
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals een bevestiging van wat wij zeggen totaal niet aan het haar hetrokken is, integendeel. Dit is de NWO, die verborgen macht.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dit geval gaat het om elementen binnen de Koude Oorlog die tot doel hadden de Sovjet-Unie op zoveel mogelijk vlakken te isoleren en te verzwakken. De drie zaken die ik hierboven opnoem waren onderdeel van die strategie. Daar is niets geheim aan, al dat is publiek geweten. Weet u trouwens wat hét ultieme element was in die politiek en uiteindelijk de genadestoot voor de SU? NWO -corrigeer me als ik verkeerd ben - wordt geplaatst binnen een eeuwenoud, goed georganiseerd complot. Dergelijke theoriëen volg ik dus niet omdat elk van de zaken die jullie plaatsen binnen 'het grote complot', niet meer zijn dan 'normale' acties passend in een tijdskader.
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
84 minuten lang, professioneel niveau. Veelzeggend voor de Bush-administratie eigenlijk... Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 september 2006 om 14:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat je dit niet in een eeuwenoud complot wil plaatsen, maar hoemeer je het onderzoekt zie je dat zij wel degelijk voor een wereldregring ijveren, en dat dit niet door hun alleen komt, maar dat dat op zijn minst al in de jaren 1920 zijn oorsprong vindt met de vorming van de CFR enzo. Eeuwenoud complot terzijde gelaten.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 september 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...20641536424083
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben een twijfelaar in deze.
Maar acht een inside job zeker niet onmogelijk omwille van oa. vgl. redenen. (PS; heb niet deelgenomen aan andere WTC discussies, dus 't kan zijn dat sommige dingen in die andere draden al behandeld zijn) -Flight 93 (vergaan tot stof ![]() -Het neerkomen in vrije val van WTC 1&2 (en dit na een brand van 1�*2 uur) -De karigheid/weigering van de US-diensten ivm het vrijgeven van video materiaal -Meer op gevoel...Maar ik zie Bush & Co. hier zeker toe in staat -En last but definately not least WTC 7 Fotomateriaal ivm. WTC 7 Foto 1 (de brandjes) ![]() Foto 2 (lijkt verdacht veel op CD imho) Als dit gebouw tgv een brand naar beneden komt, verwacht ik toch een 'kanteling' in de richting waar de structuren door de brand het meest werden aangetast. Een brand kan nooit op een perfect gelijkmatige manier alle structuren aantasten/verzwakken. CD daarentegen! ![]() Foto 3 (kaart vd afstanden tssn WTC 1&2 en WTC 7) WTC 7 staat wel erg ver van die torens om echt veel last te hebben gehad van vallende brokstukken. Indien wel? Is het toch een mirakel dat de rest van die omringende gebouwen is blijven staan eh. ![]() |
![]() |
![]() |