Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2006, 17:59   #141
Stein
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Oei ik wist niet dat ge zo straf uit de hoek zou komen. Ja nu durf ik hier niet meer komen
Met domme mensen valt niet te praten. Vandaar.

Haha.
Stein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 18:10   #142
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stein Bekijk bericht
Met domme mensen valt niet te praten. Vandaar.

Haha.

Oewa ik dacht dat ge mijn soort wel aankon? Wat is uw probleem ventje? Hebt ge er een probleem mee dat ik niet mee wil gaan in een denkwijze die ons wordt opgelegd door een bende facisten? Ge hebt er een probleem mee dat ik niet wil toegeven aan het beeld dat wordt opgehangen dat de marokanen perse de boosdoener moeten zijn.

Guido Demoor heeft zijn dood zelf gezocht en mag ik da ni zeggen? Da he da is nu vrije meningsuiting sé en er is geen eene rechtsiewechtsie die mij gaat tegen houden se

En als ge vind dat ik da niet mag zeggen dan zou ge wel eens gelijk kunnen hebben maar dat betekend dus ook dat vrije meningsuiting niet absoluut is.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 18:23   #143
chev.errant
Burger

Standaard Guido Demoor mogelijk toch gestorven door vechtpartij op bus

Wie heeft er zich hier gedragen of misdragen ? Als er al een fout gemaakt is door het uiteindelijke slachtoffer, is dat mogelijk veroorzaakt door een diepere oorzaak dan het incident op de bus. Voor diegenen die dit niet (willen) begrijpen: geluids- en andere overlast komt niet alleen op bussen voor, maar ook in de dagelijkse leefbuurt en, misschien niet onbelangrijk, vaak 's nachts. Uit de slaap gehouden worden veroorzaakt allerlei symptomen, vooral bij mensen die overdag moeten WERKEN...Voor diegenen die in buurten wonen zonder veel allochtonen en zonder moskees, is dit waarschijnlijk onverstaanbaar... Hoe dan ook, het fenomeen van uitspraken zoals "hij heeft zijn verdiende loon gekregen" is hier verre van op zijn plaats. Als er iemand moet sterven zodat herrieschoppers ongestraft kunnen voortdoen, is de moraal wel VER zoek, niet soms ?
Citaat:
Dus gij vindt het normaal dat ge iemand naar de keel vliegt omdat hem niet stil wil zijn? Ahja 't zijn marokanen, dan magda

Hij heeft zijn verdiende les gehad, hij moest zich maar gedragen op een bus
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 18:32   #144
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chev.errant Bekijk bericht
Wie heeft er zich hier gedragen of misdragen ? Als er al een fout gemaakt is door het uiteindelijke slachtoffer, is dat mogelijk veroorzaakt door een diepere oorzaak dan het incident op de bus. Voor diegenen die dit niet (willen) begrijpen: geluids- en andere overlast komt niet alleen op bussen voor, maar ook in de dagelijkse leefbuurt en, misschien niet onbelangrijk, vaak 's nachts. Uit de slaap gehouden worden veroorzaakt allerlei symptomen, vooral bij mensen die overdag moeten WERKEN...Voor diegenen die in buurten wonen zonder veel allochtonen en zonder moskees, is dit waarschijnlijk onverstaanbaar... Hoe dan ook, het fenomeen van uitspraken zoals "hij heeft zijn verdiende loon gekregen" is hier verre van op zijn plaats. Als er iemand moet sterven zodat herrieschoppers ongestraft kunnen voortdoen, is de moraal wel VER zoek, niet soms ?

Verkeerde interpretatie. Iemand moest sterven om aan te tonen dat je conflicten niet met geweld oplost.

Ik vind het ook bizar dat je geluidsoverlast aan migrantenwijken koppelt vermits nog vorig jaar in een blanke buurt nog zo'n domoor zijn buurman en vrouw afknalde omdat ze buiten aan't werken waren en dat lawaai maakte. Het is dit soort onverdraagzaamheid da ik eerder zou aanklagen dan een bende joelende jongeren op een bus want inderdaad zo is de moraal heel ver zoek.
Oud 30 september 2006, 19:23   #145
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Draai de feiten niet om! Guido Demoor vloog naar iemand zijn keel dus ik vind dat hem nog chance heeft gehad.

Moest hem mij naar de keel zijn gevlogen ik had hem achter bus gehangen. Ik snap ehct niet hoe iemand na het lezen van de first post het ook maar in zijn hoofd kan halen om Demoor nog als slachtoffer aan te duiden.

Het enigste slachtoffer hier zijn de marokanen en dan heb ik het niet over de daders op de bus maar over alle marokanen die in belgie wonen. Want zij zijn het soort mensen geworden dat ge zomaar naar de keel moogt vliegen zonder dat daar een kwaad woord over gezegd mag worden.
En onze Bazil was erbij en heeft gezien hoe De Moor die onschuldige jongens zonder reden naar de keel vloog.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 19:28   #146
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Natuurlijk. Iedereen die naar de keel gegrepen wordt, die heeft er om gevraagd.
Beetje zoals verkrachtingsslachtoffers - die hadden er ook om gevraagd (de blonde of jonge verkrachtingsslachtoffers zijn echter meestal te dom om in te zien dat ze erom gevraagd hebben)
Dat schrijft Kim helemaal niet.
Maar het is helemaal niet uitgesloten dat De Moor aangevallen werd omdat hij de kerels tot kalmte aanmaande en zichzelf verdedigde.
Oud 30 september 2006, 19:29   #147
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En onze Bazil was erbij en heeft gezien hoe De Moor die onschuldige jongens zonder reden naar de keel vloog.
oops sorry, ik had niet door dat ik den enigste was die niet op die bus zat.
Oud 30 september 2006, 19:31   #148
DenHollander1981
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oewa ik dacht dat ge mijn soort wel aankon? Wat is uw probleem ventje? Hebt ge er een probleem mee dat ik niet mee wil gaan in een denkwijze die ons wordt opgelegd door een bende facisten? Ge hebt er een probleem mee dat ik niet wil toegeven aan het beeld dat wordt opgehangen dat de marokanen perse de boosdoener moeten zijn.

Guido Demoor heeft zijn dood zelf gezocht en mag ik da ni zeggen? Da he da is nu vrije meningsuiting sé en er is geen eene rechtsiewechtsie die mij gaat tegen houden se

En als ge vind dat ik da niet mag zeggen dan zou ge wel eens gelijk kunnen hebben maar dat betekend dus ook dat vrije meningsuiting niet absoluut is.
Met je virulente anti-VB / anti-rechts / anti-conservatief denken, dat je zelfs moord terecht vind toon je je een waardig aanhanger van de denkrichtingen van Jozef Stalin en consorten.
DenHollander1981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 19:32   #149
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat moet je hem vragen... ik denk het niet en dat hij zich berust op wat men denkt te weten uit het onderzoek tot nu toe

blijkt alvast dat jij er wel bij was als kroongetuige ( er schijnen er nogal wat te zijn en steeds meer en meer ) als ik dit :
Citaat:
Meer zelfs, wanneer zo een beambte een opmerking maakt en doodgeslagen wordt is het toch lekker zijn schuld
lees in je post #114 dat toch duidelijk sloeg op de case Demoor
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 19:35   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze moeten dezelfde straf krijgen als demoor. Ze ne keer goed kwaad maken en als ze het overleven hebben ze chance gehad.
Zoals de kerel die overleed in de gevangenis?
Bij mijn weten heeft niemand rellen veroorzaakt omdat De Moor gestorven is.
Oud 30 september 2006, 19:35   #151
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat schrijft Kim helemaal niet.
Maar het is helemaal niet uitgesloten dat De Moor aangevallen werd omdat hij de kerels tot kalmte aanmaande en zichzelf verdedigde.
er is geen enekle reden om dat te stellen uitgaande van het onderzoek

dat kan... maar dat is zuiver speculatie of weet jij meer ?
ps. als ge 't mij vraagt : het was een nwo-jobke
Oud 30 september 2006, 19:35   #152
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oops sorry, ik had niet door dat ik den enigste was die niet op die bus zat.

je zou het zo zeggen

Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 19:36.
Oud 30 september 2006, 19:37   #153
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat ze geen begrip moeten tonen, maar iemand wurgen is totaal over the top. Als we op dat niveau belanden tja dan verwacht ik van niemand begrip.

En die stakingen van de buschauffeurs? Euh inderdaad uitingen van onverdraagzaamheid. Hebt gij al eens een ticketcontrole meegemaakt? Ik verschiet er van dat er zo weinig incidenten zijn. Tis precies de gestapo dat komt binnen gevallen. Ik snap dat men zwartrijders wil pakken maar mensen die klant zijn van de lijn zo afsnauwen vind ik echt zoeken om agressieve reakties.

Als ik ergens voor betaal wil ik met ne glimlach geholpen worden en niet afgesnauwd worden. Een groot deel van de tramchauffeurs doet zijn job zoals het moet maar er is een minderheid die de job voor hun collega's naar de knoppen helpt. Ze zouden eerst eens binnen hun eigen personeel moeten gaan kijken ipv alles op de maatschappij te schuiven.
Zwartrijders noem ik niet echt klanten.
Oud 30 september 2006, 19:38   #154
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenHollander1981 Bekijk bericht
Met je virulente anti-VB / anti-rechts / anti-conservatief denken, dat je zelfs moord terecht vind toon je je een waardig aanhanger van de denkrichtingen van Jozef Stalin en consorten.
Ge zijt verkeerd in belgie speelt extreem rechts nu de slachtofferrol en worden mensen als ik vergeleken met hitler. Dus stalin kan er ook nog wel bij
Oud 30 september 2006, 19:39   #155
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verlegen? Voorwa? Hij had blijkbaar ook niet veel respect voor leven dus waar verdient hij dan ineens wel dat respect?
Inderdaad rechter Bazil.
Oud 30 september 2006, 19:41   #156
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Zwartrijders zijn inderdaad geen klanten maar daarom moeten ze nog geen mensen afsnauwen die wel een kaart of abbonnement hebben. Ik verwacht enkel een hoffelijke controle, geen gemasjeer van een half leger.
Oud 30 september 2006, 19:41   #157
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pppffff

en ? doet dat terzake ?
is er een extra clausule voorzien in de wetgeving ofzo inzake 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg' als het zwartrijders betreft ?

ps. of maak daar zwart zwartrijders van

Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 19:44.
Oud 30 september 2006, 19:42   #158
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Inderdaad rechter Bazil.
en met welk recht veroordeel jij wat ik zeg he? Gij denkt het ook beter te weten blijkbaar. Goh we hebben iets gemeen
Oud 30 september 2006, 19:46   #159
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben wel iemand en vind dat totaal niet erg
allee proficiat,wie ben ik om u tegen te spreken,nochtans was die overlegen meneer op die bus ook iemand,nu niet meer natuurlijk maar dat zal u worst wezen waarschijnlijk.
Oud 30 september 2006, 19:50   #160
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
allee proficiat,wie ben ik om u tegen te spreken,nochtans was die overlegen meneer op die bus ook iemand,nu niet meer natuurlijk maar dat zal u worst wezen waarschijnlijk.
Hij heeft zijn 15 minutes of fame gehad, hij mag blij wezen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be