![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Oewa ik dacht dat ge mijn soort wel aankon? Wat is uw probleem ventje? Hebt ge er een probleem mee dat ik niet mee wil gaan in een denkwijze die ons wordt opgelegd door een bende facisten? Ge hebt er een probleem mee dat ik niet wil toegeven aan het beeld dat wordt opgehangen dat de marokanen perse de boosdoener moeten zijn. Guido Demoor heeft zijn dood zelf gezocht en mag ik da ni zeggen? Da he da is nu vrije meningsuiting sé en er is geen eene rechtsiewechtsie die mij gaat tegen houden se ![]() En als ge vind dat ik da niet mag zeggen dan zou ge wel eens gelijk kunnen hebben maar dat betekend dus ook dat vrije meningsuiting niet absoluut is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() Wie heeft er zich hier gedragen of misdragen ? Als er al een fout gemaakt is door het uiteindelijke slachtoffer, is dat mogelijk veroorzaakt door een diepere oorzaak dan het incident op de bus. Voor diegenen die dit niet (willen) begrijpen: geluids- en andere overlast komt niet alleen op bussen voor, maar ook in de dagelijkse leefbuurt en, misschien niet onbelangrijk, vaak 's nachts. Uit de slaap gehouden worden veroorzaakt allerlei symptomen, vooral bij mensen die overdag moeten WERKEN...Voor diegenen die in buurten wonen zonder veel allochtonen en zonder moskees, is dit waarschijnlijk onverstaanbaar... Hoe dan ook, het fenomeen van uitspraken zoals "hij heeft zijn verdiende loon gekregen" is hier verre van op zijn plaats. Als er iemand moet sterven zodat herrieschoppers ongestraft kunnen voortdoen, is de moraal wel VER zoek, niet soms ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verkeerde interpretatie. Iemand moest sterven om aan te tonen dat je conflicten niet met geweld oplost. Ik vind het ook bizar dat je geluidsoverlast aan migrantenwijken koppelt vermits nog vorig jaar in een blanke buurt nog zo'n domoor zijn buurman en vrouw afknalde omdat ze buiten aan't werken waren en dat lawaai maakte. Het is dit soort onverdraagzaamheid da ik eerder zou aanklagen dan een bende joelende jongeren op een bus want inderdaad zo is de moraal heel ver zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is helemaal niet uitgesloten dat De Moor aangevallen werd omdat hij de kerels tot kalmte aanmaande en zichzelf verdedigde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkt alvast dat jij er wel bij was als kroongetuige ( er schijnen er nogal wat te zijn en steeds meer en meer ) ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat kan... maar dat is zuiver speculatie of weet jij meer ? ps. als ge 't mij vraagt : het was een nwo-jobke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je zou het zo zeggen Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pppffff
en ? doet dat terzake ? is er een extra clausule voorzien in de wetgeving ofzo inzake 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg' als het zwartrijders betreft ? ps. of maak daar zwart zwartrijders van ![]() Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() allee proficiat,wie ben ik om u tegen te spreken,nochtans was die overlegen meneer op die bus ook iemand,nu niet meer natuurlijk maar dat zal u worst wezen waarschijnlijk.
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |