![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ps.informeer u anders maar ééns bij uw Voorzitter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Tja, de ziekteverzekering is dan ook een goede betaler, hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ps.ik heb geen inkomsten uit de ziekteverzekering. |
|
![]() |
![]() |
#144 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen echt argument, maar ik gebruikte het enkel om BuB nog wat te jennen na hun laatste débâcle met Dhr. Peter De Ryck. ![]() Toch merkwaardig hoe de BuB er in slaagt om mensen aan te trekken en ze op uiterst korte tijd uit te spuwen, of hen op zijn minst grondig tegen de haren in te strijken.........
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lijkt me wél groter ten aanzien van ideologische opponenten, dan tegenover medestanders die na grondiger kennismaking met de BuB-standpunten afhaken.......... Als verdraagzame lijk je me evenmin nog langer als de juiste persoon op de juiste plaats te figureren, want, ik stel me luidop de volgende vraag: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?, en het antwoord van de forumleden lijkt me nogal eenduidig...........
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds blijf ik zeggen dat het een grappig figuur is. Je kan je eens goed uitleven op het forum, maar na 5 topics met dezelfde onzin word ik hem toch wel beu hoor.
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben jij dat wel zeker? Dhr. De Ryck verliet toch ook het Vlaamsblok omdat hij zich niet meer in hun standpunten kon vinden? Hij is (volgens één van zijn avatars althans) anti-monarchist Niet echt parallel met de BuB-ideologie als je het eens van nabij beschouwt, gezien de recente rukken naar rechts. Citaat:
Ik kan niet geloven dat iemand als Peter De Ryck zomaar direct een leidende positie binnen BuB zou willen afdwingen hebben. Zelfs ex-Vlaamsblokker Ignace Lowie werd door de CD&V eerst een tijdje in 'quarantaine' gehouden om te 'ontluizen' vooraleer hij liefdevol in de partij-armen gesloten werd. Waarom zou een ex-separatist dan zo naïef zijn om op een minimum van tijd te verlangen door te dringen tot de hoogste cenakels van de BuB-macht. Zoveel naïeviteit kan ik van niemand echt geloven.......
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Wat geloof je dan wel?
|
![]() |
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit wens ik dadelijk te ontkrachten. Mijn inzet binnen het Liberaal Appel is bij velen niet onbekend. Ondanks het feit,dat ik mij als gewoon lid,maanden heb ingezet voor de partij(vooral tijdens de kiescampagne),was een functie onbelangrijk. Ik heb mij steeds dag en nacht ingezet, in het belang van de partij. Uiteindelijk werd mij door Hendrik Boonen een lokale bestuursfunctie belooft,vooral vanwege mijn inzet tijdens de kiescampagne. De Voorzitter van de B.U.B. heeft mij als eerste gecontacteerd,met de vraag of ik interesse had om Provinciaal Ondervoorzitter te worden. Uiteraard moet men eerst zijn lidgeld betalen,wat ik niet gedaan heb,omdat het programma van de B.U.B. mij niet aanstaat(onrealistisch),en ik de indruk kreeg dat men oneerlijk is. De Voorzitter van de B.U.B. is duidelijk op zoek naar vers kapitaal(dit blijkt duidelijk uit zijn e-mails). |
||
![]() |
![]() |
#152 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt binnen het VB.(de reden waarom,heb ik voldoende keren geëxpliceerd op het forum) Ik ben nooit officieel door de partijleiding van het Vlaams Blok uit de partij gezet. Deze opmerkingen zijn zuivere laster wat men niet kan staven. |
|||
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-het programma staat je niet aan ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() het is niet toegelaten de interne emails te publiceren, maar indien u de topics van de dag van zijn opstappen naleest kan u zelf controleren. hij spreekt over een functie zonder bevoegdheden, waarmee hij geen voldoening nam. Zegt genoeg, nietwaar?
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien ik van hetzelfde kaliber was als peeke, stuurde ik u nu in pb alle emails die hij ons toezond.
![]() |
#156 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#158 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer u van mijn kaliber was geweest,dan beschikte de B.U.B. over een kapitaalkrachtige coördinator,die een kiescampagne kan leiden met een eigen portefeuille,en niet over een Provinciale Ondervoorzitter,die de schoolbanken nog niet ontgroeid is,en een campagne wil voeren aan de hand van het zakgeld dat hij maandelijks ontvangt van zijn ouders. U wil dat de kiezers de B.U.B. serieus neemt ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#159 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had geen sympathie voor het programma,maar ik had wel sympathie voor het feit dat de B.U.B.met weinig of geen middelen,in verhouding nog een groot kiespubliek heeft kunnen bereiken(10.000+een paar paardekoppen) ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#160 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar dan zou ik uiteraard ook volledig door zwijgplicht gebonden zijn. Voorlopig mag ik over het geval mijn eigen speculaties aanhalen, in het licht van de info van één kant. Nu weet ik enkel hoe BuB-bestuur tegenover Dhr. De Ryck stond, en zonder vertrouwelijke info vrij te geven, moet ik tot hier toe meededelen dat wat hij over de BuB-kwestie in deze meedeelt, overeindstaat als een huis........... Jammer maar helaas. Sic transit gloria mundi. Ik ben opnieuw een BuB-illusie armer.
![]() |