Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?
Duidelijk 18 62,07%
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme 11 37,93%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 11 oktober 2003, 14:08   #141
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Wanneer u deze onkostenvergoeding aan de B.U.B.wil schenken,dan bent u gegarendeerd de nieuwe Provinciale Voorzitter.

Wanneer ik mijn lidgeld had moeten betalen in verhouding met de e-mails die ik heb ontvangen van hen om aub lidgeld(of meer)te betalen,dan hadden zij bij de komende verkiezingen geen 50 affiches maar 250 affiches gehad.
Als ge uw lidgeld had betaald, dan had ge de post van 'lid' al gehad Peeke...
En als het van U had moeten komen, dan hadden ze geen affiches gehad, daar gij eerder aan uw eigen portefeuille denkt...
Een portefeuille waar u enkel van kan dromen Mijnheer Van Nespen.

Ps.informeer u anders maar ééns bij uw Voorzitter.
Peter De Ryck is offline  
Oud 11 oktober 2003, 14:12   #142
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Tja, de ziekteverzekering is dan ook een goede betaler, hé...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 11 oktober 2003, 14:19   #143
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Ik noem het eerder,een verzekering voor het leven.

Ps.ik heb geen inkomsten uit de ziekteverzekering.
Peter De Ryck is offline  
Oud 11 oktober 2003, 14:21   #144
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik noem het eerder,een verzekering voor het leven.

Ps.ik heb geen inkomsten uit de ziekteverzekering.
ROFL

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 12 oktober 2003, 09:44   #145
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Superstaaf,

Ik dacht dat, om tot goed beleid te komen, partijen met andere standpunten toch goede contacten moesten onderhouden?
Of zie ik dat verkeerd?
Sorry hoor, je hebt gelijk.
Het is geen echt argument, maar ik gebruikte het enkel om BuB nog wat te jennen na hun laatste débâcle met Dhr. Peter De Ryck.
Toch merkwaardig hoe de BuB er in slaagt om mensen aan te trekken en ze op uiterst korte tijd uit te spuwen, of hen op zijn minst grondig tegen de haren in te strijken.........
Oud 12 oktober 2003, 09:51   #146
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Neen hoor, ik heb gewoon respect voor mensen die VOLWASSEN kunnen overkomen op een forum, en niet keren met de wind.
sorry dat ik verdraagzaam ben staafje
Je hoeft je niet te excuseren hoor: je verdraagzaamheid siert je.
Ze lijkt me wél groter ten aanzien van ideologische opponenten, dan tegenover medestanders die na grondiger kennismaking met de BuB-standpunten afhaken..........
Als verdraagzame lijk je me evenmin nog langer als de juiste persoon op de juiste plaats te figureren, want, ik stel me luidop de volgende vraag:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?,
en het antwoord van de forumleden lijkt me nogal eenduidig...........
Oud 12 oktober 2003, 11:56   #147
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Je hoeft je niet te excuseren hoor: je verdraagzaamheid siert je.
Ze lijkt me wél groter ten aanzien van ideologische opponenten, dan tegenover medestanders die na grondiger kennismaking met de BuB-standpunten afhaken..........
Dit moet ik toch tegenspreken. Ik heb nooit sympathie gekoesterd voor PDR, wat verschillende forumleden kunnen bevestigen. Dit houdt niet in dat ik niet verdraagzaam ben tov hem, echter als hij met leugenachtige onzin afkomt, en zelfs nooit iets anders weet te zeggen als '40 leden', 'doorgeven aan derden', 'kartel met Vlaams Blok', dan zie ik niet in waarom ik hem moet behandelen als een intelligent, volwassen iemand.
Anderzijds blijf ik zeggen dat het een grappig figuur is. Je kan je eens goed uitleven op het forum, maar na 5 topics met dezelfde onzin word ik hem toch wel beu hoor.
Oud 12 oktober 2003, 11:57   #148
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens, PDR is niet opgestapt omwille van ons programma, maar omdat we hem niet inneens tot grote chef wilden maken...
Oud 12 oktober 2003, 12:08   #149
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nello
Overigens, PDR is niet opgestapt omwille van ons programma,

Ben jij dat wel zeker?
Dhr. De Ryck verliet toch ook het Vlaamsblok omdat hij zich niet meer in hun standpunten kon vinden?
Hij is (volgens één van zijn avatars althans) anti-monarchist

Niet echt parallel met de BuB-ideologie als je het eens van nabij beschouwt, gezien de recente rukken naar rechts.

Citaat:
maar omdat we hem niet inneens tot grote chef wilden maken...
Dat is natuurlijk met modder gooien zonder verder bewijs.

Ik kan niet geloven dat iemand als Peter De Ryck zomaar direct een leidende positie binnen BuB zou willen afdwingen hebben.
Zelfs ex-Vlaamsblokker Ignace Lowie werd door de CD&V eerst een tijdje in 'quarantaine' gehouden om te 'ontluizen' vooraleer hij liefdevol in de partij-armen gesloten werd.
Waarom zou een ex-separatist dan zo naïef zijn om op een minimum van tijd te verlangen door te dringen tot de hoogste cenakels van de BuB-macht.
Zoveel naïeviteit kan ik van niemand echt geloven.......
Oud 12 oktober 2003, 12:09   #150
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Wat geloof je dan wel?
Bruno* is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:16   #151
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Overigens, PDR is niet opgestapt omwille van ons programma, maar omdat we hem niet inneens tot grote chef wilden maken...

Dit wens ik dadelijk te ontkrachten.

Mijn inzet binnen het Liberaal Appel is bij velen niet onbekend.

Ondanks het feit,dat ik mij als gewoon lid,maanden heb ingezet voor de partij(vooral tijdens de kiescampagne),was een functie onbelangrijk.

Ik heb mij steeds dag en nacht ingezet, in het belang van de partij.

Uiteindelijk werd mij door Hendrik Boonen een lokale bestuursfunctie belooft,vooral vanwege mijn inzet tijdens de kiescampagne.

De Voorzitter van de B.U.B. heeft mij als eerste gecontacteerd,met de vraag of ik interesse had om Provinciaal Ondervoorzitter te worden.

Uiteraard moet men eerst zijn lidgeld betalen,wat ik niet gedaan heb,omdat het programma van de B.U.B. mij niet aanstaat(onrealistisch),en ik de indruk kreeg dat men oneerlijk is.

De Voorzitter van de B.U.B. is duidelijk op zoek naar vers kapitaal(dit blijkt duidelijk uit zijn e-mails).
Peter De Ryck is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:20   #152
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Overigens, PDR is niet opgestapt omwille van ons programma,

Ben jij dat wel zeker?
Dhr. De Ryck verliet toch ook het Vlaamsblok omdat hij zich niet meer in hun standpunten kon vinden?
Hij is (volgens één van zijn avatars althans) anti-monarchist

Niet echt parallel met de BuB-ideologie als je het eens van nabij beschouwt, gezien de recente rukken naar rechts.

Citaat:
maar omdat we hem niet inneens tot grote chef wilden maken...
Dat is natuurlijk met modder gooien zonder verder bewijs.

Ik kan niet geloven dat iemand als Peter De Ryck zomaar direct een leidende positie binnen BuB zou willen afdwingen hebben.
Zelfs ex-Vlaamsblokker Ignace Lowie werd door de CD&V eerst een tijdje in 'quarantaine' gehouden om te 'ontluizen' vooraleer hij liefdevol in de partij-armen gesloten werd.
Waarom zou een ex-separatist dan zo naïef zijn om op een minimum van tijd te verlangen door te dringen tot de hoogste cenakels van de BuB-macht.

Ik heb persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt binnen het VB.(de reden waarom,heb ik voldoende keren geëxpliceerd op het forum)

Ik ben nooit officieel door de partijleiding van het Vlaams Blok uit de partij gezet.

Deze opmerkingen zijn zuivere laster wat men niet kan staven.
Peter De Ryck is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:24   #153
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Uiteraard moet men eerst zijn lidgeld betalen,wat ik niet gedaan heb,omdat het programma van de B.U.B. mij niet aanstaat(onrealistisch),en ik de indruk kreeg dat men oneerlijk is.
-je wil voorzitter worden
-het programma staat je niet aan

( )
Bruno* is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:27   #154
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

het is niet toegelaten de interne emails te publiceren, maar indien u de topics van de dag van zijn opstappen naleest kan u zelf controleren. hij spreekt over een functie zonder bevoegdheden, waarmee hij geen voldoening nam. Zegt genoeg, nietwaar?
Oud 12 oktober 2003, 12:30   #155
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
u mag mij absoluut geloven.
Indien ik van hetzelfde kaliber was als peeke, stuurde ik u nu in pb alle emails die hij ons toezond.
Oud 12 oktober 2003, 12:34   #156
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ondanks het feit,dat ik mij als gewoon lid,maanden heb ingezet voor de partij(vooral tijdens de kiescampagne),was een functie onbelangrijk.

Uiteindelijk werd mij door Hendrik Boonen een lokale bestuursfunctie belooft,vooral vanwege mijn inzet tijdens de kiescampagne.

De Voorzitter van de B.U.B. heeft mij als eerste gecontacteerd,met de vraag of ik interesse had om Provinciaal Ondervoorzitter te worden.

De Voorzitter van de B.U.B. is duidelijk op zoek naar vers kapitaal(dit blijkt duidelijk uit zijn e-mails).
U hebt de voorzitter persoonlijk gecontacteerd via het forum, en hebt hem via email gevraagd of er in Antwerpen reeds een voorzitter was, en u deze functie anders wel wenste. Indien u dit ontkent bent u buiten een dromer nog een grote leugenaar ook, of wordt u seniel, dat u uw eigen vragen niet meer herinnert?
Oud 12 oktober 2003, 12:38   #157
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bent u buiten een dromer nog een grote leugenaar ook, of wordt u seniel, dat u uw eigen vragen niet meer herinnert?
Hij contacteerde de BUB. Beantwoordt dat uw vraag?
Distel is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:41   #158
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Indien ik van hetzelfde kaliber was als peeke, stuurde ik u nu in pb alle emails die hij ons toezond.

Wanneer u van mijn kaliber was geweest,dan beschikte de B.U.B. over een kapitaalkrachtige coördinator,die een kiescampagne kan leiden met een eigen portefeuille,en niet over een Provinciale Ondervoorzitter,die de schoolbanken nog niet ontgroeid is,en een campagne wil voeren aan de hand van het zakgeld dat hij maandelijks ontvangt van zijn ouders.

U wil dat de kiezers de B.U.B. serieus neemt
Peter De Ryck is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:47   #159
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

U hebt de voorzitter persoonlijk gecontacteerd via het forum, en hebt hem via email gevraagd of er in Antwerpen reeds een voorzitter was, en u deze functie anders wel wenste. Indien u dit ontkent bent u buiten een dromer nog een grote leugenaar ook, of wordt u seniel, dat u uw eigen vragen niet meer herinnert?
De Voorzitter van de B.U.B. heeft mij als eerste gecontacteerd,nadat ik op dit forum liet verstaan dat ik sympathie had voor de partij,en dat de B.U.B. op mijn stem kon rekenen bij de komende verkiezingen(de forumleden kunnen deze postings nalezen).

Ik had geen sympathie voor het programma,maar ik had wel sympathie voor het feit dat de B.U.B.met weinig of geen middelen,in verhouding nog een groot kiespubliek heeft kunnen bereiken(10.000+een paar paardekoppen)
Peter De Ryck is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:55   #160
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Omdat je het zo vriendelijk vraagt?

Citaat:
Dan zou ik tenminste in alle objectiviteit het geval volledig kunnen beoordelen,
maar dan zou ik uiteraard ook volledig door zwijgplicht gebonden zijn.
Voorlopig mag ik over het geval mijn eigen speculaties aanhalen, in het licht van de info van één kant.
Nu weet ik enkel hoe BuB-bestuur tegenover Dhr. De Ryck stond, en zonder vertrouwelijke info vrij te geven, moet ik tot hier toe meededelen dat wat hij over de BuB-kwestie in deze meedeelt, overeindstaat als een huis...........

Jammer maar helaas.
Sic transit gloria mundi.
Ik ben opnieuw een BuB-illusie armer.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be