![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk een genetische aanleg. Sommigen worden makkelijk dik. Anderen mogen nog zoveel eten als ze willen, verdikken doen ze niet of nauwelijks.
Ik denk dat het bij mij een combinatie van bovenstaande is, met mijn eetgewoonte. Vaak eet ik 's ochtends niet, 's middags niet veel, en begin ik pas te eten om 16u... Reden is dat ik het haat om met een volle maag rond te lopen... 'S avonds eet ik dan weer superveel, meestal 2 keer... Een kleine zoektocht de laatste weken leert mij dat een stevig ontbijt met volkorenbrood (volkoren = langzame suikers) en zo ideaal is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ik zeg het cheeseburgers, chips, spaghetti, alles wat ik toen 's avonds vastkreeg at ik op ![]() Nu ik weeg zelf maar 72kg voor 1m72 dus heel dik is dat niet he ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() valt mee, ik weeg iets minder voor een goeie 10 cm meer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volproppen en milkshakes halen bij je plaatselijke fitnesszaak ![]() http://images.google.be/images?hl=nl...e=UTF-8&tab=wi Zoiets dus ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 januari 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |