![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() ik ben geen aanhanger van freud's theoriën, en u kunt uw raad stoppen daar waar nooit daglicht komt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb me even in haar schoenen verplaatst, het was hard wat ze hier te slikken kreeg, ze heeft daar op haar manier op gereageerd, niet zo verstandig natuurlijk want ze heeft enkel olie op het vuur gegooid. Samrah is een toffe meid, heeft gestudeerd, heeft een leuke job... ik heb haar onder gewone omstandigheden leren kennen en ze krijgt nog steeds mijn sympathie. Wat niet wil zeggen dat ik het eens ben met alles wat ze zegt maar dat hoeft voor mij ook niet, anders zou het maar saai zijn, voor mij mag ieder zijn mening hebben. Ze heeft kritiek geuit op terroristen die de Islam misbruiken, heb je dat niet gelezen? Ik heb nergens zien staan dat ze sympatiseert met relschoppers, met mij praat ze daar zeker anders over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie provoceert kan zich daaraan verwachten natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De manier waarop Samrah quasi automatisch een onderscheid maakt tussen de verschillende "arme" mensen is een duidelijke provocatie. Want als men de lijn doortrekt, dan zou het - volgens Samrah's gedachtengang - doodnormaal zijn dat het "rijke westen" enkel ontwikkelingshulp biedt aan "christenbroeders" uit arme landen. Dan hadden we hier géén moslimbroeders als arme migranten/gastarbeiders moeten binnenlaten maar hadden we dit privilege enkel moeten voorbehouden aan "christenbroeders" die naar hier wilden emigreren. Als we bovendien Samrah's reactie op het "belgzijn" verder bekijken (en ze moet niet achteraf afkomen met "ahmadinejad is geen moslim" want daar doelde ze helemaal niet op toen ze stelde: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat Samrah alleenstaat met haar gedachtengang. Het is volledig in regel met de bepalingen opgelegd door haar islamitische ideologie. Ik zou zelfs Samrah gelijk kunnen geven als ze deze gedachtengang in haar eigen islamitische dar-al-islam (waar die ook moge wezen) ging beleven. Daar is die in wetten gegoten en mogen niet-moslims in een ondergeschikte tweederangsstatus leven. Maar met zulke mensen kan men geen westerse samenleving opbouwen! Zij zitten volgens mij in de categorie "Wie is de Mol" of om het in stakingstermen te zeggen: "wie is de rat". Ik zie geen enkele reden waarom ik de helft van mijn inkomen moet afstaan om "SOLIDAIR" te zijn met mensen die dit gedachtengoed aanhangen. Bovendien - en dit is reeds langzaam tot uiting aan het komen in verschillende Europese landen - lijkt het me nogal moeilijk deze mensen mee te vertrouwen en in te zetten in verdedigingsfuncties in het leger! (Nederland, oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk kampen allen met problemen omdat bepaalde legereenheden of islamitische elementen daarin géén opdrachten kunnen uitvoeren vermits ze meeheulen met islamitische (eventueel) terroristische organizaties.) Madam Samrah "is niet tegen vreemdelingen"! Over wie heeft ze het? Over de arme niet-moslim Belgen met wie ze zelfs geen greintje van haar weelde zou willen delen? Over "mijn belgische vrienden" die ze als puntje bij paaltje komt liever zelf de nek zal oversnijden dan dit land mee te verdedigen tegen haar moslimbroeders? Over haar importfamilie die ze liefst op kosten van de belgische belastingbetalers toch maar willen binnenloodsen (zodat ze in de meerderheid geraken en de niet-moslims kunnen buitenbonjouren?) WIE provoceert er hier in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is er met uw vriendin gebeurt: die komt hier doodleuk vriendelijk een praatje doen, maar als ge haar een beetje pikt, komt haar échte inborst boven:ze zou zonder aarzelen , zich tegen haar Belgische "vrienden" keren , om aan de zijde van haar moslim-broeders te vechten tegen ons, en het enige dat haar interesseert, is ons geld komen aftroggelen om naar marokko te sturen, en zoveel mogelijk familie naar hier laten komen, om op onze zak te leven! En dan komt gij, en vertelt dat het een brave, leuke meid is ![]() Trouwens, zijt gij niet een beetje bevooroordeeld? Ik wil zeggen, ik heb willen verstaan dat ge zelf met een magrebijn leeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is dit een schoolforum?
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De "mohammedanen" zijn de volgelingen van Mohammed.
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik Samrah leerde kennen wist ik niet dat ze Marokkaanse was, het klikte en ik ben niet van het type dat dan de mensen de rug gaat toekeren voor hun afkomst. Ik heb haar steeds met respect behandeld (en ben van plan dat nog te doen), zij mij ook en wij kunnen gewoon heel lang discussiëren over onze verschillende manier van denken (en koetjes en kalfjes) zonder dat het ene woord hoger gaat dan het andere. Ik blijf er dus bij dat ik Samrah een leuke meid vind, iedereen heeft een duivel in zich en bij haar komt die naar boven als aan haar religie wordt geraakt, bij mij wanneer iemand iets zegt over mijn kind of mijn partner dat onterecht is. Wanneer bij jou carlgustaaf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen die zich uitgedaagd voelen door wat ze zegt kunnen dat toch op een andere manier laten blijken vind ik, het ene heeft gewoon het andere uitgelokt... Ze heeft uitspraken gedaan die niet echt in haar aard liggen, ze heeft in een franse colère laten uitschijnen dat ze profiteren van de staat gerechtvaardigd vind maar aan de andere kant gaat ze wel elke dag gaan werken (de helft van je centen gaan dus zeker niet naar haar, ze draagt zelf haar steentje bij) en toen ik haar raad vroeg over het laten afkomen van mijn partner zijn moeder (op bezoek uiteraard) waarschuwde ze me ervoor om voorzichtig te zijn opdat ze niet zou willen blijven. Nogal tegenstrijdig met haar tantes die ze zou willen laten permanent immigreren he? Ik geef haar enig krediet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door van Maerlant : 22 november 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Maar werd ze niet aangevallen omdat ze had gezegd dat als ze de LOTTO zou winnen, ze een groot deel van het geld zou gebruiken om moslims in arme landen te helpen? Ik bedoel dat is toch haar zaak. Ik ga je toch ook niet aanvallen als jij zou zeggen dat je arme Vlamingen zou helpen met het geld?
|
![]() |
![]() |