Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2006, 13:24   #141
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Das geen VB site en toch geen goed nieuws voor Hans.
Weet u dan niet wat Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand zal antwoorden?

Hij zal het hebben over dat "groot vlaemSSch-nationalistisch complot" dat in heel de media heeft genesteld...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 13:35   #142
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Weet u dan niet wat Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand zal antwoorden?

Hij zal het hebben over dat "groot vlaemSSch-nationalistisch complot" dat in heel de media heeft genesteld...

Dan zal hij deze keer toch iets nieuws moeten bedenken, want er zijn nu eenmaal veel Belgisten die hln lezen en op die site hun mening geven.

Maar of hij zelf nog zo'n grote voorstander voor referenda over België en het koningshuis is zal hij nu zelf eens moeten komen antwoorden.

De federale regering is er in iedere geval bang voor.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 16:11   #143
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
hoeveel volk zou er komen, 10,20 of 50?
Inderdaad, flaminganten durven niet te betogen. We zagen het resultaat in Linkebeek vorig jaar: een groepje nazi's. Heel beschamend.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 16:13   #144
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Mijn" "ideologie" is helemaal niet gebouwd op "Vlaams-Waalse" "verschillen"... Waar haalt u dat nu weer vandaan?
Dan vindt u het Warande-manifest maar klinkklare onzin, veronderstel ik? Dat is volledig gebouwd op die "verschillen".
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 16:16   #145
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Inderdaad, flaminganten durven niet te betogen. We zagen het resultaat in Linkebeek vorig jaar: een groepje nazi's. Heel beschamend.
Hoe staat het met het proces tegen de oneerlijke en VlaemSSch-natioonaelistische media.

Mag U nu al op tv komen?
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 16:23   #146
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik verschiet telkens hoeveel mensen nog de tijd en energie hebben om te antwoorden op de hangende plaat van Hans1.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 16:35   #147
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik verschiet telkens hoeveel mensen nog de tijd en energie hebben om te antwoorden op de hangende plaat van Hans1.
soms is het leuk om voor een uitzichtsloze zaak te "vechten"
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 17:14   #148
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
De grootste partij in Vlaanderen is tegen, voor de rest de Fransen, De Nederlanders, De Engelsen, De Polen...

Hoe de EU gedachte terug op de rails zetten is een discussie op zich, maar
de nationale staten die er nu zijn opbreken in kleinere entiteiten garandeert geen europees succes.
Natuurlijk is dat geen garantie op succes. Het eerste wat we nodig hebben is een deftig verdrag dat de instellingen aanpast aan 25+ lidstaten. En dan moeten we van dat vetorecht af, toch op de meeste domeinen.

Wat ik enkel zeg is dat de bevoegdheden van België meer een meer opgenomen worden door de regio's en de EU. Dus België is haar nut aan het verliezen. Neem daar dan nog bij dat dé Belgische cultuur niet bestaat en de interne markt van de EU (én de Eurozone), en je hebt niet alleen een politiek maar ook een cultureel en economisch argument voor de splitsing.
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 17:16   #149
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat een hypocriete stelling. Weg met de Franse cultuur om er 15 andere, de Franse inbegrepen, weer bij te nemen.
Cultuur is niet het zelfde als land. Zeker niet in het geval van België. Als volkeren weg willen vanonder dat tussenniveau, dat bij kleine staten toch geen voordeel geeft dan is dat hun goed recht.

Oh ja, stom van me. Jij ontkent het bestaan van een 'Vlaams volk'. Of van een Vlaamse cultuur. Of zelfs een Vlaamse identiteit.
Oud 12 december 2006, 17:17   #150
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik amuseer me rot met zijn gezever. Het geeft me moed om te discusiëren met serieuze Belgicisten.
Oud 13 december 2006, 07:27   #151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan vindt u het Warande-manifest maar klinkklare onzin, veronderstel ik? Dat is volledig gebouwd op die "verschillen".
Blijkbaar is helder denken u volledig onbekend.

Over dat Warande-manifest gesproken, u zou toch aantonen dat het opgesteld is in "schabouwelijk Nederlands" (uw eigen woorden) en u zou hoofdstuk voor hoofdstuk ontkrachten.

Wanneer mogen we eens een onderbouw voor deze twee stellingen zien?
Oud 13 december 2006, 07:30   #152
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit Bekijk bericht
Oh ja, stom van me. Jij ontkent het bestaan van een 'Vlaams volk'. Of van een Vlaamse cultuur. Of zelfs een Vlaamse identiteit.
Hans I le Grand ontkent zelfs dat er "volkeren" bestaan, met uitzondering natuurlijk van het door de Voorzienigheid geschapen "Belgische volk"... De bubbels rijden zich iedere keer vast in hun eigen tegenspraken en -stellingen, waarbij ze de ene keer dat beweren om de volgende keer juist het tegenovergestelde te poneren. Dan bestaan volkeren niet; later lezen we van hun hand dat er toch een Belgisch volk bestaat. Dan pleiten ze voor provinciale decentralisatie, maar als er voorbeelden worden aangebracht van concrete elementen dan moet de lat tussen de provincies toch weer gelijkgeschakeld worden. Enzovoort.

De bubbels blijven de narren van dit forum! Een vleugje narrenhumor op z'n best.
Oud 13 december 2006, 12:40   #153
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hans I le Grand ontkent zelfs dat er "volkeren" bestaan, met uitzondering natuurlijk van het door de Voorzienigheid geschapen "Belgische volk"... De bubbels rijden zich iedere keer vast in hun eigen tegenspraken en -stellingen, waarbij ze de ene keer dat beweren om de volgende keer juist het tegenovergestelde te poneren. Dan bestaan volkeren niet; later lezen we van hun hand dat er toch een Belgisch volk bestaat. Dan pleiten ze voor provinciale decentralisatie, maar als er voorbeelden worden aangebracht van concrete elementen dan moet de lat tussen de provincies toch weer gelijkgeschakeld worden. Enzovoort.

De bubbels blijven de narren van dit forum! Een vleugje narrenhumor op z'n best.
Iedereen heeft een nut in deze wereld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be