Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2007, 17:56   #141
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Amai Lombas, ik dacht dat gij meer initiatief zou nemen!
Ja zeg... op het forum hier houden we het een beetje deftig he.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 19:10   #142
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Tuurlijk bestaat liefde op het eerste gezicht (en gehoor). Toen ik mijn lief voor het eerst zag wist ik binnen de minuut: dit wordt het
Ik weet wat je bedoelt. Een echte coup de foudre heb ik nog maar één keer gehad, maar het was wel onmiddellijk zwaar.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 19:12   #143
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ja zeg... op het forum hier houden we het een beetje deftig he.
Deftig, ok. Maar een kus op de wang? Komaan zeg! In Brussel moet ik wel bijna elke dag vrouwen op de wang kussen, inclusief sommige die ik niet uit kan staan.
Oud 4 januari 2007, 19:26   #144
dereien
Banneling

Standaard

Geloof in de 'ware liefde'?
Dat die ene persoon jou 'ware liefde is

Verliefde Sharon vergiste zich tragisch in Oostende 03/01/2007
Het was ontroerend hoe de jonge en knappe Sharon Chaffart uit Oostende zes jaar geleden de lof zong van haar grote liefde Michel Annot, de man die haar nu de keel oversneed. "Mijn Michel is geen gangster. Niemand moet nog schrik hebben van hem", zei Sharon in een openhartig interview. Ze was toen 25 en smoorverliefd op Annot die als 29-jarige in de gevangenis zat als leider van een overvalbende die vooral in de kuststreek toesloeg.
"Die hol-ups pleegde Michel alleen maar als reactie op zijn ongelukkige jeugd. Hij heeft definitief een punt gezet achter die donkere periode", geloofde de verliefde Sharon. Ze was zo zeker van haar stuk dat ze eraan toevoegde: "Ik weet dat de buitenwereld me zal catalogeren onder het soort dames dat makkelijk valt voor stoer en vlotte jongens uit het misdaadmilieu. Maar zo eentje ben ik niet. Ik hou van Michel omdat hij het waard is. Hij is geen crimineel, maar een zachte en gevoelige jongen die na jaren van ellende snakt naar een normaal gezinsleven. We worden samen zeer gelukkig". Toen Sharon begin 1999 een relatie begon met Annot had hij al ruim vijf jaar cel achter de rug. Dat wist zij niet. "Hij vertelde het me pas nadat we een paar maanden samenwoonden. Ik heb hem meteen alles vergeven. Omdat ik Michel intussen beter kende. Hij was de man van mijn dromen en toonde zich een prima vader voor Melissa, het kind uit mijn vorig huwelijk. Hij was de tegenpool van mijn agressieve ex." De idylle werd verstoord toen Annot in mei '99 weer werd opgepakt . Bleek dat hij tijdens zijn eerste penitair verlof na vijf jaar cel alweer vier overvallen had gepleegd. Sharon was diep teleurgesteld, maar na enkele gesprekken met haar afgod achter de tralies schonk ze hem weer vergiffenis: "Michel legde me uit hoe hij zo snel kon hervallen. Hij voelde zich te zwaar gestraft voor de eerste feiten. Hij was verbitterd en liet zich meeslepen door zijn oude vrienden. Maar nu ik er ben, loopt het nooit meer fout."
Op 9 november '99 trouwde Sharon Chaffart in de gevangenis met haar Michel. Ze bezocht hem elke dag. "Behalve op zondag, dan mogen de gedetineerden van Brugge geen bezoek ontvangen", getuigde ze toen. "Die lege en eindeloze zondagen zijn een beproeving voor me. Maar op maandagochtend ben ik de gelukkigste vrouw van Oostende. Wie nog nooit verliefd was op een gevange zal dat moeilijk begrijpen."
Eén keer per maand mocht Sharon met haar man naar de aparte celkamer voor een 'ongestoord bezoek'. Ze raakte zwanger en kreeg een dochtertje van Annot. Het kind was samen met haar oudere halfzus aanwezig in de woning waar moeder tijdens de eindejaarsdagen werd vermoord. Vader Annot sloeg andermaal toe tijdens een dagje penitentiair verlof. "Niemand moet ooit nog bang zijn voor Michel", had Sharon nochtans gezworen. Een tragische vergissing.

dereien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 19:51   #145
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Er zijn hier toch veel mensen die liefde beschouwen als iets wat hun overkomt, mischien wel door een toeval, maar niet als iets dat je moet leren. Dat zegt iets over de ervaring die er hier rondzweeft imho.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 20:26   #146
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Ze zag hem zo graag dat ze het niet erg vond dat hij haar vermoord heeft.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 23:49   #147
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Fuck liefde!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 00:12   #148
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats Bekijk bericht
Hoezo? Die hebben ook gevoelens, toch?

Wat is nou liefde op het eerste gezicht? Je voelt je aangetrokken tot iemand, vanwege zijn of haar uiterlijk. Als ik in de disco aan het dansen ben zoek ik de lekkerste meid uit, en ga ik daar mee dansen. Modellen en topsporters hebben nou eenmaal veel aantrekkingskracht op mensen vanwege hun uiterlijk. Het is toch alleen maar logisch dat de meeste mannen dat aantrekkelijk vinden en daar op vallen?

Ik ken persoonlijk een paar *subtiel* minder slanke meiden. Hartstikke lief en aardig, maar ik was nooit op het eerste gezicht op ze gevallen. Pas nadat ik ze wat beter leerde kennen begon ik hun innerlijk te waarderen. Maar liefde op het eerste gezicht? Dat is hetzelfde als kalverliefde.
Maar je aangetrokken voelen tot iemand (zoals in: ik zoek een lekkere meid uit en ga ermee dansen) is nog niet hetzelfde als liefde op het eerste gezicht.
Bij liefde op het eerste gezicht is er echt die vonk, die knetter, waarvan je weet dat de ander die ook gevoeld heeft. Het is volgens mij een stapje meer dan aangetrokken zijn tot iemand.
Oud 5 januari 2007, 00:16   #149
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats Bekijk bericht
Dat er liefde van één kant is wil niet zeggen dat je minder verliefd bent. Als je er iemand kapot aan ziet gaan besef je pas wat het met je kan doen.
Dat is iets wreeds ... vroeger dacht ik dat het niet kon bestaan... dat het voor de één súper voelde en de ander er gewoon neutraal tegenover stond. Ondertussen heb ik ontdekt dat het wel mogelijk is, een vriend van me heeft het voor en ik ben diegene.
Oud 5 januari 2007, 00:17   #150
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ach, de liefde...

Ben ik raar omdat ik meer waarde hecht aan oprechte vriendschap dan aan ware liefde?
Neen. Echt vriendschap is voor eeuwig zeg ik altijd, liefde daarentegen...
Oud 5 januari 2007, 01:43   #151
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nu toch al te veel gedronken...(waaw, geen fouten schrijven)

Ik ken Miss al sedert het eerste studiejaar en de eerste maal dat we mekaar een tong draaiden - of dachten dat dat hét was - was in Bokrijk op het reuzerad.
38 ben ik nu, ik ben er nog altijd verliefd op....Niet verder vertellen. Ik zie haar graag!
Oud 5 januari 2007, 02:29   #152
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Fuck liefde!
Je bent jaloers op het warme avontuur van Kim en Lombas

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 11:27   #153
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Maar je aangetrokken voelen tot iemand (zoals in: ik zoek een lekkere meid uit en ga ermee dansen) is nog niet hetzelfde als liefde op het eerste gezicht.
Bij liefde op het eerste gezicht is er echt die vonk, die knetter, waarvan je weet dat de ander die ook gevoeld heeft. Het is volgens mij een stapje meer dan aangetrokken zijn tot iemand.

Dat is iets wat ik nooit heb gehad, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben. Ik heb echter wel momenten gehad waarop ik dacht "hey dat is dus ECHT wel een leuke meid!!"... Zowel bij meiden die ik al kende als bij onbekenden.

En niet dat ik bi ben ofzo, maar ik heb ook wel dat ik jongens tegenkom waarvan ik denk dat ze knap zijn. Vuile mazzelpikken, denk ik dan. Totdat ik weer besef dat elk mens z'n eigen problemen heeft
Oud 5 januari 2007, 14:18   #154
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je bent jaloers op het warme avontuur van Kim en Lombas
Wat ken je me toch goed...

Maar mijn reactie was eigenlijk meer gericht op dat artikel (en mijn eigen ervaring met liefde).

Waar sloeg dit trouwens op?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
... een zalig glas wijn en ...
Citaat:
... belanden na het laatste glas ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
... in de goot.
Toch geen last van jaloersheid Jazeker? Van een grote jongen zoals jou, had ik toch wel beter verwacht.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2007, 03:34   #155
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Hmmm liefde dan zet ik "All you need is love" op van de "Beatles" en schrijf ik een briefje voor mijn vriendin.

You have to keep it spicy En dan later op de nacht draai ik me om in bed en zing “I love you yeah yeah yeah”.
Oud 7 januari 2007, 11:21   #156
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en het is voor ons beiden duidelijk geworden dat ...
... we echt van elkaar ...
Oud 7 januari 2007, 11:23   #157
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deftig, ok. Maar een kus op de wang? Komaan zeg! In Brussel moet ik wel bijna elke dag vrouwen op de wang kussen, inclusief sommige die ik niet uit kan staan.
Kan ik er aan doen dat jij zo'n losse man bent?
Oud 7 januari 2007, 12:59   #158
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Kan ik er aan doen dat jij zo'n losse man bent?
Als je ooit eens het genoegen zult hebben om in Brussel in een tweetalig milieu te werken zul je merken dat dit bij de Franstaligen de normale gang van zaken is.
Overigens betwist ik dat ik een losse man ben. Maar in uw denkbeeldig scenario zou ik toch wat meer initiatief nemen!
Oud 7 januari 2007, 13:15   #159
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je ooit eens het genoegen zult hebben om in Brussel in een tweetalig milieu te werken zul je merken dat dit bij de Franstaligen de normale gang van zaken is.
Overigens betwist ik dat ik een losse man ben. Maar in uw denkbeeldig scenario zou ik toch wat meer initiatief nemen!
Toen ik nog naar Doornik moest voor mijn euh, gaven mannen elkaar vier kussen. Sindsdien, vergeef me, ben ik wat schameler.
Oud 7 januari 2007, 13:21   #160
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Toen ik nog naar Doornik moest voor mijn euh, gaven mannen elkaar vier kussen. Sindsdien, vergeef me, ben ik wat schameler.
Zeg lombas, ik heb nu wel nog nooit Kim in "levende lijve" ontmoet, maar zij moet toch een beetje inspirerender zijn dan een hoop mannen in Doornik!

Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 7 januari 2007 om 13:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be