![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() hij had schrik om het toe te geven, maar hij deed het toch, chapeau!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs met je semantische spelletjes kom je er niet "de genocide door de koning wordt ontkent !" ... stel je voor dat je in die zin gelijk welke andere sujet plaatst die een genocide organiseerde maar niet zelf de gaskraan/de machete/de bommenwerper bediende ... mooie praktijken hanteer je hier , je moest beschaamd zijn. de enige belasting die zij mogelijk betalen is btw ... maar ik vermoed dat de meeste leveringen door derden betaald worden waar haal jij eigenlijk dat gekke idee dat de familie Coburg belasting zou betalen ? Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() [edit]
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 januari 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen zij die er bewust voor kiezen blijven achter in het duister |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zei dat ze uw respect niet hebben omdat ze geen belastingen betalen(zonder argument)...Ik zeg dat dat verkeerd is...=>de bewijslast ligt bij u en niet bij mij! ps: btw is ook een belasting net zoals gemeentebelastingen een belasting zijn bewijzen dat ze die niet betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de rijdkom van de koninklijke familie is onmetelijk, jaarlijks krijgen ze nog miljoenen euro's aan dotaties en schenkingen, en ze doen NIKS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
los van wat jij beweert over bewijslast, bij algemene kennis vervalt wat mij betreft de bewijslast hoor, als jij morgen terug wil beweren dat de zon rond de aarde draait, mij niet gelaten, maar ik ga daar geen tijd in steken, informeer u , lees erover, bestudeer die zaken op dotaties wt geen belasting betaalt ... de aarde draait rond de zon ... zucht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Of het dotatiesysteem billijk is bespreken we zelf niet...Is helemaal naast de kwestie Hun fortuin is hoogst waarschijnlijk onmetelijk inderdaad ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
U probeert hier te bewijzen dat de zon rond de aarde draait vrees ik... U beweert zaken die niet juist zijn en ik wijs u terecht en u kan er niet tegen... flauw! Algemene kennis dat de koninklijke familie geen belastingen betalen gek dat ik dat dan niet weet... Bent u trouwens zeker dat er geen roerende voorheffing wordt afgehouden op die dotaties of is dat weer zo een schot in het donker? Want daar zou ik ook m'n hand niet voor in het vuur zetten...Maar dat is helemaal naast de hoofdkwestie natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd met pro's en contra's, zijn enige job is niks onnozels uit te halen en te wachten tot zij vader dood is om een job toegewezen te krijgen. de rest van de familie kiest er wel zelf voor, als morgen Laurent (bvb of Astrid) zegt 'je m'en fou' (dat denkt ie nu ook al dikwijls me dunkt), bedankt voor de dotatie, de woning e.d. meer en een job zoekt en voor zichzelf instaat, dan is er niemand die hem kan tegenhouden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...r/index.shtml#
Bekijk dit filmke eens Largo. Eyskens zegt er o.a. in dat de dotaties van de Saksen Coburgs beter vervangen worden door een loon waarop belastingen worden betaalt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ordinaire roddels, zeg ik u ! ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten zo al minstens één koningskind in het buitenland maar die klaagt steen en been omdat ze geen nagel heeft om aan haar gat te krabben.
![]() |