![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "Mamaaaaaaaa!!!" 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Homohaat dat heb ik in het algemeen hier, er wordt gezegd dat homo's abnormaal zijn, ziek etc.. ooknog een aantal andere uitspraken die ik hier nu niet ga vermelden... en raar maar waar allemaal van Vlaams Blokkers, de partij die zogezegd niets tegen homo's heeft.
Tja met normale omstandigheden bedoelde ik dit van de vruchtbaarheid; iedereen kan zich vergissen hé, is menselijk. Alleen jij moet geen zaken in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb. Heb het nooit over niet normaal gehad!
![]() |
#146 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik las je eerste zin: "Waar heb ik gezegd dat het om niet normale omstandigheden gaat? Waar?" De zin was nog geen klein beetje verdwenen om voor de 115de keer uit te leggen waar jij dat had geschreven. Héél verwonderlijk, nietwaar... ![]() Daarna zag ik de rest van je respons, en kon ik niet anders dan opnieuw reageren. Klaag me maar aan omdat ik het in dezelfde post deed en niet in een nieuwe ![]() Citaat:
Misschien kan je ook je woorden eens hard maken waar ik dat heb gepost. Citaat:
Als het een troost is, Zeno dacht ongeveer hetzelfde als ik. Ga je die nu ook voor homohater uitschelden? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Van dat abnormaal zijn, ik had dat niet tegen jou Whoisy maar in het algemeen. Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt hé, alleen ik zei het misschien toevallig in topics van jou die ik beantwoordde.
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Is maar dat er duidelijkheid over is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb niets tegen homo's maar ge moet niet overdrijven hé... er zijn grenzen. Doe in uw privé leven wat je wil, maar daarbuiten niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Proficiat, deze opmerking slaat helemaal nergens op.
U hebt niets tegen homo's, maar toch moeten ze dat maar verstoppen? Prima, ik heb niets tegen Vlaams Blokkers, maar ze moeten hun ideeën wel binnenshuis houden.
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan toch niet ontkennen dat de holebi-lobby zich opdringt, denk maar aan die homofoob en homovriendelijkheidsprijzen. Het Vlaams blok dringt zich niet op, en ze moeten verkozen raken voor ze het zouden kunnen doen.
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() ik vind persoonlijk dat we meer met het homomilieu moeten vertrouwd geraken. 1/10 zou homoseksueel zijn. Ik zie er wel eens een. Maar dat zijn er nu ook niet zoveel en ik kom veel buiten.
Zoals altijd: leer de maatschappij wat homoseksualiteit is, laat het de conservatieven ( en ook de andere ) aanvaarden en het leren kennen. En dan kan je verder gaan... Maar zolang je je appart groepeerd heb ik er mijn twijfels over. Ik heb iets tegen apparte groepjes... En eens de maatschappij ziet dat homoseksuelen ook mensen zijn, kan men overgaan naar het adopteren van kinderen voor homoseksuelen. vriendelijke groeten Thomas Heynderickx
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() zijn ze bij de vld nu helemaal zot geworden,of is het om nog wat stemmen te monsteren,ik ben radikaal tegen.waar gaan we toch naartoeis de maatschappij nog niet genoeg verloederd.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nuja, 't is koud buiten en de open haard moet toch met iets blijven branden, nietwaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan jij aan de mensen zien of ze al dan niet homo/lesbisch zijn? Straffe kerel! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Jammer genoeg voor dhr heynderickx lopen niet alle holebi's de hele dag in verliefde paartjes over straat (echt jammer), zodat je niet voortdurend aan homo spotting kunt doen. PS. Toch nog even opmerken dat die schatting van 10% homoseksuelen naar alle waarschijnlijkheid een schromelijke overschatting is van het werkelijke aantal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Ook de VLD gaat nu een wetsvoorstel inzake indienen.
En Joske, geen betere argumenten neen?
![]() |
#160 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Men ziet hoe langer hoe meer holebi's op straat. en het zijn er een pak. 1 op 10 is zelfs volgens mij een onderschatting. En inderdaad, zoals Thomas zei, kan men aan het gros van de homo's of lesbienne's het zien. Stelt u zich even voor: de mensen van wie u het kunt zien, el daar nog eens alle bisexuelen bij op en alle andere homo's en lebienne's van wie u het niet kunt zien. 1 op 10 is dus een onderschat gegeven, er zijn er meer.
Dat holebi's in de toekomst kinderen zouden kunnen adopteren is reinste kindermishandeling. Een kind heeft zowel een moeder als vaderfiguur nodig en geen één van die holebikoppels kunnen aan ofwel de ene, of de andere voldoen. Een kind ziet altijd op naar z'n ouders en wilt bijna altijd z'n ouders nadoen. Wat denkt u dan dat het gevolg is? Dat het kind op school andee kinderen van hetzelfde geslacht begint te kussen omdat zijn of haar ouders dat met elkaar doen? Het is dus met andere woorden onverantwoord dat kinderen in holebigezinnen opgroeien. Ieder kind heeft recht op een normaal opgroeien en functioneren in onze samenleving en een holebikoppel kunnen deze twee fundamentele rechten niet garanderen!
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |