Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2003, 13:48   #141
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx

Hopelijk zijn jullie rotzakken hier (geheel onterecht) eens goed door gedegouteerd.

"Mamaaaaaaaa!!!" 8)
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 13:48   #142
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx

Ik versta u ook volledig. Ik denk, exuseer mij als ik verkeerd ben, dat jij ook homo bent of toch iemand in je naaste omgeving hebt? Nu dat doet er eigenlijk niet toe, maar ik versta je. Ik ben een persoon van onderzoeken, ik zeg al eens gemakkelijk: onderzoek het. Ik weet niet hoe kinderen daar uit gaan komen. En ik herhaal nogmaals wat ik ook zei in mijn begin redevoering: Schrik. Dat is wat ik toch wel heb, hoe gaan kinderen eruit komen? Ook de vraag: hoe gaat het kind zich voelen? Gaat die dat zelf kunnen aanvaarden? Gaat de maatschappij het dus ook kunnen aanvaarden? De politiek, is nog maar een begin...

Thomas Heynderickx
Ik ben idd homo Thomas. Mooie redevoering terug!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 13:48   #143
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Ben je al weg?
Leer lezen Vlaamse Leeuw.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 13:50   #144
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:

Ben je al weg?
Er stond toch eerst doei.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 13:54   #145
bartje
Minister-President

Standaard

Homohaat dat heb ik in het algemeen hier, er wordt gezegd dat homo's abnormaal zijn, ziek etc.. ooknog een aantal andere uitspraken die ik hier nu niet ga vermelden... en raar maar waar allemaal van Vlaams Blokkers, de partij die zogezegd niets tegen homo's heeft.

Tja met normale omstandigheden bedoelde ik dit van de vruchtbaarheid; iedereen kan zich vergissen hé, is menselijk. Alleen jij moet geen zaken in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb. Heb het nooit over niet normaal gehad!

Oud 26 december 2003, 13:54   #146
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ben je al weg?
Oh gemakkelijk hé, achteraf wijzigen en dan zetten leer lezen. Zielig!!!

Oud 26 december 2003, 13:57   #147
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

ge begrijpt toch dat homokoppels geen schijn van kans hebben?
Dat zeg jij. Waarom worden in meer en meer landen dan de mogelijkheid dat homo's kinderen kunnen adopteren.

Liefde, warmte, dat is toch het mooiste wat er bestaat. Helaas willen sommigen dat hier niet snappen; en gaan ze door met hun homohaat. Geluk, tja als het enkel voor mij is en niet voor anderen, ikke ikke en de rest kan stikke.
denkt ge dat dat anders werkt dan een binnenlands kind adopteren? Het gebeurd via dezelfde kanalen. Wat vroeger anders was
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 14:10   #148
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Oh gemakkelijk hé, achteraf wijzigen en dan zetten leer lezen. Zielig!!!
Inderdaad, er stond wel degelijk "doei".
Ik las je eerste zin: "Waar heb ik gezegd dat het om niet normale omstandigheden gaat? Waar?"
De zin was nog geen klein beetje verdwenen om voor de 115de keer uit te leggen waar jij dat had geschreven. Héél verwonderlijk, nietwaar...

Daarna zag ik de rest van je respons, en kon ik niet anders dan opnieuw reageren. Klaag me maar aan omdat ik het in dezelfde post deed en niet in een nieuwe

Citaat:
Homohaat dat heb ik in het algemeen hier, er wordt gezegd dat homo's abnormaal zijn, ziek etc.. ooknog een aantal andere uitspraken die ik hier nu niet ga vermelden... en raar maar waar allemaal van Vlaams Blokkers, de partij die zogezegd niets tegen homo's heeft.
Mij beschuldig je daar ook van ("abnormaal" noemen)
Misschien kan je ook je woorden eens hard maken waar ik dat heb gepost.

Citaat:
Tja met normale omstandigheden bedoelde ik dit van de vruchtbaarheid; iedereen kan zich vergissen hé, is menselijk. Alleen jij moet geen zaken in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb. Heb het nooit over niet normaal gehad!
En ik had dat zo begrepen. Zo duidelijk lag het er niet op zoals je het nu verklaart hoor. Het is dan ook goedkoop om hier achteraf te beschuldigen van "woorden in je mond te leggen".
Als het een troost is, Zeno dacht ongeveer hetzelfde als ik. Ga je die nu ook voor homohater uitschelden?
Oud 26 december 2003, 14:12   #149
bartje
Minister-President

Standaard

Van dat abnormaal zijn, ik had dat niet tegen jou Whoisy maar in het algemeen. Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt hé, alleen ik zei het misschien toevallig in topics van jou die ik beantwoordde.

Oud 26 december 2003, 14:14   #150
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Van dat abnormaal zijn, ik had dat niet tegen jou Whoisy maar in het algemeen. Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt hé, alleen ik zei het misschien toevallig in topics van jou die ik beantwoordde.
Ok, no problem anymore, bartje.
't Is maar dat er duidelijkheid over is.
Oud 26 december 2003, 14:15   #151
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ik heb niets tegen homo's maar ge moet niet overdrijven hé... er zijn grenzen. Doe in uw privé leven wat je wil, maar daarbuiten niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 14:27   #152
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Proficiat, deze opmerking slaat helemaal nergens op.

U hebt niets tegen homo's, maar toch moeten ze dat maar verstoppen?

Prima, ik heb niets tegen Vlaams Blokkers, maar ze moeten hun ideeën wel binnenshuis houden.
Oud 26 december 2003, 15:06   #153
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Proficiat, deze opmerking slaat helemaal nergens op.

U hebt niets tegen homo's, maar toch moeten ze dat maar verstoppen?

Prima, ik heb niets tegen Vlaams Blokkers, maar ze moeten hun ideeën wel binnenshuis houden.
Ik denk dat ancapa bedoelt opdringen.
Je kan toch niet ontkennen dat de holebi-lobby zich opdringt, denk maar aan die homofoob en homovriendelijkheidsprijzen.
Het Vlaams blok dringt zich niet op, en ze moeten verkozen raken voor ze het zouden kunnen doen.
Oud 26 december 2003, 15:12   #154
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

ik vind persoonlijk dat we meer met het homomilieu moeten vertrouwd geraken. 1/10 zou homoseksueel zijn. Ik zie er wel eens een. Maar dat zijn er nu ook niet zoveel en ik kom veel buiten.

Zoals altijd: leer de maatschappij wat homoseksualiteit is, laat het de conservatieven ( en ook de andere ) aanvaarden en het leren kennen.

En dan kan je verder gaan...

Maar zolang je je appart groepeerd heb ik er mijn twijfels over. Ik heb iets tegen apparte groepjes...

En eens de maatschappij ziet dat homoseksuelen ook mensen zijn, kan men overgaan naar het adopteren van kinderen voor homoseksuelen.

vriendelijke groeten

Thomas Heynderickx
Oud 26 december 2003, 15:29   #155
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

zijn ze bij de vld nu helemaal zot geworden,of is het om nog wat stemmen te monsteren,ik ben radikaal tegen.waar gaan we toch naartoeis de maatschappij nog niet genoeg verloederd.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 15:43   #156
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Ik denk dat ancapa bedoelt opdringen.
Je kan toch niet ontkennen dat de holebi-lobby zich opdringt, denk maar aan die homofoob en homovriendelijkheidsprijzen.
Dat heeft niks met opdringen te maken. Talloze verenigingen delen prijzen uit, dus waarom zij niet? Die prijzen zijn trouwens bedoeld om de mensen te laten inzien dat holebi's nog steeds (op sommige vlakken) gediscrimineerd worden.

Citaat:
Het Vlaams blok dringt zich niet op, en ze moeten verkozen raken voor ze het zouden kunnen doen.
Het Blok dringt zich niet op? Heb pas nog de "Eigen Volk Eerst-krant" in de bus gekregen.
Nuja, 't is koud buiten en de open haard moet toch met iets blijven branden, nietwaar.
Oud 26 december 2003, 15:44   #157
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
ik vind persoonlijk dat we meer met het homomilieu moeten vertrouwd geraken. 1/10 zou homoseksueel zijn. Ik zie er wel eens een. Maar dat zijn er nu ook niet zoveel en ik kom veel buiten.

Kan jij aan de mensen zien of ze al dan niet homo/lesbisch zijn? Straffe kerel! 8)
Oud 26 december 2003, 15:53   #158
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Kan jij aan de mensen zien of ze al dan niet homo/lesbisch zijn? Straffe kerel! 8)
Als twee mannen/vrouwen elkaar in't openbaar aflikken, kun je wel een vaag vermoeden ontwikkelen dat het gaat om a) holebi's of b) mezelve die een paar homofoben gespot heeft .
Jammer genoeg voor dhr heynderickx lopen niet alle holebi's de hele dag in verliefde paartjes over straat (echt jammer), zodat je niet voortdurend aan homo spotting kunt doen.

PS. Toch nog even opmerken dat die schatting van 10% homoseksuelen naar alle waarschijnlijkheid een schromelijke overschatting is van het werkelijke aantal.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2003, 16:02   #159
bartje
Minister-President

Standaard

Ook de VLD gaat nu een wetsvoorstel inzake indienen.

En Joske, geen betere argumenten neen?

Oud 26 december 2003, 16:05   #160
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Men ziet hoe langer hoe meer holebi's op straat. en het zijn er een pak. 1 op 10 is zelfs volgens mij een onderschatting. En inderdaad, zoals Thomas zei, kan men aan het gros van de homo's of lesbienne's het zien. Stelt u zich even voor: de mensen van wie u het kunt zien, el daar nog eens alle bisexuelen bij op en alle andere homo's en lebienne's van wie u het niet kunt zien. 1 op 10 is dus een onderschat gegeven, er zijn er meer.

Dat holebi's in de toekomst kinderen zouden kunnen adopteren is reinste kindermishandeling. Een kind heeft zowel een moeder als vaderfiguur nodig en geen één van die holebikoppels kunnen aan ofwel de ene, of de andere voldoen. Een kind ziet altijd op naar z'n ouders en wilt bijna altijd z'n ouders nadoen. Wat denkt u dan dat het gevolg is? Dat het kind op school andee kinderen van hetzelfde geslacht begint te kussen omdat zijn of haar ouders dat met elkaar doen?

Het is dus met andere woorden onverantwoord dat kinderen in holebigezinnen opgroeien. Ieder kind heeft recht op een normaal opgroeien en functioneren in onze samenleving en een holebikoppel kunnen deze twee fundamentele rechten niet garanderen!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be