![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwam tweemaal in opspraak (tegen het VB gedachtengoed) was vroeger kritisch journalist.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of - misschien een beetje pré- - eentje over Fidel? Niemand houd je toch tegen !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Preuße
![]() Ik post hier amper op het forum, maar ik wil wel zeggen dat mensen zoals "Brugge Veilig en leefbaar", Hans1 en Raf van een ongekende perversiteit en slechtheid zijn om een smartelijk overleden iemand zo te misbruiken na zijn door voor hun eigen, bekrompen politieke agenda. Maar goed dat de familie hun schrijfels niet moet lezen. Lager kunnen deze bijzonder slechte, laag-bij-de-grondse personen toch niet meer vallen? Mij zijn de schellen van de ogen gevallen bij het lezen van hun reacties. Dat deze mensen moreel zo ziek en verdorven zijn geworden, het blijft een ontnuchterende vaststelling. Volledig mee eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burgemeester
|
![]() met stijgende verbazing gelezen wat hier allemaal geschreven is.
Ik kende Tanstenhoye enkel van hem op TV te zien, was wel verbaasd te horen dat hij zo jong was, schatte hem rond de 60, heb er echter alleen maar goed over gehoord, wie heeft er hier gelijk ? het is natuurlijk gemakkelijk het weeral op het VB te steken, en alles wordt dan maar uit zijn verband gerukt. Ik wens de familie veel sterkte, |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() En de allochtoon zwijgt,
kijkt, en lacht in z'n vuistje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik? Wat heb ik met Stalin of Fidel te maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het staat iedereen vrij te speculeren over oorzaken en randvoorwaarden van Tastenhoyes dood, maar de vraag is met hoeveel kennis van zaken dat gebeurt. In zulke situaties wordt nogal eens een zondebok gezocht, bij voorkeur een traditionele vijand, zonder dat daar doorslaggevende redenen voor te bedenken zijn. In die zin is de reactie van BVL inderdaad weinig rationeel.
Hier speelt ook het sociale nut van zelfcensuur, denk ik. Een publiek forum is toegankelijk voor mensen die de man persoonlijk hebben gekend en nog in de rouw zijn. Ik ben blij dat sommige VB'ers thans door hun reactie erkennen dat vrije meningsuiting nooit absoluut is en dat er situaties denkbaar zijn waarin het opportuun is om zichzelf te censureren. Er bestaat een duur woord voor: consideratie. Of ook: empathie. Door schade en schande wordt men wijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het de bedoeling was om een rouwregister te openen dan is een politiek discussieforum daarvoor niet de geschikte plaats. En al helemaal niet het subforum "binnenlandse politiek".
Overigens zijn de enigen die hier misbruik maken van het overlijden van Tastenhoye om hun politieke agenda erdoor te drukken duidelijk zijn partijgenoten. Laatst gewijzigd door Edina : 11 maart 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk daar maar eventjes over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid;jij gaat het hier eens komen zeggen,een anti-vb'ers eerste klas,jaja,men gelooft u jong,echt waar.lol. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of hoe de dood van Tastenhoye voor VB'ers louterend kan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb naar mijn weten nergens gezegd dat ik u zou krijgen of wat dan ook,ik sla niet om mensen mee een handicap zoals u. ![]() Ik zeg alleen maar dat de manier waarop jij hier de grote jan zit uit teb hangen en stoer zit te doen(alsof we bang zijn,lol) je ooit wel eens je man zal tegen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |