![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn inderdaad een uitzondering in rusthuizen, te verklaren door hun cultuur waar ouderen veel gemakkelijker door hun kinderen worden opgevangen dan het bij ons het geval is. Ondertussen gaat een deel van hun belastingen wel naar de subsidiëring van autochtone ouderen zonder dat zij daar enig kritiek tegen in opwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Truuk met de duif om de staat te bestelen door het niet betalen van belastingen. En dan maar anderen van profiteren beschuldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, een regering die met mijn poen allochtonen gaat vet mesten verdient niet dat ik hun iets afdraag.En euh...ik betaal BTW zoals iedereen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() ik ben niet absoluut tégen klasseverschil, op voorwaarde dat de klasseverschillen niet �*l te groot worden.
Trouwens, als overtuigd kapitalist zou je moeten weten dat de beste manier om geld te verdienen, is de arbeiders tot je beste klanten te maken.Dan kunnen ze van je kopen wat ze zelf vervaardigt hebben.Maar daarvoor moeten ze wél zelf welvarend zijn natuurlijk.Goede lonen zijn aldus niet meer als een investering, die je dubbel en dik terug krijgt.En dan kan je de goede rol nog krijgen ook nog, als weldoener van de arbeidersklasse... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A propos, hoeveel van die "Belgen met hun boys" (de koloniale tijd is allang voorbij, maar kom, ik doe even mee) vegeteren op het belastingsgeld van Afrikaan modaal?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ze meestal van vader op zoon worden doorgegeven?
Dat diegenen die tot de hoogste klasses behoren dat meestal aan generaties van uitbuiting van de lagere klassen te danken hebben? Kijk eens naar een oervlaamse reeks als "De bossen van Vlaanderen", om dicht bij huis te blijven en vertel me dan nog eens dat er niks mis is met klasses...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan zijn er nog die niet snappen dat onze sociale zekerheid op springen staat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 maart 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Dementerende bejaarden moeten sowieso niet in leven gehouden worden, of ze nu allochtoon of autochtoon zijn. De enige sector die hen in leven houdt door ze vol te proppen met bewaarmiddelen is de pharma industrie, die gewoon de pensioenkas aan't leegzuigen is.
![]() |
#156 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke gebruiken heb je het? aangepast eten (nee, ik wil geen spaghetti!) mogen onze oudjes dan ook hun eigen voorkeurtjes behouden of moeten die zich wel aanpassen aan wat de pot schaft? Over welke gewoontes heb je het Edina? Ik wil enkel verzorgd worden door een VROUWELIJKE MAROKKAANSE? Mogen onze oudjes dan ook hun eigen "gewoontes" hebben en enkel verzorgd worden door een vrouwelijke vlaamse? of zijn ze dan racistisch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat elke vorm van respect bij jou ontbreekt... Laatst gewijzigd door Edina : 19 maart 2007 om 22:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint met een apart thee-uurtje, en eindigt met gesegregeerde ruimtes : - 1 ontspanningshoek voor de moslima's - 1 ontspanningsruimte voor de moslims - 1 ontspanningsruimte voor de "onreinen" (gemengd) - 1 bidruimte voor de moslima's - 1 bidruimte voor de moslims - 1 aparte keuken voor de moslims zodat het risico op "contaminatie" uitgesloten is (gaat dat wat kosten op het vlak interne herstructurering en uitbreiding) en met gesegregeerd personeel - 'onrein' personeel zal de pamper van bejaarde Fatimah niet mogen verversen, zeker niet als de 'nurse' Jan, Piet of Klaas heet. - 'onrein' personeel zal de halal-couscous van Fatima en Mo niet mogen klaarmaken - etc. |
|
![]() |
![]() |