![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() Als je maar één politicus zou mogen nomineren, dan komt wmb op de eerste plaats , Guy Verhofstadt, zeer 'verachtenswaardig' en een ramp voor Vlaanderen.
![]() |
#143 |
Vreemdeling
|
![]() Zolang CD&V aan de macht was, hebben we nooit het einde van de tunnel bereikt. Dus die deugen niet als politiekers. Bah verrachtelijk
De SpA heeft al die tijd en nu nog meegeroerd in de Federale pap. We zijn er armer op geworden. Dus die deugen ook niet als politiekers. Bah verrachtelijk NVA maalt niet om een gegeven woord of een belofte. Dus die deugen ook niet als politiekers.Bah verrachtelijk Spirit zit mee in de pap te roeren met de SpA. Dus die deugen ook niet als politiekers.Bah verrachtelijk De VLD Open of gesloten, heeft na acht jaar beleid ons opgezadeld met verhoogde belastingen, een falend veiligheidsbeleid en bewierookt zichzelf in allerlei gratis boekjes. Dus die deugen ook niet als politiekers. Bah verrachtelijk Vivant roert mee in dezelfde pap zonder verpinken, dus die deugen ook niet als politiekers. Bah verrachtelijk Groen heeft ons tijdens hun regeerperiode enkel opgezadeld met nieuwe taksen. Hun verkozenen waren geen too,nbeelden van groene en energiebesparende politiekers. Dus die deugen ook niet als politiekers. Bah verrachtelijk Blijft niet veel meer over, niet? Dus waarom geven we geen kans aan PVDA, VB, Lijst DD enz. om te laten zien of zij goei politiekers zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag mij natuurlijk ook altijd nomineren als Dictator voor het leven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Patrick Janssens > linkse potentaat met dictatoriale neigingen en racist eerste klas
Bert Anciaux > mol binnen de Vlaamse beweging en in het bezit van een onbekwaamheidsgraduaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() 1.Verhofstadt
2.Verhofstadt 3.Verhofstadt voila mijn top 3 staat er ook
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
naar mijn weten is het leer in het VP geen pluche |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 1. Verhofstadt
2. De Gucht 3. Lambert (door hem werd vreemdelingenstemrecht goedgekeurd, de verrader) |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke politiekers zijn aanvaardbaar? Dan heb ik minder te schrijven, zoals nu gesteld wordt het te veel.
![]() |
![]() |
#154 |
Gouverneur
|
![]() Tegenwoordig Johan Vandelanotte en Caroline Gennez. Ik wordt al niet goed als ze op TV komen. Gelukkig staat er een zapknop aan. Ik denk dat deze twee het gevaarlijkst voor vlaanderen en de meest achterbakse zijn. Vroeger had ik met stip Jos Gijsels genoemd, maar die is gelukkig uit de openbaarheid verdwenen en beloond met een vet postje. Het was net of er vitriool uit die vent zijn bek liep en dan die minachtende grimas van hem... Vera Dua, Geert Lambert en Bart Anciaux zijn meer om te lachen dan om te verachten. Ik denk dat de meeste mensen die niet bijzonder au serieux nemen. Verhofstadt en Somers zijn passé, die moeten we dus niet meer vernoemen.
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100 promille zegt u nog meer waarschijnlijk, Einstein Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 maart 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Onckelinckx (of zoiets) 3. Verhofstadt 4. Flor Konickx 5. Steve Stevaert
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. dat zijn partij alleen verantwoordelijk zou gesteld worden voor de niet-splitsing van BHV - 2. een ministerpost 3. gratis volgende boeken : De leugen ontmaskerd (Paul Ekman) De heerser (Machiavelli) Leugens (Al Franken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |