![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Het is één van de keuzen die gemaakt kan worden in de enquête over het VB die ik op dit forum gestart ben (en waar heftig op gereageerd wordt), zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=87857&page=1
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Wat ik mij afvraag gaat Lijst dedecker niet zoiets worden als Van rossem destijds. Want dat was ook een one man partij en haalde ook bij de eerst keer dat hij opkwam genoeg stemmen voor 3 zetels en daarna niets meer. Een one man show haalt mss op toneel veel kijkers maar als partij?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal zaken die niet terug vindt bij Jurgen Verstrepen noch bij LDD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() @ jazeker=
uw analyse is fout. het is verstrepen die vanaf het begin steeds gezegd heeft dat hij eigenlijk even goed bij de VLD zou kunne zitten. Die altijd gezegd heeft dat hij zich kniet kan vinden in de grondbeginselen van het VB. Wat verwacht u dan van het VB? Dat het een progressief liberale partij wordt om één opportunist die enkel maar meezeild met het Vb om financiele redenen een plezier te doen. verstrepen dat is politieke leegte. Zijn weblog dat zijn blote vrouwen en gestoef met wat hij kan kopen van zijn parlementaire wedde. En verder kritiek op echte vlaams-nationalisten. Verstrepen is nooit VB'er geweest. hij wou enkel een parlementsztel via het VB. Ik vraag me af inwelke andere partij men zoveel geduld zou gehad hebben. hier kreeg hij nog een zichtbare plaats terwijl hij eigenlijk NOOIt oppositie gevoerd heeft tegen paars ... neen enkel tegen het VB. De champagnekurke knallen zeer zeker bij links; Maar dat was dan ook heel het opzet van de LDD. rechtse stemmen verkwanselen . Dedecker heeft niets anders gedaan in zijn carriere en zal niets anders doen. verstrepen is in het beste geval een libertarier( in hoeverre dat hij zelf dat begrip kent) en dat hij dan eerlijk is. Hij hoort gewoon meer thuis bij een paarse windhaan en progressieve liberaal alla dedecker dan bij het rechts-nationale VB. Daar is niets oneerlijk aan. Wel de manier waarop. geef dan gewoon toe dat je enkel en alleen bij het Vb gegaan bent omwille van dat postje. Want de inhoud daar meost hij niet van weten. Van vlaams-nationalisten evenmin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
JP Van Rossem had nog meer geloofwaardigehid dan die paarse windhaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() dus ethisch conservatief = rechts voor u? ik benoem dat gewoon als conservatief of progressief. Voor mij is het duidelijk dat LDD in het vlaamse politieke landschap socio-economisch rechts is.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens meer dan alleen maar "ethisch conservatief" aangestipt. U blijft in deze het antwoord schuldig op de vraag door mij gesteld: de standpunten over holebi's van Jurgen Verstrepen zijn bijna dezelfde als die van de SP.a. Indien Jurgen Verstrepen "rechts" is, dan is de SP.a dat ook op dat vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Tja als u het zegt, u bent door al het nva bashen samen met JH en andere ook wel niet echt geloofwaardig als vlaams nationalist. maar alé ieder zijn mening
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een goeie zaak dat verstrepen weg is.
Waarom is voor mij persoonlijk heel simpel;deze zou het vb veel te soft maken en als dat gebeurt dan ben je al even slecht als de andere partijen. Dat'em maar bij boelzoekerke JM gaat,soort zoekt soort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook blijkt dat Verstrepen nog verre van zeker is van een kamerzetel, aangezien de kiesdrempel in Antwerpen ongeveer 50.000 stemmen vooropstelt, terwijl JV er in 2004 net geen 30.000 haalde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() En dat moet je weten dat zelfs ik toen verstrepen gestemd heb... hoe idioot kon ik wel niet zijn...
Maar hij zit nog wel tot in 2009 op die parlementszetelte niksen. Hij zit er enkel met zijn fotocamera te spelen. pff ik heb al spijt dat ik die idoot mijn stem gegeven heb toen. maar ja toen had ik zijn belachelijke weblog enzo nog niet gelezen en dacht ik dat hij oppositie ging voeren ipv vlaams-nationalisten aanvallen binnen het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, zo'n gigantisch verschil is er dan toch niet hoor. 't Is iets serieuzer, maar 't is de vraag als sommige media Dedecker gaan dumpen wat die partij nog zal worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 17 april 2007 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |