![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 8 mei 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk het filmpje in de link eerst ! Dit gebeurde in de metro te Brussel eind april 2007. http://www.vtm.be/asx/index.php?/agi...0070505_hnlaat
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 8 mei 2007 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
naais/nice topic ik lees mor zwijg effie hihihi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() yeah yeah kill de zwakkeren van dit landje :'( wie biedt meer ?
groen - purper-rood ? Andere cijfers en partijen....ow sorry das just mensen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat klopt dus niet wat je zegt, volgens mij een decade slaat op een periode van 10 dagen ... en in regeltechnische zin slaat dat op een 10-voudige signaalsterkte ofzo 't zou de eerste keer zijn dat ik het in deze betekenis in een nederlandse zin zou zien staan ... uiteraard tijden en taal veranderen en ik wordt ouder ![]() ik huiver nog steeds bij het ( destijds door een politicus ingevoerd ) woordje 'dagdagelijks' dat even volledig terzijde bovendien denk ik niet dat je in alle ernst kan beweren dat er dus 20x 30x weet ik veel méér van zouden rondlopen ... hangt natuurlijk ook af waar jij het openbaar vervoer overschouwt Citaat:
![]() zeg dan gewoon dat dat een paar decades hoger mag ![]() Laatst gewijzigd door praha : 8 mei 2007 om 23:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn manieren daarvoor. Simpel en doeltreffend. Kwestie van voorbeelden te stellen.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is wel 100x, 1000x... (telkens een veelvoud van tien). Maar het gebruik van decades zal dan nog wel een erfenis zijn van mijn vroeger werk. Daar werden zelfs decademeters gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja sorry daar liet ik me even gaan ... en ik die dan nog die link gaf naar dB ....stom van me *geeft zichzelf een klap in 't gezicht*
ps. dat maakt jouw uitdrukking er nog grotesker op Citaat:
m'n studies liggen evenwel al lang achter me maar ik weet zeker dat ik dat ooit gezien heb in de lessen meet®eltechnieken... we hadden daar een docent die zweemde met allerhande archeologische meetinstrumenten ![]() zijn dat niet van die potentiemeterkistjes met vier draaiknoppen telke malen met een schaalfactor 10 hoger ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overbelast en onderbezet : stel waarvan er één per dag met verlof, recupartie van overuren, op stage of cursus is of ziek is... neem mooi gemiddelde van 6 mensen per dag, dan gaan ze nog per twee of per drie op ronde !! Oplossing ? Metrostations voorzien van 600 veiligheidsmensen ! Zowel in de stations zelf, rond de stations en in de metrostellen, de omgeving controleren met politie met honden ! Massaal rondhangende jongeren controleren tot ze het beu worden en naar huis gaan studeren, leren voor hun toekomstige job in plaats van snel wat geld te stelen, een GMS of een MP3 !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een chauffeur rijdt bij een ongeval nooit tien keer over een slachtoffer !! hier bleef die jongere stampen, schoppen en springen op een weerloos lichaam !! bekijk de beelden eerst en kom dan eens iets ernstig schrijven ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 9 mei 2007 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal in den electronica ook wel gebruikt worden. Maar de "decademeters" die ik gekend heb, dienden om de stijgingssnelheid van een neutronenpopulatie te volgen.
Laatst gewijzigd door Bob : 9 mei 2007 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan niet elke misdaad oplossen, maar je kan mensen die criminele feiten plegen wel opsluiten tot ze geen gevaar meer betekenen. Ik bedoel maar: die pool was hier illegaal en had al een serieus strafblad (MP3), hoe het in godsnaam mogelijk is dat die serieverkrachter van een Out (spelling) al terug vrij rondliep begrijpt ook geen zinnig mens. Er is een zwaar probleem met justitie in Belgie, in de zin dat ze criminelen onverantwoord snel terug op de maatschappij loslaten als ze uberhaupt al opgesloten werden. Iemand met een blanco strafblad die een crimineel feit pleegt kan je idd niet voorzien. Iemand met een strafblad waarvan je denkt: hoe kan het in godsnaam dat die persoon vrij rondloopt is een heel andere zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja jong, in irak vangen ze daar 10'000€ per maand voor. In België kunt ge eens terug kloppen ook als het nodig is. Zonder lijfwacht. Maar nee, liever bange haas hier. Bange mensen krijgen klop natuurlijk. Zo is het! Zo zal het blijven!
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een tiental jaar en mijnen 9mm gaat mee op stap als het zo verder gaat..
Trouwens, in het boerengat waar ik woon ben ik, in ons straatje, zo al iemand, man en vrouw van +/-75, tegengekomen die met een klein pistooltje in zijn zak ging wandelen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik kan het die mensen niet kwalijk nemen als je tegenwoordig leest wat er al allemaal gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zestig metrostations? De laatste keer dat ik ze telde waren het er nog een stukske minder toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |