![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de lol nog eens geprobeerd.
Procentueel zit ik met de antwoorden die ik deze keer gegeven heb opnieuw dichtst bij N-VA (79%), voor VB (78%) en LDD (77%), maar niettemin krijg ik toch weer VB als stemadvies. ???? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En sommige standpunten kloppen gewoon totaal niet!
Stelling 2: Vlaanderen moet onafhankelijk worden Uw mening: Helemaal niet mee eens Mening van Open Vlaamse Liberalen en Democraten: Neutraal Toelichting programma Open Vlaamse Liberalen en Democraten Laat er tot slot geen twijfel over bestaan dat wij resoluut neen zeggen tegen iedere vorm van separatisme. Wij geloven in een staatshervorming gebaseerd op dialoog, met meer autonomie én meer samenwerking. => En enkele dagen geleden, toen ik de test al deed stond er "helemaal niet mee eens". Hier is iets serieus mis mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Die willen mij de CD&V aansmeren terwijl ik volgens de resultaten per partij het meest aansluit bij lijst De Decker, brol dus
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De sociale zekerheid kende een knak naar onzekerheid met een onrustwekkende toename van de armoede in ons land. Het belastingssysteem werd de sleutel van 'draagkracht en vermogen" omgevormd naar een gunstsysteem voor euromiljonairs met afschaffing al in 2000 van de hoogste belastingsschalen, herhaalde fiscale amnestie, het belachelijk maken van de eerlijke belastingbetaler, afbraak van controlesysteem en laten aanmodderen van de diensten. De loontrekkenden en de kleine middengroepen moeten opdraaien voor de toch stijgende belastingsdruk, terwijl de managers en grote aandeelhouders werden verwend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||||
|
![]() Citaat:
Als je meedoet met de kieswijzer wordt je nickname met een programmaatje gelinkt met politics.be. De partij die het meest in je berichten voorkomt telt als stemadvies. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 mei 2007 om 00:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Het is geen grapje, het is echt zo. Het bewijs zal worden geleverd als Exodus zal worden geadviseerd op een partij die NWO heet te stemmen en Hans1 op een partij genaamd: VlaemSSch nazipartijtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Groen! geeft de duidelijkste mening hoe het niet moet, tenzij je terug naar de hippietijd wilt en heel onze economie wil doen instorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Eh, groen is eigenlijk rood ... een heel duidelijke mening.
![]()
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() Spa 72 %
Spirit 70 % Groen 69 % Cd&v 63 % Open Vld 60% Lijst De Decker 58 % Nva 56 % Vb 43 %
![]() Laatst gewijzigd door Master Yoda : 17 mei 2007 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn eerste post en hier komt hem,
![]() Het komt erop neer dat ik zowel op Open vld, Cd&v, NVA, ldd zou stemmen. heb mijn keuze reeds lang gemaak en dat is rechts, en meer autonomie voor vlaanderen. zoals hierboven reeds vermeld is Cd&v geen centrum partij, vind ik de vld toch meer naar het centrum toegaan. zoals gewoonlijk trekt het op niets zo'n ondervraging. Laatst gewijzigd door Donar : 17 mei 2007 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Correct & ... welcome!
![]() |
#155 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() was al een tijd geleden op deze site gesukkeld, maar had tot nu nog niets gepost.
vindt het wel tof om af en toe in discussie te gaan met anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() Mijn resultaat: VB(76%), LDD(74%), N-VA(73%), toch krijg ik N-VA als stemadvies, raar
Het verst sta ik van Groen, met slechts 27%, wat geen verrassing is voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Mijn resultaat:
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Een mening die overduidelijk op de enige partij wijst die nog openlijk separatistisch is. Toch wordt mij, telkens weer, de CD&V aangeraden. Een partij die pertinent tegen separatisme is, en blijft.