![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Dat heeft meer met de veiligheid van de werknemers te maken, dan met iets anders.
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Jij noemt SA, een regime dat gesteund word door de USA... Ik kan andere moslim landen opnoemen: Emiraten, Dubai, Qatar, Jordanie, Tunesie, Marokko, Libie, ..... Waar het geen enkel probleem is.
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 23 mei 2007 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Door fundamentalistische moslims natuurlijk, door wie anders.
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zet je Libanon niet in de lijst? Of indonesië? Vertel me eens, hoe behandelt men bv in Dubai zijn buitenlandse, niet-westerse werknemers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verbleef 3 weken in Tunesië tussen de lokale bevolking. Dus volgens u moest ik 3 weken boeken in een 4 **** stereen hotel in een toeristisch gebied zodat ik een oordeel kan vellen over het al dan niet aanpassen in een moslimland. In die 3 weken heb ik (waarvan 2 doodziek, slecht water) ben ik bij mensen thuis gaan eten, hebben we ons eten gehaald in lokale supermarkten,wat plaatsen bezocht (ook de toeristische) en vooral op lokale kleine restaurantjes geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Dan zou je eerder met je nicht moeten beginnen !!!
![]() |
#153 |
|
![]() Bent u dan niet "een" moslimvrouw ???
![]() |
#154 |
|
![]()
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik toch nooit beweerd. En "we zullen ons niet aanpassen" leven in een illusie als ze denken dat ze dat niet doen en/of nooit zullen doen.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 mei 2007 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Klopt. Voor sommigen is het een relgieus symbool, maar velen misbruiken het hier enkel als provocatie, om zich af te zetten van de Westerse maatschappij. In bepaalde landen is het dragen ervan zelfs verplicht, bij wetten die ergens naast de koran gelegen hebben.
Nu, een punker zet zich met zijn hanenkam ook af tegen de maatschappij, maar deze leert er mee leven dat hij hierdoor niet overal even graag gezien is. Tegenwoordig lopen er trouwens nog weinig jongeren met dergelijke provo kapsel rond. Op een zekere hoogte zijn hoofddoekdraagsters min of meer met punkers te vergelijken. Idem voor alle andere (jongeren)groepen, die zich willen laten opmerken. Dus: de hoofddoek is de pubertijd van de islam en ik durf er om te wedden, dat net zoals de hanenkammen verdwenen zijn op enkele uitzonderingen na, dat met de hoofddoek ook wel zal gebeuren, zolang men deze ook als hanenkammen zal blijven behandelen. Mocht een punker vroeger overal binnen? Zijn dreadlocks altijd even welkom? Denk daar eens even over na. Als men peircings en bepaalde kapsels uit scholen wil weren, net als opvallende tatoeages en ga zo verder, moet de hoofddoek niet anders behandeld worden. Religie is enkel een excuus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Oeps, mevrouw is mufti geworden ! en zeg mee eens waar dat niet verplicht wezen is ,mevr de mufti ?
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En: Yes, yes, you have read thousands of books but you have never tried to read your own self you rush in, into your Mandirs, into your Mosques but you have never tried to enter your own heart futile are all your battles with Satan for you have never tried to fight your own desires. (c)Bulleh Shah |
|
![]() |
![]() |