![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of de daders nu allochtoon zijn of niet, en het slachtoffer homo of niet: met dit gedrag toont men geen greintje respect tegenover zn medemens, en dit valt sterk te veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge zout bijna denken da gij blij zijt met dit soort voorvallen, al ist maar om u zogenaamde gelijk te "bewijzen".
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Best wel leuk stukje, C2C. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen zoals jij verwachten waarschijnlijk dat er feest gevierd is in de moskee, het tegendeel is echter waar. Voor je zo'n uitspraken doet is het mss beter eens met enkele allochtonen deze dingen te bespreken (dan heb ik het niet over je zo geliefde 'jongeren' lees: kutmarokkaantjes) of een moskee te bezoeken ipv citaatjes van het net te gaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat de imam zei over het homostandpunt van de Islam? Niets, wel dat God mensen straft die andere mensen kwaad aandoen. Let wel, de Imam spreekt niet over moslims, gelovigen... wel over 'mensen' Maar zoals ik in een andere draad zei, de ene moskee/imam is de andere niet... raar maar het is zo Laatst gewijzigd door Laya : 26 mei 2007 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Ahja? Waar heb ik dat gezegd? Openingspost niet gelezen misschien?
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien gewoon ie denken aan hoe het had kunnen aflopen indien die homo NIET had kunnen zwemmen ....
Zo zijn er ook nog veel , hadden ze hem er dan uitgehaald , gereanimeerd , ..... ![]()
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sarcasme herkennen is niet je sterkste punt?
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Yup, zeker voor een flikker als ik.
(ps: gelieve als u niet geïnteresseerd bent in geslachtsdelen van uw sexegenoten andere mensen niet flikker te noemen, dank u)
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wijze man. Doet me deugd om dit te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, dan zal ik de volgende drie pagina's blijven verzekeren dat ik voor dit incident de VLD niet de schuld geef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() De natte droom van De Gucht en Slangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral de hilarische draad die jij over hem startte niet vergeten. Maar vertel het eens, wat is er met Bart De Bie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Duveltje382, ik hou van u! ! ! (ben je nu trouwens een VB'er of een CAP'er?) x Tina ![]()
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd ![]() Laatst gewijzigd door Tina : 26 mei 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |