![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goed gewerkt , Chipie. keep on posting!
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 juni 2007 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() je gaat het onderwerp uit de weg.
![]() Het ging over de G8 en jij begint over tian-an men Laatst gewijzigd door An Arkos : 8 juni 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Had U niet op mijn post gereageerd, dan was er minder forumvervuiling geweest... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 juni 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
http://de.indymedia.org/2007/06/182334.shtml ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() deze betogers zijn niet representatief voor de bevolking en zijn ook geen echte anti-globalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() inderdaad, het zijn andersglobalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die betogers zijn dikke anti-demokraten.
Die regeringsleiders zijn stuk voor stuk demokratisch verkozen door hun bevolking, en ze moeten zich herverkiesbaar stellen bij de volgende verkiezingen, waar alle mensen hen kunnen beoordelen op hun beleid. Die anders- of niet- of anti- of kiekens-globalisten willen alleen maar hun wil opdringen, met het nodige geweld dan nog (ofwel geweld plegen, ofwel geweld goedkeuren, minstens gedogen en er zich niet tegen verzetten). Op de lijst van poltiek-demokratische krapuliteit, staan die tuut-globalisten op de hoogste sport van de ladder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() De 8 leiders zijn verkozen door plusminus 13% van de wereldbevolking en willen de hele wereld besturen.
Noem jij dat democratisch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze "willen" niet de hele wereld besturen; hun landen zijn de enige die dermate sukselvol zijn dat ze de fakto de hele wereld besturen ... En Poetin is al heel wat demokratischer verkozen dan zijn voorgangers van de tijd tot net voor de val van 't ijzeren gordijn. Maar die handvol toeter-globalisten, die willen een grotere invloed dan ze in werkelijkheid hebben, door gebruik te maken of mee te heulen met geweld. (pas op, ik heb nog oog voor hun argumenten: ik ben erg voor globalisering, net zoals ik voor een verenigd Europa ben, maar daar moet absoluut een sociale korrektie of een sociale dimensie bij zijn; maar 't is zoals de jonge Tobback zei: ik weet genoeg wat ik moet doen voor de klimaatwijziging, maar ik moet herverkozen geraken ... Dat is nou eenmaal de prijs van de demokratie. Wil je de prijs van de demokratie afschaffen en niet betalen, dan betaal je even later een veelvoud aan een andere prijs !!)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nooit kunnen stemmen voor die G8.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=QzZMPKLuAcI
http://www.youtube.com/watch?v=jNDWYfo2RgA Andersglobalistische betogingen mogen blijkbaar doorgaan, terwijl antiglobalistische worden verboden!
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 10 juni 2007 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is daar nog nieuws over ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is dat om eventueel mogelijke dissidenten tussen de betogers te viseren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |